صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب کنترل از راه دور

هایک ویژن بهترین انتخاب کنترل از راه دور

1401/05/10 | بازدید 389

5.0 از 3 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب کنترل از راه دور است. این موضوع پس از تجربه کاری بسیاری از افراد با نرم افزار انتقال تصویر هایک ویژن به اثبات رسیده است. ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که هایک ویژن بهترین انتخاب هایک ویژن بهترین انتخاب کنترل از راه دور به شمار می رود.

منظور از کنترل از راه دور، درواقع همان فرایند انتقال تصویر روی گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی هر جا دور از فضای مورد نظر است.

به طور کلی فرایند مانیتورینگ به دو صورت انجام می شود.

  • یک: اتصال دستگاه به نمایشگر از طریق کابل و مشاهده تصاویر و وقایع ضبط شده با نمایشگر در محل نصب دوربین مداربسته و دستگاه
  • دو: انتقال تصویر روی گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی دور از فضای تجهیز شده در هر کجای جهان که اتصال به اینترنت میسر است

همکاری افراد گوناگون با مجموعه کمیران

فروشگاه کمیران با سه شعبه در خیابان جمهوری فعالیت می کند. شعبه نخست و مرکزی که از سال 1386 فعالیت می کند در پاساژ نادری عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن را با خود به یدک می کشد. پس از گذشت مدتی، مجموعه کمیران دو شعبه دیگر را در خیابان جمهوری راه اندازی کرد. یکی در پاساژ علاالدین 2 و دیگری در پاساژ امجد.

در طول سالیان متمادی و فعالیت مجموعه کمیران در زمینه تجهیزات نظارت تصویری، بسیاری از نهادهای معتبر با این مجموعه همکاری داشته اند و اقدام به اعطای گواهی حسن انجام کار کرده اند. فرایند انتقال تصویر و کنترل از راه دور در اکثر پروژه ها انجام شده است که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد.

در ادامه این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب کنترل از راه دور، از تمام متقاضیان خرید این محصولات تقاضا می شود برای ثبت پروژه های خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 021-66764266

  • 021-66761236

شماره همراه و راه ارتباطی از طریق پیام رسان واتس اپ به شرح زیر است:

نشانی فروشگاه کمیران به شرح زیر است:

  • تهران - خیابان جمهوری - پس از تقاطع حافظ - مرکز خرید نادری - طبقه یکم - پلاک 1

چرا هایک ویژن بهترین انتخاب کنترل از راه دور است؟

شرکت هایک ویژن که از سال 2001 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود، یک برند چینی به شمار می رود اما رد پای آمریکایی ها در ساخت آن دیده می شود و نماد ایالات متحده آمریکا در برندینگ این شرکت به وضوح مشخص است. هایک ویژن پس از یک دهه فعالیت توانست خود را به سطح اول تولیدات تجهیزات نظارتی برساند و اکنون بیش از 6 سال است که به عنوان بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان شناخته می شود.

کنترل از راه دور محصولات هایک ویژن صرفا با داشتن اینترنت IP استاتیک میسر است. شما کاربران برای آنکه بتوانید این فریند را انجام دهید باید حتما فضایی که دستگاه هایک ویژن را به اینترنت آن متصل می کنید، مجهز به IP استاتیک کنید.

مزایای داشتن IP استاتیک

  • آسان شده پروتکل انتقال داده
  • راحت شدن میزبانی وب و سرور
  • ثابت بودن IP و تغییر نکردن آن
  • امکان کنترل از راه دور
  • بارگذاری سریعتر اطلاعات

قابلیتهای ویژه برای کنترل از راه دور

شما کاربران اگر قصد انتقال تصویر وقایع ضبط شده روی گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی را دارید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید حتما با کارشناسان مجموعه کمیران در ارتباط باشید تا فایل آموزشی آن در اختیارتان قرار بگیرد.

نرم افزار مورد نیاز کاربران برای کنترل از راه دور محصولات هایک ویژن، HIK-CONNECT است که می توانید با دانلود آن و نصب کردنش روی گوشی تلفن همراه، هر جا که باشید وقایع را رصد کنید. درنظر داشته باشید این فرایند مستلزم داشتن اینترنت در هر دو سمت است. هم باید دستگاه شما با کابل LAN به اینترنت وصل باشد هم گوشی تلفن همراهتان یا رایانه شخصی شما دارای اینترنت باشد.

قابلیت ویژه انتقال تصویر هایک ویژن، این است که با اینترنت ثابت انجام می شود و شما نمی توانید با اینترنت IP داینامیک این کار را انجام دهید.

امیدواریم مطالعه این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب کنترل از راه دور مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از آن استفاده کافی را برده باشید.