صفحه اصلی اخبار آشنایی با شرکت هایک ویژن - قسمت دوم

پربازدیدترین ها

آشنایی با شرکت هایک ویژن - قسمت دوم

1396/11/01 | بازدید 15118

5.0 از 2 رای

هایک ویژن یکی از تولیدکنندگان عمده محصولات نظارت تصویری در جهان است. این کمپانی، از قوی ترین تیم R&D (تحقیق و توسعه) که بطور متوسط سالیانه در حدود 8 درصد از سود خود را به این بخش اختصاص می دهد، و جدیدترین تکنولوژی ها برای طراحی، تولید و توسعه مبتکرانه دوربین مداربسته و سایر محصولات نظارتی استفاده می کند.

محصولات این شرکت شامل دوربین مداربسته تحت شبکه، دوربین های مدار بسته آنالوگ، دوربین مداربسته HD، دستگاه NVR و دستگاه DVR، نرم افزارهای مدیریت تصویر، سیستم های اعلان خطر و کنترل دسترسی، Encoder (رمزگذار)، Decoder (رمزگشا) و سایر تجهیزات امنیتی می‌باشد، که بعلت تنوع زیاد، نیاز کلیه بازارهای صنعتی از جمله: خرده فروشان، بانک ها و موسسات مالی، حمل و نقل، آموزش و پرورش، مراکز دولتی و تجاری و املاک را برآورده می سازد.

  • هایک ویژن بعنوان عرضه کننده پیشگام در تولید محصولات نظارت تصویری در جهان

با توجه به تحقیقات صورت گرفته، هایک ویژن 19.5 درصد از سهم بازار نظارت تصویری جهان در سال 2015 و 4.6 درصد در سال 2016 را به خود اختصاص داده است. بنابراین برای 5 سال متوالی، بعنوان رهبر شماره یک جهان در رتبه بندی جهانی در تولید تجهیزات نظارت تصویری شناخته شد.

در سال 2015، هایک ویژن با 12.2 درصد برای اولین بار در رتبه اول بازار EMEA و رتبه دوم بازار آمریکا قرار گرفت. هایک ویژن بخش اعظمی از منابع خود را به امور فنی، مهندسی، فروش و خدمات پشتیبانی مشتریان خود در جهان اختصاص داده است. در تیم فروش خارجی هایک ویژن حدود 90 درصد از کارکنان، بومی هستند. بعنوان مثال، از میان 210 نفر کارکنان هایک ویژن اروپا، بیش از 190 نفر آنها بومی هستند.

  • هایک ویژن متعهد به نوآوری و تحقیق و توسعه

در پایان سال 2015، هایک ویژن یک تیم 7181 نفری R&D از مهندسان بزرگترین عرضه کنندگان سیستم های حفاظتی را در اختیار داشت. سرمایه گذاری در R&D، پیشرفت های قابل توجهی را در پردازش تصاویر، کد گذاری های صوتی و تصویری، آنالیز محتوای تصاویر، کنترل و انتقال داده های شبکه ای، ذخیره سازی، محاسبات و دیگر نوآوری ها بهمراه داشت. در عین حال، هایک ویژن با مدیران فناوری های جهانی از جمله: Intel، Texas Instruments، Ambarella، Sony، Hisilicon، Western Digital و Seagate نیز همکاری دارد.