صفحه اصلی مقالات کشور سازنده هایک ویژن

کشور سازنده هایک ویژن

1399/03/10 | بازدید 351

5.0 از 5 رای

کشور سازنده هایک ویژن چین است. به طور کلی بهترین تجهیزات نظارتی در سرتاسر جهان در کشور چین تولید شده و به جهان عرضه می شود. هایک ویژن به همراه شاخه معتبر خود یعنی هایلوک در حال حاضر برترین کیفیت را در میان تمام برندهای امنیتی تولید می کند. این برند با بیش از دو دهه فعالیت در این زمینه از جمله باسابقه ترین برندهای در این حوزه به شمار می رود.

منابع مقالات وبسایت کمیران

در وبسایت کمیران تمام مقالات و اطلاعات از وبسایت رسمی هایک ویژن استخراج می شود. برای مشاهده تمام اطلاعات از جمله اطلاعات فنی، دانلود به روزرسانی محصولات و تازه ترین خبرها به زبان انگلیسی می توانید به وبسایت رسمی هایک ویژن مراجعه کنید. برای ورود به این سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید:

​مشاوره خرید از فروشگاه کمیران

کاربران و همکاران گرامی می توانند با تماس با فروشگاه کمیران، مشاوره درباره خرید بهترین تجهیزات را دریافت کنند. خرید حضوری و غیر حضوری در فروشگاه کمیران فعال است و شما می توانید راه های مختلفی را از طریق موارد زیر تجربه کنید:

  • مراجعه حضوری به نشانی فروشگاه کمیران: تهران، خیابان جهوری اسلامی، پس از تقاطع حافظ، مرکز تجاری نادری، طبقه 1، پلاک 1
  • شماره تماس: 02166764266
  • شماره واتس اپ: 09901200130
  • عضویت در وبسایت: کلیک کنید

توضیحاتی درباره کشور چین

برند هایک ویژن به عنوان پرفروشترین و معتبرترین برند در سرتاسر دنیا شناخته می شود. این برند ساخت کشور چین است که در زمینه نظارت تصویری به درجات بالایی دست یافته است. علاوه بر هایک ویژن برندهای مهم دیگری در این بازار در این کشور تولید می شود که به شرح زیر است:

  • داهوا
  • یونی ویو

همانطور که مشاهده می کنید برندهای معتبر در در این کشور تولید می شوند و به رغم تصور همگان که کالای چینی از کیفیت بالا برخوردار نیست، این بار باید به این کشور اعتماد کنید و بدانید بهترین محصولات در همین کشور چین تولید شده و به جهان عرضه می شود. چین پرجمعیت ترین کشور جهان است و در عرصه صنعت به پیشرفت های بسیار خوبی دست یافته است.

هایک ویژن قلب تپنده امنیت

در صورتی که اقدام به خرید برند هایک ویژن می کنید باید بدانید بهترین محصولات را خریداری کرده اید و درواقع قلب تپنده امنیت را از خود کرده اید. امنیت با هایک ویژن دارای مزیت ها و برتری های زیر است که به آنها اشاره می کنیم: 

  • باکیفیت ترین وضوح تصویر در میان دوربین های مداربسته
  • بیشترین کانال تصویر در میان دستگاه های ضبط و پخش
  • مقاومترین محصولات در برابر عوامل بیرونی
  • دارای منحصر به فردترین ویژگی ها و قابلیت ها

وضوح تصویر 8 مگاپیکسل

دوربین مدرابسته 8 مگاپیکسلی بالاترین وضوح تصویر ممکن در میان تجهیزات نظارتی در فروشگاه کمیران به شمار می رود که فقط در برند هایک ویژن یافت می شود.

دستگاه 128 کانال

در میان محصولات تجهیزات نظارتی، دستگاه NVR هایک ویژن با 128 کانال تصویر، بیشترین کانال تصویر ممکن در میان تمام محصولات و تجهیزات نظارتی فروشگاه کمیران به شمار می رود.

قابلیت IP67

در میان تمام محصولات مقاومت IP67 بالاترین سطح دوام است که تا نیم ساعت در عمق یک متر زیر آب از خود مقاومت نشان می دهد. البته قابلیت IP68 هم در برخی از محصولات پروژه ای هایک ویژن دیده می شود.

هوش مصنوعی

هایک ویژن تنها برند موجود در فروشگاه کمیران است که از ویژگی هوش مصنوعی بهره می برد. این محصولات جزو کالاهای پروژه ای محسوب شده و با دستگاه های سری I هایک ویژن سازگاری دارند.