صفحه اصلی مقالات کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن

کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن

1400/11/30 | بازدید 465

5.0 از 3 رای

کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن کدام است؟ پس از کاندیدا شدن این دوربین مداربسته در بخش محصول نوآورانه، بد نیست آن را بررسی کنیم. چه اطلاعاتی از کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن که دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند، دارید؟ اگر اطلاعات خاصی در این زمینه ندارید، حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا کاملترین دوربین مداربسته حال حاضر هایک ویژن به طور مفصل به شما معرفی شود.

ویژگی های خاص دوربین مداربسته هایک ویژن

ویژگی های خاص در تجهیزات نظارتی و امنیتی به مواردی اطلاق می شود که توان پیاده سازی یک کار خاص و غیر معمولی را داشته باشند. در عصر حاضر پا به پای پیشرفت تکنولوژی شرکت هایک ویژن محصولات خود را به روز کرده است و در حال حاضر به عنوان مهمترین عرضه کننده محصولات نظارتی و امنیتی در جهان شناخته می شود که دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن محصولاتی هستند که نمونه اعلای دوربین مداربسته در سطح جهان به شمار می روند.

کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن، به این دلیل کاملترین دوربین مداربسته نام دارند که تمام ویژگی های منحصر به فرد را در یک دوربین مداربسته به طو یجا شامل می شود. در واقع اگر قصد دارید از کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن استفاده کنید، باید بدانید در این دوربین مداربسته تمام ویژگی ها به طور یکجا جمع شده است.

در این بند از این مقاله با عنوان کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن می خواهیم ویژگی های خاص دوربین مداربسته را برای شما بر شماریم:

دارای تکنولوژی تحت شبکه یا IP

به عنوان کاملترین دوربین مداربسته، باید این نکته را در ابتدا یادآور شویم که کاملترین دوربین مداربسته آن است که در گام نخست، یک دوربین مداربسته تحت شبکه باشد. این دوربین مداربسته با کابل شبکه CAT6 و از طریق دستگاه NVR پردازش تصاویر انجام می شود.

لنز متغیر

لنز متغیر دوربین مداربسته ویژگی دیگری است که یک محصول را کامل می کند. شما در صورت داشتن یک دوربین مداربسته با لنز متغیر می توانید هر جا که بخواهید، تصویر را زوم کنید، و تصاویر را در آن چهارچوب دریافت کنید.

وضوح 8 مگاپیکسل

بالاترین سطح وضوح تصویر یک دوربین مداربسته، وضوح 8 مگاپیکسل است که تا پایان سال 2021 میلادی در دسترس عموم مردم قرار گرفته است. برای داشتن یک دوربین مداربسته کامل، باید وضوح تصویر آن در بالاترین سطح ممکن خود قرار بگیرد. در این مقاله با عنوان کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن ما به معرفی یک دوربین مداربسته تحت شبکه با لنز متغیر و وضوح تصویر 4 مگاپیکسل پرداختیم که ویژگی های دیگر که در ادامه به آنها اشاره می کنیم را شامل می شود؛ چرا که هنوز هایک ویژن، دوربین مداربسته 8 مگاپیکسل با این مشخصات را به صورت یکجا تولید نکرده است.

آنچه که نامزد دریافت جایزه نوآورانه سال 2021 هم شد، با وضوح تصویر 4 مگاپیکسل در این بخش کاندیدا شده بود. البته آن دوربین مداربسته لنز ثابت داشت که در انتهای این مقاله آن را معرفی می کنیم.

دید در شب رنگی

آنچه واضح است در آینده نزدیک تمام دوربینهای مداربسته به سمتی می روند که همگی از قابلیت دید در شب رنگی بهره ببرند. کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن آن است که افزون بر موارد گفته شده، بتواند تمام وقایع را در 24 ساعت شبانه روز رنگی دریافت کند.

میکروفون داخلی

آنچه به عنوان آخرین ویژگی کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن مطرح است، این است که پا به پای تصاویر، صدای محیط را هم دریافت کند.

کاندیدای جایزه نوآورانه سال 2021 کدام محصول بود؟

دوربین مداربسته DS-2CD2047G2-LU به عنوان کاندیدای جایزه نوآورانه در سال 2021 میلادی شناخته شد که موفق به دریافت جایزه نشد. نمونه 8 مگاپیکسلی این دوربین مداربسته هم در الگوریتم تولیدات هایک ویژن وجود دارد که با پارتنامبر DS-2CD2087G2-LU عرضه می شود. این نمونه فقط دوربین مداربسته بولت دارد و نمونه دام آن فقط تا 4 مگاپیکسل تولید می شود.

تنها تفاوت دوربین مداربسته DS-2CD2087G2-LU با کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن در این است که این دوربین مداربسته دارای لنز ثابت است و از لنز متغیر بهره نمی برد.

همانطور که در بندهای پیشین گفته شد، شرکت هایک ویژن تا پایان سال 2021 اقدام به تولید دوربین مداربسته کامل تحت شبکه با لنز متغیر و دارای قابلیت ثبت تصاویر رنگی در شب و میکروفون داخلی با وضوح 4 مگاپیکسل کرده است که با پارتنامبرهای DS-2CD2647G2-LZS بولت و DS-2CD2747G2-LZS دام کرده است. اگر در آینده شرکت هایک ویژن دوربینهای مداربسته DS-2CD2687G2-LZS و DS-2CD2787G2-LZS کند، کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن را تولید کرده است.

بررسی پارتنامبر

حال با توجه به نکاتی که گفته شد، می خواهیم این موارد را تطبیق دهیم با پارتنامبر محصولات:

  • اینکه یک دوربین مداربسته تحت شبکه باشد، پارتنامبر آن با DS-2CD شروع می شود.
  • اینکه یک دوربین مداربسته لنز متغیر داشته باشد در بولتها 26 و در دام ها 27 است و پارتنامبر آن به صورت DS-2CD26 یا DS-2CD27 ادامه پیدا می کند.
  • وضوح تصویر 8 مگاپیکسل عدد بعدی است که پارتنامبر دوربینهای مداربسته را به DS-2CD268 یا DS-2CD278 تبدیل می کند.
  • دید در شب رنگی در دوربینهای مداربسته با پارتنامبر 7G2-L مشخص می شود که پارتنامبر دوربینهای مداربسته را به DS-2CD2687G2-L یا DS-2CD2787G2-L تبدیل می کند.
  • میکروفون داخلی در دوربینهای مداربسته با لنز متغیر با حرف S مشخص می شود که پیش از آن حرف Z هم نمایش داده می شود. پارتنامبر کاملترین دوربین مداربسته هایک ویژن در نهایت به شرح زیر است:

DS-2CD2687G2-LZS یا DS-2CD2787G2-LZS