صفحه اصلی مقالات موجودی کالای هایک ویژن (تابستان 99)

موجودی کالای هایک ویژن (تابستان 99)

1399/04/17 | بازدید 580

5.0 از 7 رای

موجودی کالای هایک ویژن در تابستان 99 موضوع مهمی است که کاربران و همکاران نظارت تصویری به آن توجه می کنند. با توجه به نواسانات قیمت ارز و همچنین بسته بودن راه های ارتباطی باربری، موجودی محصولات هایک ویژن تکمیل نیست و در کشور ایران با توجه به آنچه از گذشته موجود مانده است، عرضه شده و به فروش می رسد. فروشگاه کمیران با نزدیک به 15 سال سابقه کار در زمنیه نظارت تصویری و نمایندگی هایک ویژن در ایران، سعی در تامین موجودی کالا با بیشترین میزان ممکن در بازار دارد. تمام مشتریان گرامی می توانند با شماره تماس 02166764266 یا 09901200130 با کارشناسان فروش مجموعه کمیران در ارتباط باشند تا از موجودی دقیق کالاها مطلع شوند اما در این مقاله نیز به موجودی کالاهای این برند تا حد زیادی اشاره می شود.

کدام دوربین مداربسته را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسل از هر دو تکنولوژی HD و IP دارای بیشترین متقاضی هستند. محصولات IP و HD با این وضوح تصویر به شرح زیر موجود است:

  • DS-2CE56D0T-IPF دوربین مداربسته دام توربو اچ دی
  • DS-2CE16D0T-IF دوربین مداربسته بولت توربو اچ دی
  • DS-2CD1123G0-I دوربین مداربسته دام تحت شبکه
  • DS-2CD1023G0-I دوربین مداربسته بولت تحت شبکه

اگر می خواهید وضوح تصویر محصولی که خریداری می کنید، بیشتر باشد، باید از دوربین مداربسته 5 مگاپیسکل HD یا 4 مگاپیکسل IP استفاده کنید. موجودی این محصولات به شرح زیر است:

  • DS-2CE56H0T-IT3F دوربین مداربسته دام توربو با 40 متر دید در شب
  • DS-2CE16H0T-IT3F دوربین مداربسته بولت توربو با 40 متر دید در شب
  • DS-2CD1143G0-I دوربین مداربسته دام تحت شبکه
  • DS-2CD1043G0-I دوربین مداربسته بولت تحت شبکه
  • DS-2CD2T43G0-I5 دوربین مداربسته بولت کیس بزرگ با 50 متر دید در شب و قابلیت WDR

علاوه بر موارد گفته شده می توانید دوربین های مداربسته با وضوح تصویر بالاتر هم استفاده کنید. در حال حاضر موجودی کالای 8 مگاپیکسل هایک ویژن از هر دو تکنولوژی HD و IP به پایان رسیده است و فقط چند مورد محدود از تکنولوژی IP با وضوح 6 مگاپیکسل به شرح زیر موجود است:

  • DS-2CD2163G0-IS دوربین مداربسته دام
  • DS-2CD2T63G0-I8 دوربین مداربسته بولت کیس بزرگ با 80 متر دید در شب و قابلیت WDR

کدام دستگاه را انتخاب کنیم؟

دستگاه های DVR در وضعیت خوبی به سر می برند و وموجودی آنها کامل است. دستگاه هایی که دوربین های مداربسته تا 2 مگاپیکسل را پشتیبانی می کنند، به دلیل تقاضای زیاد در چند وقت اخیر با موجودی کمی رو به هستند و فقط دستگاه های 8 و 16 کانال آن باقی مانده است. دستگاه های سری HQ هایک ویژن که تا 4 مگاپیکسل را پشتیبانی می کند، جایگزین مناسب این دستگاه ها هستند که موجودی آنها با 4، 8، 16 و 32 کانال موجود است. خوبی خرید این دستگاه ها این است که اگر در آینده بخواهید از دوربین مداربسته با وضوح تصویر بالاتر استفاده کنید، دیگر نیازی به تغییر دستگاه DVR نخواهد بود. دستگاه های سری HU با 4، 8 و 16 کانال هم موجودی کامل دارد. هم دستگاه های دارای PoC و هم دستگاه های فاقد PoC از این سری موجود است. همچنین دستگاه های 4 و 8 کانال سری HT هم موجود است اما به دلیل عدم موجودی دوربین های مداربسته 8 مگاپیکسل علنا خرید این محصول در حال حاضر توجیهی ندارد.

دستگاه های NVR در حال حاضر با کسری موجودی مواجه هستند و دستگاه های NVR سری 71 با PoE و بدون PoE با 4 و 8 کانال تصویر موجود است. حال اگر قصد خرید دستگاه NVR با 16 کانال تصویر دارید، می توانید از سری 76 با پسوند Q استفاده کنید. هم تک هارد و هم دو هارد این دستگاه ها موجود است. دستگاه های 32 کانال سری 77 با پسوند Q و K و قابلیت اتصال 4 هارد نیز موجود است.

پیشبینی ها برای تکمیل موجودی کالا

همانطور که می دانید هایک ویژن دارنده عنوان برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است. از این رو این محصولات با استقبال زیادی از سوی مشتریان رو به رو است. در نتیجه این وضعیت عدم موجودی به زودی به پایان خواهد رسید و فروشگاه کمیران به عنوان اصلی ترین مرجع عرضه این محصولات از این برند، تمام تلاش خود را برای تامین هرچه زودتر بیشتر محصولات انجام خواهد داد. پیشبینی می شود با باز شدن راه ها و از بین رفتن ویروس کرونا، هرچه سریعتر راه های واردات این محصولات باز شده و موجودی کالای هایک ویژن تکمیل شود.