صفحه اصلی مقالات مقالات پربازدید کمیران

مقالات پربازدید کمیران

1400/11/16 | بازدید 376

5.0 از 4 رای

مقالات پربازدید کمیران عنوان مقاله ای است که در آن می خواهیم روند مطالعه کاربران در بخش مقالات را در طول یک سال گذشته ارزیابی کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا پربازدیدترین مقالات در سال 2021 میلادی در وبسایت فروشگاه تجهیزات نظارتی کمیران را با شما به اشتراک بگذاریم. در نظر داشته باشید تمام مقالات دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته آن در وبسایت کمیران مختص برندهای زیر است:

  • هایک ویژن
  • هایلوک
  • داهوا

آنچه در وبسایت کمیران به این سه برند اختصاص دارد شامل موارد زیر است:

  • تازه ترین اخبار مربوط به برندها
  • تازه ترین محصولات برندها
  • انعکاس اخبرا در خصوص تغییر و تحولات در قیمتها

همچنین کاربران گرامی می توانند با دنبال کردن صفحه اینستاگرام کمیران، اخبارات و مقالات به روز را در این شبکه اجتماعی هم ببینند:

پربازدیدترین مقاله وبسایت کمیران

در وبسایت فروشگاه کمیران مقاله ای که در خصوص رزومه شرکت کمیران و نمونه کارهای این مجموعه منتشر شده است، به عنوان پربازدیدترین مقاله تاریخ این وبسایت شناخته می شود. این مقاله با عنوان زیر منتشر شده است:

این مقاله که در تاریخ دوازدهم مهرماه سال 1397 منتشر شد، تا کنون بیش از 11هزار بازدید داشته است که و تنها مقاله وبسایت کمیران به شمار می رود که تعداد بازدیدهای آن 5 رقمی است. تعداد بازدید دقیق این مقاله 11084 بار بازدید است و 21 نفر نیز به این مقاله ستاره داده اند که از این حیث نیز بیشترین میزان دریافت یک ستاره برای یک مقاله به شمار می رود.

در وبسایت فروشگاه کمیران هر مقاله دو حالت برای اطلاعرسانی بازدید دارد. یکی تعداد بازدیدکنندگان مقاله و دیگری تعداد ستاره ها و امتیازاتی که کاربران از یک تا 5 به این مقاله داده اند.

نخستین مقاله وبسایت کمیران در تاریخ دهم تیر ماه سال 1394 منتشر شد که حدود 6 سال و نیم از تاریخ انتشار آن می گذرد.

در ادامه این مقاله با عنوان مقالات پربازدید کمیران می خواهیم تعداد بازدید مقالات پرطرفدار سال 2020 را بررسی کنیم و ببینیم این مقالات نسبت به سال گذشته خود چه تغییراتی داشته اند:

آمار مقالات وبسایت در سال 2021

در این بند می خواهیم چند آمار از مقالات منتشر شده در سال 2020 را با یکدیگر بررسی کنیم:

  • در سال 2020 میلادی 127 مقاله در وبسایت فروشگاه کمیران منتشر شد.
  • بیش از 80 درصد مقالات مختص برند هایک ویژن وهایلوک بود.
  • پنج مقاله مختص برند داهوا منتشر شد.
  • حدود 12 درصد مقالات در خصوص اخبار مربوط به فروشگاه کمیران بود.
  • روند مقالات درباره اخبار روز دنیا اعم از تغییرات قیمت و عرضه کالای جدید بود.

پربازدیدترین مقالات وبسایت کمیران در سال 2021

در این بند می خواهیم 3 مقاله برتر در وبسایت فروشگاه کمیران در سال 2021 را معرفی کنیم و آنها را بررسی کنیم.

​برند هایک ویژن

این مقاله در ماه مارس سال 2021 منتشر شد و در آن ابعاد گوناگون برند هایک ویژن را مورد بررسی قرار دادیم. این مقاله با URL هایک-ویژن مستقیم به اصلی ترین مرجع برای معرفی این برند در وبسایت کمیران تبدیل شده است.

این مقاله تا کنون بیش از 900 بار بازدید داشته و به عنوان پرطرفدارترین مقاله سال 2021 میلادی در وبسایت فروشگاه کمیران شناخته شده است.

این نشان می دهد مخاطبان علاقه به مطالعه برند هایک ویژن به عنوان یک مرجع قابل اتکا دارند.

هایک ویژن و هایلوک هدیه می دهند

در سال 2021 میلادی در وبسایت کمیران این آفر وجود داشت که کاربران در صورت خرید از برند هایک ویژن و هایلوک امتیاز دریافت کنند. این طرح در قالب یک مقاله اطلاع رسانی شد و با بازدید 874 بار نشان از آن دارد که کاربران به خرید ارزنده اهمیت می دهد و علاقه به دریافت جایزه دارند. این مقاله در ماه ژانویه سال 2021 منتشر شد.

​برند هایلوک

این مقاله در هم در ماه مارس سال 2021 منتشر شد و در آن ابعاد گوناگون برند هایلوک را مورد بررسی قرار دادیم. این مقاله با URL هایلوک مستقیم به اصلی ترین مرجع برای معرفی این برند در وبسایت کمیران تبدیل شده است.

این مقاله تا کنون 763 بار بازدید داشته و به عنوان سومین مقاله پرطرفدار سال 2021 میلادی در وبسایت فروشگاه کمیران شناخته شده است.

این نشان می دهد مخاطبان علاقه به مطالعه برند هایلوک به عنوان یک مرجع قابل اتکا دارند.

افزون بر مواردی که گفته شد یک مقاله از سال 2020 در حال حاضر جزو معتبرترین مقالات وبسایت کمیران شناخته می شود که آن مقاله مربوط به برند داهوا است. این مقاله اکنون 1438 بار بازدید داشته و شانه به شانه با پربازدیدترین مقاله سال 2020 با 1480 با بازدید حرکت می کند.