صفحه اصلی مقالات داهوا را از کمیران بخرید

داهوا را از کمیران بخرید

1399/09/29 | بازدید 2536

5.0 از 17 رای

داهوا را از کمیران بخرید و این اطمینان را داشته باشید که یک تجهیزات نظارتی ایدئال با کیفیت بسیار عالی برای خود تهیه کرده اید. برای خرید داهوا با شماره های زیر با کارشناسان فروش کمیران در تماس باشید:

  • 02166764266 و 02166764236
  • 09901200130 پیام رسان واتس اپ

داهوا پس از هایک ویژن در رده بندی محصولات تجهیزات نظارتی در رتبه دوم قرار دارد و با توجه به قیمت آن، یک تکنولوژی فوق العاده با سطح بالایی از کیفیت به کاربر عرضه می کند. داهوا را از کمیران بخرید و سه اصل مهم به شرح زیر را در نظر داشته باشید:

  • کالاهای برند داهوا در سریعترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.
  • این تضمین در فروشگاه کمیران وجود دارد که بهترین قیمت به کاربران عرضه می شود.
  • تمام کالاهای داهوا در فروشگاه کمیران با ضمانت اصالت عرضه می شود.

چرا کمیران؟

کمیران نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک است و از ابتدای سال 2021 میلادی اقدام به فروش مستقیم محصولات داهوا نیز خواهد کرد. در فروشگاه کمیران علاوه بر دوربین مداربسته و دستگاه، هارد، آداپتور، کابل و لوازم جانبی هم به فروش می رسد تا کاربر یک تجهیزات کامل را از فروشگاه کمیران تهیه کند. در نظر داشته باشید محصولات داهوا شامل دوربین مداربسته، دستگاه و لوازم جانبی است و از این پس برای خرید این محصولات با فروشگاه کمیران در ارتباط باشید.

تاریخچه فعالیت کمیران

فروشگاه کمیران از سال 1387 در زمنیه فروش دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته فعالیت می کند و در مقاطعی عنوان نمایندگی رسمی برند داهوا را به یدک می کشید که پس از تثبیت برند هایک ویژن در صدر جدول رده بندی محصولات نظارتی در جهان، فروشگاه کمیران نماینده فروش رسمی هایک ویژن شد که از سال 2018 هایلوک، زیر شاخه معتبر این برند نیز به آن اضافه شد. در حال حاضر در فروشگاه کمیران محصولات برندهای زیر در دسترس کاربران خواهد بود:

  • هایک ویژن
  • هایلوک
  • نگرون
  • نیکسون
  • داهوا

داهوا برند دوم تحهیزات نظارتی

در نظر داشته باشید همه ساله برندهای معتبر تجهیزات نظارتی معرفی می شوند. از سال 2016 به این طرف برند داهوا همواره در رتبه دوم این جدول رده بندی قرار دارد و این به آن معناست که برند داهوا به کیفیت هایک ویژن نیست اما در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. ما از همین مقاله این اطلاع رسانی را انجام می دهیم که انجام می دهیم که توصیه می شود انتخاب اولتان برند هایک ویژن و هایلوک باشد اما اگر قصد خرید این برند را ندارید، حتما از داهوا تجهیزات نظارتی خود را انتخاب کنید؛ چرا که این برند هم بسیار باکیفیت و مرغوب است.

گارانتی محصولات داهوا

در فروشگاه کمیران تمام کالاها با گارانتی اصلی به فروش می رسد. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ کدامیک از محصولات برند داهوا در وبسایت این فروشگاه عرضه نمی شود و شما توان خرید اینترنتی این محصولات را نخواهید داشت. تمام محصولات برند داهوا شامل دوربین مداربسته، دستگاه و لوازم جانبی فقط به صورت مراجعه حضوری یا تماس تلفنی برای کاربران تامین می شود و همه آنها با گارانتی 25 ماهه فراگستر(گارانتی اصلی داهوا در ایران) عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر با صفحه تماس با ما در فروشگاه کمیران رو به رو شوید: