صفحه اصلی مقالات کمیران طبقه یکم پاساژ نادری

کمیران طبقه یکم پاساژ نادری

1401/02/24 | بازدید 480

5.0 از 3 رای

کمیران طبقه یکم پاساژ نادری پس از سالها تغییر دکوراسیون داد و با شکل و شمایل جدید و به روز آماده خدمت رسانی کاربران گرامی است. در چند سال اخیر، دکوراسیون مجموعه ثابت بود که به منظور تنوع و جذب مشتریان بیشتر، دکوراسیون مجموعه تغییر کرد. کمیران طبقه یکم پاساژ نادری واقع شده است و از راه پله های پاساژ که بیایید بالا، سمت چپتان در انتهای سالن، مجموعه کمیران واقع شده است. در نظر داشته باشید همواره هر گونه تغییر از طریق مقالات همین وبسایت به اطلاع شما خواهد رسید.

مجموعه کمیران با عنوان فروشگاه دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته از برند هایک ویژن و هایلوک بهترین محصولات را به کاربران و مشتریان گرامی عرضه می کند.

شما کاربران می توانید با جست و جو در موتورهای جست و جوگر با عنوان کمیران ما را در گوگل ببینید و اطلاعات کامل فروشگاه را بیابید.

همچنین لوکیشن مجموعه کمیران در گوگل مپ قابل دسترس شماست.

همچنین شماره تماس 09901200130 در پیامرسان واتس اپ قابل دسترس شماست.

شماره تماس 02166739116 و 66764266 هم پاسخگوی شما خواهد بود.

ساعت کاری مجموعه هر روز شنبه تا چهارشنبه از 10 تا 19 است. پنجشنبه ها نیز از ساعت 10 تا 16 در خدمت شما خواهیم بود.

روند کاری فروشگاه کمیران ، نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک

در طی بیش از 13 سال فعالیت مجموعه کمیران، همواره روی روال از ساعت 10 تا 19 که پاساژ نادری باز است، فروشگاه هم باز بوده اما از سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا چندین مقطع این فروشگاه تعطیلی موقت داشت. خوشبختانه تعطیلات مختص کرونا به پایان رسیده و این فروشگاه به روال عادی و نرمال خود بازگشته است. امیدواریم دیگر هیچ گاه به دلیل شیوع ویروس و بیماری و موارد مشابه دیگر شاهد تعطیلی هیچ نهادی نباشم.

شعب دیگر مجموعه کمیران در پاساژ علاالدین 2 و پاساژ امجد نیز آماده خدمت رسانی به شما کاربران خواهد بود.

نشانی فروشگاه

در این بند از این مقاله با عنوان کمیران طبقه یکم پاساژ نادری می خواهیم نشانی دقیق مجموعه کمیران و شعبه یکم این مجموعه را به شما معرفی کنیم.

ما در استان تهران هستیم. مرکز این استان یعنی پایتخت؛ شهر تهران. پاساژ نادری در تقاطع خیابان حافظ و خیابان جمهوری واقع شده است. ما دقیقا زیر پل حافظ جنب پاساژ پیروز و رو به روی پاساژ چارسو هستیم. وارد پاساژ نادری که شدید، یک طبقه بالا بیایید. دقیقا طبقه بالای همکف، پلاک یک، لوکیشن ماست.

ما با تعبیه کردن استند و شو روم، تعداد زیادی از دوربینهای مداربسته از برندهای هایک ویژن و هایلوک را به نمایش گذاشتیم و کاربران می توانند با مشاهده نمونه تصاویر هر کدام در تلویزیون، انتخاب ساده تری داشته باشند.