صفحه اصلی مقالات پاساژ نادری تهران نوروز1400 باز است

پاساژ نادری تهران نوروز1400 باز است

1400/01/05 | بازدید 301

5.0 از 6 رای

پاساژ نادری تهران نوروز1400 باز است. این مرکز تخصصی دوربین مداربسته در نیمه نخست فروردین ماه سال جاری فعالیت دارد. به طور رسمی اعلام شد که پاساژ نادری که فروشگاه کمیران در آن واقع شده است در ایام نورور سال 1400 باز است. روزهای فعالیت پاساژ نادری و مجموعه کمیران در ایام نوروز به شرح زیر است:

  • روز شنبه تاریخ هفتم فروردین سال 1400
  • روز یکشنبه تاریخ هشتم فروردین سال 1400
  • روز سه شنبه تاریخ دهم فروردین سال 1400
  • روز چهارشنبه تاریخ یازدهم فروردین سال 1400

پاساژ نادری تهران نوروز1400 در تاریخ نهم فروردین ماه یعنی روز دوشنبه به دلیل میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف تعطیل است. این روز در تقویم هم تعطیل رسمی است. همچنین روز دوازدهم فروردین یعنی روز پنجشنبه هم به دلیل تغطیل رسمی بودن به مناسبت روز جمهوری اسلامی پاساژ نادری و فروشگاه کمیران بسته هستند. روز سیزدهم فروردین یا همان سیزده به در که در تقویم با عنوان روز طبیعت تعطیل رسمی است هم که اصلا به روز جمعه افتاده و مشخصا فعالیتی در این روز انجام نمی شود.

ثبت سفارش در ایام نوروز

کاربران وبسایت فروشگاه کمیران می توانید در ایام نوروز حتی در روزهای تعطیل هم سفارش خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید سفارش شما قطعی بوده و در حافظه وبسایت ذخیره می شود. ادمین وبسایت به کارشناسان فروش مجموعه کمیران اطلاع داده و ارسال سفارش و کالای خریداری کرده شما در روزهای ذکر شده انجام خواهد شد. یعنی هر روزی که سفارش شما انجام شده باشد، نزدیکترین روز فعالیت به سفارشتان، فرایند ارسال آن انجام خواهد شد.

یعنی اگر در هفته نخست تعطیلات نوروز فرایند ثبت سفارش و خرید اینترنتی شما از طریق درگاه بانک ملت انجام شده باشد، کالای شما در تاریخ های هفتم یا هشتم فروردین ماه ارسال خواهد شد. شما امکان خرید در نیمه شعبان هم دارید. تمام سفارشهای این روز در روز بعد از آن یعنی دهم فروردین ماه ارسال خواهد شد. اگر هم که سفارش شما در تاریخ های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه باشد، بلافاصله پس از به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی یعنی تاریخ چهاردهم فروردین ماه روز شنبه، فرایند ارسال انجام خواهد شد.

 به جز ثبت سفارش از طریق وبسات، راه حل دیگری به عنوان خرید غیرحضوری در اختیار مشتریان و همکاران گرامی و خریداران محترم قرار گرفته است. واتس اپ مجموعه کمیران به طور دائمی در ایام نوروز پاسخگوی شما خواهد بود:

  • 09901200130 شماره تلفن همراه و پیام رسان واتس اپ مجموعه است. برای تماس تلفنی در ایام نوروز هم با همین شماره در تماس باشید.

ساعت کاری پاساژ نادری تهران نوروز1400

فروشگاه کمیران و پاساژ نادری در ایام نوروز سال 1400 در 4 روز فعالیت دارد. در بند نخست این 4 روز به طور کامل شرح داده شد. در این بند می خواهیم ساعت کاری پاساژ نادری تهران نوروز1400 را بیان کنیم. کاربران، همکاران و مشتریان گرامی می توانید برای خرید کالا به صورت حضوری از ساعت 10 صبح تا 16 یعنی 4 بعد از ظهر به پاساژ نادری و فروشگاه کمیران مراجعه فرمایید.

نشانی فروشگاه کمیران

در این بند می خواهیم نشانی فروشگاه کمیران را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به صورت حضوری مراجعه کرده و کالای خود را خریداری کنید. امکان مشاهده تصاویر و کیفیت دوربینهای مداربسته و دستکاه به طور حضوری فراهم است و می توانید با مراجعه حضوری به پاساژ نادری و فروشگاه کمیران از این تسهیلات هم برخوردار شوید. نشانی فروشگاه کمیران به شرح زیر به شما معرفی می شود:

  • فروشگاه کمیران واقع در پلاک یک طبقه بالای همکف پاساژ نادری تهران، خیابان جمهوری تقاطع پل حافظ است.

*از مشتریان گرامی تقاضا داریم اگر برای امور گارانتی قصد مراجعه به فروشگاه کمیران را دارید در تاریخ شنبه چهاردهم فروردین ماه سال جاری به بعد مراجعه کنید؛ چرا که در ایام نوروز امکان ارسال محصول برای تعمیر و امور کارشناسی وجود ندارد.