صفحه اصلی مقالات پاساژ نادری تهران 15آذر99

پاساژ نادری تهران 15آذر99

1399/09/15 | بازدید 369

5.0 از 6 رای

پاساژ نادری تهران 15آذر99 پس از دو هفته تعطیلی به فعالیت مجدد خود ادامه داد. این مرکز تخصصی دوربین مداربسته دو هفته فعالیت نداشت. در چند مقاله قبلی تاریخ آغاز به کار این مرکز خرید اعلام شده بود که بر همان اساس عملی شد و پس از بازگشایی کامل مغازه های خیابان در تهران، مراکز خرید و پاساژها در پایتخت هم فعالیت خود را از سر گرفتند. در حال حاضر نخستین روز رسمی آغاز به کار پاساژ نادری در تهران پانزدهم آذر ماه سال 1399 اعلام شده و در این باره قطعیت وجود دارد. در صورتی که دوبارتصمیمی مبنی بر تعطیلی مجدد این مرکز خرید گرفه شود، از طریق مقالات همین وبسایت به اطلاع شما خواهد رسید.

روند کاری فروشگاه کمیران ، نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک

در دو هفته نخست آذرماه سال جاری و ایام اعمال فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد قرنطینه، فروشگاه کمیران به صورت غیرحضوری به فروش خود ادامه می داد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. روند کاری فروش کمیران، نمایندگی رسمی بهترین تجهیزات نظارتی به این صورت است که شما می توانید از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09901200130 با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و سفارش های خود ثبت کنید. همچنین دو شماره تماس تلفن های ثابت فروشگاه به شرح 02166764266 و 02166764236 تماس پاسخگوی شما خواهد بود. در حال حاضر پس از آغاز به کار رسمی فروشگاه، ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت 9 صبح تا 18 یکسره باز خواهد بود و پذیرش مشتریان را به صورت حضوری خواهد داشت.

عملکرد کلی فروشگاه کمیران در ایام تعطیلات

مشتریان و کاربران مجموعه کمیران، می دانند که ارتباط این مجموعه با مشتریان خود در طول مدت تعطیلی حفظ می شود. روند سفارش در فروشگاه کمیران به این صورت است که پس از قطعی کردن سفارش، در سریعترین زمان ممکن کالاها به دست کاربران خواهد رسید. خلاصه عملکرد فروشگاه کمیران در ماهی که گذشت به شرح زیر است:

شعب دیگر کمیران در تهران

طبق قانون جدید مصوب از سوی هیات دولت تمام مغازه های کنار خیابان در سراسر کشور به طور کامل بدون محدودیت بازگشایی شده اند و با حفظ دستورالعملهای بهداشتی می توانند به کار خود ادامه دهند. شعب دیگر کمیران در پاساژهای امجد و علاالدین 2 نیز به کار خود ادامه داده و آمده ارائه خدمات به کاربران خواهند بود. با توجه به کشف واکسن کرونا و اعمال فرایند واکسیناسیون در سرتاسر دنیا، امید است به زودی این واکسن ریشه کن شده و زندگی به حالت عادی برگردد.