صفحه اصلی مقالات هایک ویژن تا پایان سال 2020 گران نمی شود

هایک ویژن تا پایان سال 2020 گران نمی شود

1399/09/27 | بازدید 381

5.0 از 5 رای

هایک ویژن تا پایان سال 2020 گران نمی شود. پس از رسیدن قیمت محصولات هایک ویژن به بالاترین سطح خود در مهر ماه سال جاری، بیش از 2 ماه است که دیگر قیمتهای هایک ویژن ثابت مانده است و فروشگاه کمیران این خبر را به طور رسمی اعلام می کند که شرکت پارس ارتباط افزار تا پایان سال 2020 میلادی قصد گران کردن یا ارزان کردن اجناس خود را ندارد. این قاعده مشمول شرکت درسا و محصولات هایلوک نیز می شود. از ابتدای سال تا کنون 8 بار قیمتهای هایک ویژن افزایش پیدا کرد و پس از انتخابات ایالات متحده آمریکا و ثبات قیمت دلار در کانال 25 هزار تومان، روند افزایش قیمت هایک ویژن متوقف شد. برای مشاهده آخرین لیست قیمت محصولات هایک ویژن برر روی لینک های زیر کلیک کنید:

افزایش میزان تخفیف برای همکاران

محصولات هایک ویژن بر اساس قاعده موجود برای تنظیم بازار روی یک الگوریتم مشخصی به فروش می رسد. پیشترها محصولات هایک ویژن با تخفیف 20 درصد برای همکاران به فروش می رسید اما در حال حاضر بعضی از محصولات در فروش ویژه شامل بیش از 20 درصد تخفیف خواهد شد. همچنین همکاران محترم نظارت تصویری می توانند برای اطلاع از باندل ویژه فروشگاه کمیران با شماره 02166764266 در تماس باشند. شماره 09901200130 در پیام رسان واتس اپ نیز پاسخگوی شما خواهند بود.

آخرین محصولات هایک ویژن در سال 2020

طی روزهای باقی مانده تا پایان سال 2020 میلادی، وبسایت کمیران اقدام به معرفی کالاهای جدید هایک ویژن خواهد کرد که هر کدام از آنها طی مقالات جداگانه معرفی خواهند شد. جدیدترین محصولات هایک ویژن که از آنها به عنوان آخرین محصولات سال 2020 میلادی یاد می شود شامل 2 عدد دوربین مداربسته دام، 2 عدد اسپیددام و یک دستگاه است که از هر دو تکنولوژی Turbo HD و IP معرفی شده اند. با همراه باشید تا اطلاع رسانی این 5 محصول در این وبسایت انجام شود.

کاهش قیمت تا اواسط دی ماه متنفی است

باید دید پس از روی کار آمدن جو بایدن در مسند قدرت ریاست جمهوری آمریکا، چه تاثیری در قیمت دلار خواهد داشت. اگر روند کاهش قیمت دلار ادامه دار باشد و ارزش هر دلار تا حدود 20 هزار تومان پایین بیاید، احتمالا در آینده کاهش قیمت محصولات هایک ویژن را شاهد خواهیم بود اما اگر قیمت دلار در کانال 25 هزار تومان ثابت باشد، لیست تغییر نخواهد کرد.

پس همه چیز به اواسط دی ماه موکول خواهد شد و می توان به قطعیت گفت هایک ویژن تا پایان سال 2020 گران نمی شود.