صفحه اصلی مقالات هایک ویژن یکه تاز تجهیزات نظارتی

هایک ویژن یکه تاز تجهیزات نظارتی

1401/07/12 | بازدید 357

5.0 از 1 رای

هایک ویژن یکه تاز تجهیزات نظارتی در جهان است و این یکه تازی را 6 سال است که به یدک می کشد. در این مقاله ابعاد این موضوع بررسی می گردد. اولین باری که برند هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان شناخته شد، سال 2016 بود که توانست پس از عبور از برند هانیول از رتبه دوم به صدر این جدول برسد و پس از آن به طور متوالی هر سال توانست در این جایگاه قرار بگیرد. در حال حاضر برند هایک ویژن در سالهای 2016، 2017، 2018، 2019 ، 2020 و 2021 برای 6 سال پیایی به این عنوان دست یافت و توانست خود را در این عنوان برای تمام کاربران و همکاران نظارت تصویری جا بیندازد.

در ادامه این مقاله با عنوان هایک ویژن یکه تاز تجهیزات نظارتی با ما همراه باشید تا ابعاد بیشتری از این موضوع برایتان شرح داده شود.

پیشبینی ها حاکی از آن است که این برند بتواند در پایان سال 2022 نیز برای هفتمین سال پیاپی عنوان برترین تولیدکندده سال در زمینه تجهیزات نظارتی را از آن خود کند.

خرید تجهیزات با بهترین کیفیت

مبحث بازبینی وقایع و نگهبانی از فضا و مجهز کردن به دوربین مداربسته در ایران عمری در حدود 20 سال دارد و از ابتدا برندهای محدودی در ایران با نمایندگی رسمی وارد می شدند و اجازه فعالیت داشتند. رفته رفته برندهای بیشتری به بازار معرفی شدند و در یک دهه اخیر تحول عظیمی در این زمینه رخ داد به طوری که شرکتهایی مثل هایک ویژن و داهوا با ارائه محصولات متنوع با تکنولوژی های به روز، نظرات را به سمت خود جلب کرده و مشتریان زیادی را به سمت خود کشاندند.

ابتدا در ایران فقط بانکها بودند که فضای خود را برای بالا بردن امنیت به تجهیزات امنیتی و نظارتی مجهز کردند اما رفته رفته سایر شرکتها به این سمت سوق پیدا کردند تا اینکه از اوایل دهه نود بر اساس قانون تصویب شده در کشور، تمام مشاغل و بنگاه های اقتصادی موظف به تجهیز فضا به دوربین مداربسته شدند و در غیر این صورت پلمب خواهند شد. همین امر استقبال بسیاری از افراد را به سمت دوربینهای مداربسته کشاند و امروزه شاهد تهیه و خرید محصولات نظارتی در همه اقشار جامعه هستیم.

در این میان با شدت گرفتن فروش این محصولات، بسیاری از افراد اقدام به تولید و اسمبل محصولات بی هویت کردند که با قیمت بسیار پایین به عنوان محصولات نونیم در بازار فعالیت کنند. این محصولات عموما کیفیت پایینی داشته و طول عمر اندکی دارند. از این رو همواره به آن دسته از افرادی که قصد تهیه تجهیزات نظارتی دارند، توصیه می شود از برندهای معتبر تجهیزات خود را خریداری کنند تا به مشکل برنخورند.

هایک ویژن یکه تاز تجهیزات نظارتی در جهان پیشنهاد نخست کلیه کاربران است.

دلایل استفاده از برند هایک ویژن در این بند به شما معرفی می گردد:

  • دارای گارانتی معتبر و مدت دار
  • دارای تجربه درخشان در طول سالهای متمادی
  • فاقد افت تصویر به خصوص در تکنولوژی تحت شبکه
  • تنوع بسیار بالا که نقطه قوت این برند به شمار می رود
  • بهره مندی از قابلیتهای ویژه مناسب پروژه های مختلف

تکه تازی شرکت هایک ویژن

اینکه چگونه هایک ویژن توانست از سال 2016 به بعد صدرنشین این جدول رده بندی قرار بگیرد، نیازمند بررسی دقیقتر است. این عوامل به شرح زیر معرفی می گردد:

  • تمرکز روی نیاز کاربران و تولید متنوع
  • بهره مندی از تکنولوژی های به روز
  • قیمت مناسب و جلب مشتریان بسیار زیاد
  • کیفیت بالای محصولات
  • تکیه بر عرضه بسیار زیاد و شعب فراوان در سرتاسر جهان