صفحه اصلی مقالات هایک ویژن پرفروشترین تجهیزات نظارتی جهان

هایک ویژن پرفروشترین تجهیزات نظارتی جهان

1400/07/22 | بازدید 409

5.0 از 3 رای

هایک ویژن پرفروشترین تجهیزات نظارتی جهان به شمار می رود و این امر در کنار کیفیت بالای آن، این برند را به رتبه یکم رسانده است. جایگاه جهانی هایک ویژن گواه بر این ادعاست که هایک ویژن پرفروشترین تجهیزات نظارتی جهان دارد. دو سال گذشته همین موقع، گروه اعزامی مجموعه کمیران به کشور امارات متحده عربی و نمایشگاه تجارت جهانی شهر دوبی، این موضوع را بررسی کرد که میزان فروش هایک ویژن در جهان در رتبه یکم قرار دارد.

هایک ویژن در جهان پرفروشترین برند تجهیزات نظارتی است و در این وبسایت بارها این نکته یادآور شده است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا این نکات بیش از پیش بررسی شود.

فروش هایک ویژن در جهان

محصولات هایک ویژن به دلیل کیفیت بسیار عالی و قیمت معقولی که دارد، در جهان به عنوان پرفروشترین محصولات تجهیزات نظارتی به شمار می آید. شاید این رتبه یک در بعضی از کشورها به رتبه دوم تغییر پیدا کند اما در کل به طور میانگین، فروش هایک ویژن از تمام برندهای تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان بیشتر است. 

به طور کلی در هرجای دنیا از چین که کشور تولیدکننده آن تا آمریکا که سازنده چیپستهای آن است، بروید، پیشنهاد نخست تمام فروشندگان، هایک ویژن خواهد بود. هایلوک هم به عنوان شاخه معتبر این برند، در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و با بیشتر شدن سابقه عرضه این برند، فروش آن هم در جهان به مراتب ارتقا پیدا خواهد کرد.

دلایلی که هایک ویژن پرفروشترین تجهیزات نظارتی جهان است به شرح زیر به شما معرفی می شود:

  • کیفیت بسیار بالای محصولات چه از لحاظ مقاومت بدنی چه از لحاظ وضوح تصویر
  • تنوع بسیار بالای محصولات در دو تکنولوژی متفاوت در تمام رزولوشنها
  • قیمت معقول آن نسبت به کیفیت بینظیرش

برترین کیفیت یا صرفا بیشترین فروش؟

همواره وقتی صحبت از رتبه یک هایک ویژن در جدول رده بندی محصولات و تجهیزات نظارتی می شود، این نکته یادآور می شود که آیا این برند بالاترین سطح کیفیت را در جهان دارد یا صرفا به دلیل فروش بالای آن در جهان، این رتبه را از آن خود کرده است.

هایک ویژن از لحاظ فروش چه کاربران پروژه های بزرگ، چه کاربران خانگی و پروژه های کوچک، انتخاب نخست خود را هایک ویژن قرار می دهند و در سطح بالایی قرار گرفته است. حال از لحاظ کیفیت می خواهیم هایک ویژن را با سایر برندها مقایسه کنیم:

داهوا:

داهوا در جدول رده بندی محصولات در رتبه دوم قرار دارد اما به نظر می رسد به دلیل ارزانتر بودن داهوا نسبت به هایک ویژن در ایران بازار این برند بهتر از هایک ویژن باشد و از لحاظ کیفیت، دقیقا پس از هایک ویژن قرار دارد.

آسا البوی:

این برند سوئدی که در ایران موجود نیست مورد اقبال بالایی در جهان قرار گرفته و در جدول رده بندی محصولات در رتبه سوم قرار گرفته است. نمی توان در خصوص کیفیت کاری آن در ایران نظر قطعی داد.

اکسیس:

بسیاری از پروژه های بزرگ در ایران با دوربین مداربسته اکسیس تجهیز می شود. این برند با کیفیت فوق العاده خود خاصه در پروژه های بزرگ با قابلیتهای ویژه عرضه می شود و در اغلب محصولات خود، کیفیتی بهتر از هایک ویژن نیز دارد اما به دلیل آنکه تمرکز بالایی روی محصولات ساده و غیرپروژه ای ندارد، فروش بالایی در جهان ندارد و فقط منوط به پروژه های بزرگ است.

مایلسایت:

یکی دیگر از برندهای پرقدرت در جهان، مایلسایت است که توان تولید دوربینهای مداربسته پروژه ای اعم از اسپیددام و دستگاه های دارای قابلیت پشتیبانی از وضوح بالای تصاویر را دارد. مایلسایت هم در جدول رده بندی محصولات در رتبه های بالا قرار ندارد و فروش آن بسیار محدود است.

دلیل استقبال مردم از هایک ویژن

یکی از دلایلی که کاربران به سمت برند هایک ویژن گرایش دارند این است که این برند در جهان دارای رتبه یکم است و به عنوان بهترین و پرفروشترین محصولات در جهان به شمار می رود. کیفیت بالای آن و اینکه این برند بیشترین فروش را در سطح جهانی دارد، مهمترین عامل برای خرید کاربران از برند هایک ویژن است. هایک ویژن به قول معروف امتحان خود را پس داده است و هیچ گاه پشیمونی برای کاربر به بار نخواهد آورد.