صفحه اصلی مقالات هایک ویژن شهریور 99 گران نخواهد شد

هایک ویژن شهریور 99 گران نخواهد شد

1399/06/01 | بازدید 420

5.0 از 4 رای

هایک ویژن شهریور 99 گران نخواهد شد. از ابتدای سال 1399 تا کنون شرکت پارس ارتباط افزار تنها در ماه شهریور قیمت محصولات هایک ویژن را افزایش نداد. از ابتدای سال جاری تا کنون در مقاطع زیر قیمت محصولات هایک ویژن گران شد:

  • بعد از تعطیلات نوروز سال 99
  • ابتدای ماه اردیبهشت
  • ابتدای ماه خرداد
  • ابتدای ماه تیر
  • ابتدای ماه مرداد

برای مشاهده لیست قیمت تمام محصولات هایک ویژن بر روی هر کدامیک از لینکهای زیر کلیک کنید:

*قیمت ها در تاریخ یکم مرداد برای بار آخر به روزرسانی شده و در ماه شهریور تغییرات قیمت نخواهیم داشت.

ثبات قیمت ارز دلیل گران نشدن هایک ویژن

در سال جاری از ابتدای سال ماه به ماه قیمت دلار گران شد اما از ماه مرداد نوسانات قیمت ارز به شدت معتدل شده و دیگر شاهد لجام گسیختگی قیمت ارز نیستیم. برای بار آخر اواخر تیرماه قیمت دلار تا 26 هزار تومان پیش رفت اما به یکباره کاهش یافت و در حال حاضر به طور متوسط قیمت دلار در کانال 23 هزار تومان معامله می شود. اگر همین روند ادامه داشته باشد تا مدتها قیمت محصولات دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن هم ثابت باقی خواهد ماند و اگر قیمت دلار وارد کانال زیر 20 هزار تومان شود، احتمالا قیمت محصولات هایک ویژن هم تغییر پیدا خواهد کرد و ارزانتر خواهد شد. این اتفاق سال گذشته هم رخ داد اما اگر قیمت دلار زیر 20هزار تومان نیاید، احتمالا قیمتهای هایک ویژن هم ارزان نخواهد شد.

موجودی محصولات هایک ویژن در فروشگاه کمیران

اتفاق مثبت در بازار تجهیزات نظارتی علاوه بر ثبات قیمت ها، افزایش موجودی محصولات است. در فروشگاه کمیران، نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن تمام محصولات موجود در لیست شرکت پارس ارتباط به فروش می رسد و در وبسایت این فروشگاه به فروش می رسد. شما می توانید از طریق لینکهای زیر محصولات بهترین تجهیزات نظارتی در جهان را مشاهده و خریداری کنید:

تماس با کمیران

فروشگاه کمیران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی با شماره تماس 02166764266 و 09901200130 پاسخگوی کاربران گرامی خواهد بود. مشتریان گرامی می توانند از طریق پیام رسان واتس اپ سفارش خود را برای کارشناسان فروش مجموعه ما ارسال کنند.

مجموعه کمیران از ابتدای مشاوره تا زمان فروش، نصب و حتی خدمات پس از فروش در خدمت شما مشتریان گرامی خواهد بود.