صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین دوربین مداربسته برای مترو

هایک ویژن بهترین دوربین مداربسته برای مترو

1398/06/20 | بازدید 958

5.0 از 10 رای

وقتی می‌گوییم، هایک ویژن، بهترین دوربین مداربسته در سطح جهان است، پس کاربرد آن فقط منحصر به کشور خودمان نیست و در سرتاسر دنیا، انتخاب نخست در دوربین مداربسته، هایک ویژن است. در حال حاضر، شهرهای زیادی در سرتاسر دنیا، از مترو در سیستم حمل ونقل عمومی شهرشان استفاده می‌کنند و اکثر دوربین مداربسته در تمام ایستگاه های مترو در تمام دنیا، هایک ویژن است. امروزه هرچه بیشتر می‌گذرد به تعداد شهرهای مجهز به مترو اضافه می شود پس استفاده از دوربین مداربسته هم بیشتر خواهد شد. در خیلی از شهرها هم که از قبل، مجهز به مترو بودند، این سیستم حمل و نقل در حال گسترش است که آنها هم نیاز به تامین دوربین مداربسته برای ایستگاه‌های جدید خواهند داشت. احداث و گسترش مترو در شهرها، مستلزم ایجاد ایستگاه های بیشتر، قطارهای بیشتر و واگن های بیشتر است که هر کدام از این موارد، نیاز به دوربین مداربسته دارند؛ چرا که امروزه در امنیت متروها و ایستگاه های مترو به داشتن دوربین مداربسته توجه می شود. در حال حاضر شهر تهران، در مرحله گسترش مترو و خیلی از شهرهای دیگر کشور، در مرحله احداث این سیستم حمل و نقل هستند پس در نتیجه، تجهیز سیستم های نظارتی یکی از دغدغه مدیران مربوطه است. هایک ویژن با بهترین کیفیت، دغدغه مدیران را برای تجهیز ایستگاه های مترو با امنیت بالا، برطرف می‌کند.

مزایای دوربین مداربسته هایک ویژن
پیشگام بودن در هر زمینه‌ای یک ویژگی درخشان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن، همین پیشگام بودن در ارائه تکنولوژی های تازه و به روز است. نکته دیگر در اینکه هایک ویژن را یک برند شاخص در بین برندهای دوربین مداربسته کرده، تنوع بالای محصولات آن است که دست کاربران را در انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب باز می گذارد. قیمت مناسب هایک ویژن نسبت به تمام دوربین مداربسته هم رده خود نیز از دیگر عوامل انتخاب هایک ویژن به عنوان برند نخست دنیاست. آنچه در این مقاله مورد بحث و بررسی ما قرار گرفته، انتخاب دوربین مداربسته هایک ویژن در مترو است و به دلیل آنکه سیستم های به روز دنیا در دوربین مداربسته هایک ویژن، به بهترین شکل ممکن ارائه می‌شود، می‌توان با اتکا به آن، مترو را به یک سیستم نظارتی به روز در مجهز کرد. در حال حاضر، دوربین مداربسته و دستگاه تحت شبکه هایک ویژن، بهترین انتخاب برای مترو محسوب می‌شود که بدون افت تصویر، تمام وقایع مترو را ثبت و ضبط می‌کند. دوربین مداربسته دیجیتال یا همان تحت شبکه که به آن آی پی هم گفته می‌شود، با قابلیت زوم با کیفیت بالا، جزئیات را به بهترین شکل ممکن نمایش می‌دهد؛ از این رو، وقایعی نظیر سرقت، آسیب رساندن به مترو و تخلفات دیگر به سادگی قابل تشخیص است و تشخیص چهره به خوبی انجام می‌گیرد. به طور قطع در صورت تجهیز ایستگاه های مترو به دوربین مداربسته هایک ویژن، آمار تخلفات در مترو به شدت کاهش پیدا خواهد و دیگر شاهد جیب بری در واگن های مترو، تخریب دیوار ایستگاه ها، ریختن زباله و عبور بدون استفاده از کارت مترونخواهیم بود؛ چرا که با دوربین مداربسته هایک ویژن، فرد خاطی به سرعت و به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

تنوع دوربین مداربسته هایک ویژن
دوربین مداربسته هایک ویژن در دو نوع متداول دام و بولت در بازار عرضه می‌شود و در شکل‌های ظاهری مختلفی، وجود دارد. دوربین مداربسته دام هایک ویژن، قابل استفاده در واگن های مترو است و کاربرد آن به صورت سقفی است. دوربین مداربسته بولت هایک ویژن هم به دیوار نصب می شود و برای نظارت گیت های ورودی، پله های برقی و فضای سکوها کاربرد دارد. دوربین مداربسته هایک ویژن با مگاپیکسل های متفاوت و لنزهای ثابت و متغیر، هر کدام کاربرد خاص خود را دارد و نظارت از مترو را در بهترین شکل ممکن قرار می دهد.
کمیران؛ تضمین کننده بهترین قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن
در رزومه کمیران، پر است از پروژه های بزرگ. پروژه متروی تهران و دیگر شهرها هم می تواند به این لیست در رزومه کمیران افزوده شود. کمیران؛ نمایندگی رسمی دوربین مداربسته هایک ویژن، ارسال سریع، تضمین اصالت کالا و ضمانت بهترین قیمت را به مشتریان، کاربران و همکاران ارائه می‌دهد و با گروه های قوی در نصب، آماده تجهیز فضای موردنظر شماست. اگر متروی تهران، قصد تامین امنیت فضای موردنظر خود را دارد، میتواند با همکاری کمیران، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.