صفحه اصلی مقالات هایک ویژن در آغاز سال 2020

هایک ویژن در آغاز سال 2020

1398/10/11 | بازدید 321

5.0 از 5 رای

هایک ویژن در آغاز سال 2020 با قدرت بیش از پیش، در عرصه تجهیزات امنیتی به کار خود ادامه می دهد. دوربین های مداربسته هایک ویژن و دستگاه های ضبط و پخش هایک ویژن با توجه به مواردی که در سال گذشته در لیست محصولات این شرکت وجود داشت، به فروش می رسد. در ایران مرجع اصلی محصولات شرکت هایک ویژن، لیست پارس ارتباط افزار است. بعضی از محصولات شرکت هایک ویژن بنا به دلایل مختلف وارد ایران نمی شود اما اکثر قریب به اتفاق محصولات هایک ویژن در ایران موجود است. قطعا در سال 2020 محصولات زیادی توسط شرکت هایک ویژن عرضه خواهد شد و در این سال شاهد تحول بزرگی در این زمینه خواهیم بود.

در سال 2020 با فروشگاه کمیران همراه باشید

تمام محصولات هایک ویژن که در ایران موجود باشد، از طریق فروشگاه کمیران به کاربران گرامی عرضه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166764266 با کارشناسان فروش مجموعه کمیران در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و نسبت به نیازتان، دوربین مداربسته و دستگاه موردنظرتان را به شما معرفی کنند. اطمینان داشته باشید که بهترین قیمت ها در فروشگاه کمیران واقع در خیابان جمهوری، مرکز خرید نادری، طبقه یکم، پلاک 1 به کاربران عرضه می شود. این فروشگاه همچون سال های گذشته، به کار فروش محصولات هایک ویژن ادامه خواهد داد.

شعار شرکت هایک ویژن در سال 2020

هایک ویژن در آغاز سال 2020 میلادی، شعار همیشگی خود را سر لوحه کارش قرار داده و با قدرت به در راستای پیشبرد آن حرکت می کند. به دوردست ها نگاه کن و قراتر برو! این شعاری است که هر ساله از عوامل پرشمار موفقیت هایک ویژن محسوب می شود. این به آن معناست که هر سال، هدف بزرگتر و مهمتر از سال گذشته برای شرکت تعریف می شود و هر سال به قله های بالاتر از گذشته، قدم خواهد گذاشت. اهداف شرکت هایک ویژن در سال 2020 به شرح زیر خواهد بود.

  • تاکید بر هوش مصنوعی و استفاده از بالاترین تکنولوژی روز دنیا
  • رفتن به سمت محصولات رباتیک و تمرکز در این زمینه
  • تولید محصولات جدیدتر و متنوع تر
  • انتشار به روزرسانی های کاربردی برای محصولات عرضه شده
  • معرفی تکنولوژی های جدید

هوش مصنوعی در محصولات هایک ویژن

آنچه در سال 2019 مشخص شد و در مقاله حضور قدرتمند هایک ویژن در عرصه جهانی هم به آن اشاره کردیم، مشخص شد شرکت هایک ویژن سال به سال به سمت استفاده از هوش مصنوعی در محصولات خود می رود. در حال حاضر بسیاری از محصولات این شرکت بر این پایه تولید شده و از آن استفاده می شود. مشروح کارایی این محصولات اینجا قید می شود:

  • شمارش افراد در یک محیط
  • تشخیص چهره
  • هشدار عبور از خط

محصولات هایک ویژن چه ویژگی هایی دارند؟

شرکت هایک ویژن چندین سال پیاپی به عنوان بهترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی انتخاب شده است. دوربین های مداربسته این برند در 2 تکنولوژی توربو اچ دی و دیجیتال یا تحت شبکه(IP) به کاربران عرضه می شود. دستگاه های DVR(مناسب برای تکنولوژی توربو اچ دی) دارای 4 تا 32 کانال تصویر و دستتگاه های NVR(مناسب برای تکنولوژی تحت شبکه) دارای 4 تا 256 کانال تصویر است.

هایلوک شاخه معتبر شرکت هایک ویژن در سال 2020

از سال 2018 شرکت هایک ویژن اقدام به تولید محصولات هایلوک کرد تا با قیمت مناسب به بازار عرضه شود و با محصولات بی نام و نشان رقابت کند. سال 2020 دومین سال فعالیت این شاخه کوچک است و همچون گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد. 

گارانتی محصولات در سال 2020

پس از خرید از مجموعه کمیران، مطمئن باشید که کالای اصل با بهترین ضمانت خریداری کرده اید. تمام محصولات هایک ویژن در سال 2020، همچون سالهای گذشته با ضمانت 2 ساله به کاربران ارائه خواهد شد.