صفحه اصلی مقالات هایک ویژن تا انتخابات گران نمی شود

هایک ویژن تا انتخابات گران نمی شود

1400/03/13 | بازدید 393

5.0 از 6 رای

هایک ویژن تا انتخابات گران نمی شود. از ابتدای سال 1400 تا کنون شرکت پارس ارتباط افزار یک بار اقدام به تغییر قیمت محصولات خود کرده است که آن هم در یک اتفاق نادر در کشور قیمتها ارزان شد و در حال حاضر محصولات هایک ویژن با قیمتی کمتر از آنچه که در سال 1399 عرضه می شد، به فروش می رسد. حال این تضمین وجود دارد که همین قیمت حداقل تا پایان بهار سال جاری پابرجا باشد و می توان گقت به طور کلی هایک ویژن تا انتخابات گران نمی شود.

برای مشاهده جدیدترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن به هرکدامیک از لینکهای زیر مراجعه کنید:

از ابتدای سال 1400 تا کنون در فروردین ماه هیچ تغییری در قیمتها دیده نشد و تمام محصولات به قیمت تثبیت شده در مهرماه سال 1399 عرضه می شد. در اردیبهشت ماه اما قیمت محصولات هایک ویژن که توسط شرکت پارس ارتباط افزار اعلام می شود تغییر کرد و در اتفاقی نادر، قیمت محصولات با کاهش رو به رو شد. طی 3 سال اخیر فقط 2 بار این اتفاق رخ داده که قیمت محصولات هایک ویژن ارزان شود.

در خرداد ماه هم قیمتها تغییری نداشت و در این مقاله با عنوان هایک ویژن تا انتخابات گران نمی شود اعلام می کنیم هایک ویژن تا پایان خرداد ماه با همین قیمتها عرضه خواهد شد و آنچه که از اردیبهشت ماه اعلام رسمی شده است همچنان تا تیرماه اعتبار خواهد داشت.

رابطه قیمت هایک ویژن با انتخابات

همانطور که در بند پیشین به آن اشاره شد، هایک ویژن تا انتخابات گران نمی شود و اینکه چرا از انتخابات ریاست جمهوری ایران در این باره یاد کردیم، مسائل زیر را در بر می گیرد:

  • انتخابات 28 خرداد سال 1400 سرنوشت یک کشور را تا 4 سال آینده مشخص می کند و انتخاب هر شخص می تواند روی این سرنوشت تاثیر بگذارد.
  • اگر بعد از انتخابات شخص رئیس جمهور ارتباط خود را با کشورهای غربی ارتقا بدهد و قیمت دلار با افزایش رو نشود، قیمت محصولات هم گران نخواهد شد.

آخرین لیست منتشر شده روی دلار 22 هزار تومانی

پیش از اردیبهشت ماه سال 1400، آخرین بار شرکت پارس ارتباط افزار اقدام به انتشار لیست قیمت محصولات هایک ویژن در مهرماه سال 1399 کرده بود که دلار روی 28 هزار تومان معامله می شد. پس از آن قیمت دلار تا 20 هزار تومان هم کاهش یافت اما ثبات نداشت تا اینکه در اردیبهشت ماه سال 1400 پس از یک ثبات نسبی قیمت دلار روی 22 هزار توومان، شرکت پارس ارتباط اقدام به ارزان کردن قیمت هایک ویژن کرد.

در حال حاضر قیمت دلار بار دیگر سیر صعودی داشته و با قیمت 24هزار تومان در بازار معامله می شود. احتمال اینکه پس از انتخابات قیمت دلار از مرز 25 هزار تومان هم عبور کند، وجود دارد. در این صورت احتمال دارد شرکت پارس ارتباط لیست قیمت محصولات هایک ویژن را برای اولین بار در سال 1400 گران کند.