صفحه اصلی مقالات هایک ویژن تا آغاز سال 1401 گران نمی شود

هایک ویژن تا آغاز سال 1401 گران نمی شود

1400/11/09 | بازدید 380

5.0 از 3 رای

هایک ویژن تا آغاز سال 1401 گران نمی شود. پس از رسیدن قیمت محصولات هایک ویژن به بالاترین سطح خود در آغاز سال 2022 میلادی، شاهد ثبات سه ماهه قیمت هایک ویژن خواهیم بود. فروشگاه کمیران در این مقاله با عنوان هایک ویژن تا آغاز سال 1401 گران نمی شود به طور رسمی اعلام می کند که هیچ تغییری در قیمت محصولات هایک ویژن تا دو هفته دیگر رخ نخواهد داد. از ابتدای سال 1400 تا کنون لیست محصولات هایک ویژن یک بار در بهار ارزن شد و یک بار در پاییز گران شد و آخرین بار هم در دی ماه مشمول تغییرات افزایشی شد.

به طور کلی سال 1400 هجری خورشیدی سال کم نوسانی برای قیمت محصولات هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط بود و دلیل آن هم ثبات نسبی قیمت دلار در مقایسه با سال گذشته بود که در دی ماه با رسیدن قیمت هر دلار به قیمت 30 هزار تومان، شرکت پارس ارتباط بالاترین سطح قیمت هایک ویژن در طول تاریخ فعالیت این برند در کشور را مصوب کرد و در حال حاضر آنچه به عنوان لیست قیمت محصولات هایک ویژن وجود دارد، گرانترین میزان آن در طول فعالیت این برند در ایران محسوب می شود.

برای مشاهده آخرین لیست قیمت محصولات هایک ویژن روی لینکهای زیر کلیک کنید:


تخفیف 23 درصد همکاری

از ابتدای سال 2022 میلادی و با انتشار لیست جدید محصولات هایک ویژن، شرکت پارس ارتباط درصد تخفیف همکاری را روی عدد 23 درصد ثابت نگه داشت و الان در حدود یک ماه است که محصولات هایک ویژن بر اساس قاعده موجود برای تنظیم بازار روی یک الگوریتم مشخصی به فروش می رسد. همانطور که می دانید پیشترها محصولات هایک ویژن با تخفیف 20 تا 25 درصد به فروش می رسید اما در حال حاضر فروش کالاهای هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط با بیشتر از 23 درصد تخفیف ممنوع است.

پس از این اقدام روند بازار کمی به سمت بهبود اقتصاد سوق پیدا کرد و جلوی زیر فروشی یا گرانفروشی بسیاری از فروشندگان گرفته شد. در این راستا عدالت و تنظیم در فروش محصولات هایک ویژن برقرار شد.

همکاران محترم نظارت تصویری می توانند برای اطلاع از محصولات جدید و فروشهای ویژه فروشگاه کمیران با شماره 02166764266 در تماس باشند. شماره زیر در پیام رسان واتس اپ نیز پاسخگوی شما خواهد بود:

آخرین محصولات هایک ویژن در سال 1400

در طی سالی که گذشت، محصولات متنوعی از برند هایک ویژن وارد بازار ایران شد که ما آنها را در مقالات گوناگون در همین وبسایت به شما معرفی کردیم.

در سال 1401 هم به محض ورود کالای جدید به کشور از طریق همین وبسایت و مقالات معرفی محصول به شما معرفی می کنیم. همچنان که می دانید محصولات هایک ویژن دارای دو تکنولوژی HD-TVI و IP است و اطلاع رسانی سریع در خصوص ورود هر یک از کالاهای جدید با هر تکنولوژی از طریق همین وبسایت انجام می شود.

در حال حاضر دو محصول جدید از برند هایک ویژن را به عنوان جدیدترین محصولات وارد شده به بازار ایران به شما معرفی می کنیم که یقینا آخرین محصولات سال 1400 هم خواهند بود و در طی 2 ماه دیگر بعید به نظر می رسد کالای جدید وارد بازار ایران شود. همانطور که در ابتدای این مقاله با عنوان هایک ویژن تا آغاز سال 1401 گران نمی شود، اعلام شد، به نظر می رسد طی 2 ماه باقی مانده از سال جدید هیچ تغییری ر لیست قیمت محصولات هایک ویژن به وجود نیاید و هر تغییری به آعاز سال 1401 موکول می شود.

حال محصولات جدید هایک ویژن را به شرح زیر به شما معرفی می کنیم:

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان هایک ویژن تا آغاز سال 1401 گران نمی شود استفاده کافی را برده باشید.