صفحه اصلی مقالات مسیر هایک ویژن برای بهترین شدن

مسیر هایک ویژن برای بهترین شدن

1398/06/25 | بازدید 394

5.0 از 10 رای

دوربین مداربسته مثل دیگر لوازم و تجهیزات الکترونیکی نیست که دائما در حال تغییر باشد و مصرف آن به طور اختصاصی برای هر نفر مجزا باشد. منظور از اینگونه لوازم و تجهیزات الکترونیکی، گوشی تلفن همراه و لپ تاپ است. برای مثال در یک ساختمان شامل 10 خانواده 4 نفری، می توان حداقل 40 گوشی همراه پیدا کرد و حداقل برای هر خانواده یک کاپیوتر یا لپ تاپ اما همین ساختمان با 10 خانواده، به طور معمول به کمتر از 10 دوربین مداربسته نیاز دارد. نکته دیگر در این بحث، زمان تعویض این وسایل است. به طور متوسط هر فرد، تقریبا دو سال یک بار اقدام به تعویض گوشی تلفن همراه خود می کند اما دوربین مداربسته به این شکل نیست و می توان با یک سیستم تجهیزات نظارتی حدود 5 سال سر کرد. البته اگر آسیب فیزیکی نبیند و از سرویس دهی خارج نشود. حالا همین میزان طول عمر دوربین مداربسته و دستگاه بیشتر هم می‌شود اگر از دوربین مداربسته هایک ویژن و دستگاه هایک ویژن استفاده کنید. کاربران هایک ویژن، زمانی دست به تعویض تجهیزات نظارتی خود می زنند که دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن، تکنولوژی جدیدتری ارائه کند. در حال حاضر تکنولوژی دیجیتال، جدیدترین و به روزترین تکنولوژی دوربین مداربسته است که بهترین نوع آن در محصولات هایک ویژن یافت می‌شود. اگر می‌خواهید فضای موردنظر خود را به یک سیستم نظارتی بی نظیر مجهز کنید و خیالتان تا سال‌ها از بابت تجهیزات دوربین مداربسته راحت باشد، حتما برند هایک ویژن را انتخاب کنید. تکنولوژی آی پی در دوربین مداربسته هایک ویژن، بدون افت تصویر، تا سال‌ها اطلاعات ضبط شده را به شما ارائه می دهد و می توانید تمام وقایع را با جزئیات، مورد بررسی قرار دهید. یکی دیگر از عواملی که دوربین مداربسته هایک ویژن را به عنوان بهترین دوربین مداربسته در دنیا مطرح کرده، بهره مندی از تکنولوژی IP67 است که نه تنها دوربین مداربسته را برابر گرد وغبار وعوامل محیطی مقاوم می کند، بلکه با این قابلیت میتوانید دوربین مداربسته را تا یک متر زیر آب قرار دهید و بعد بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. چنین قابلیتی، نشان از آن دارد که این دوربین مداربسته به خوبی برابر عوامل فیزیکی مقاوم است و هیچ چیزی نمی‌تواند برای آن مشکل ساز باشد.

چرا هایک ویژن به بهترین برند دوربین مداربسته تبدیل شد؟

خوب است بدانید، هایک ویژن چرا و چگونه به برند نخست در رده بندی دوربین مداربسته تبدیل شده است. هایک ویژن که تولید دوربین مداربسته را از سال 2001 در شهر هانگژو در کشور چین، آغاز کرد و تراشه‌های الکترونیکی محصولات آن، تولید کشور آمریکا و شرکت آمبرلا است، نزدیک به دو دهه با رقبای خود در تولید دوربین مداربسته رقابت می کند و توانسته به عنوان برند نخست در دنیا خودش را مطرح کند. هایک ویژن همواره به دنبال تولید دوربین مداربسته خلاقانه و متنوع است و همواره نسبت به شرکت‌های تولیدکننده دوربین مداربسته در سطح بالا، قیمت مناسب تری دارد. در حال حاضر هایک ویژن با بیش از 26 هزار نفر کارمند و بیش از یک و نیم میلیارد دلار در سال درآمد دارد. چنین برندی با این حجم از نیروی کار، درآمد و حجم تولید بالا، توانسته به خوبی جای خود را در بین کاربران دوربین مداربسته باز کند و عنوان بهترین برند دوربین مداربسته را با خود به یدک بکشد.

جوایز کسب شده توسط هایک ویژن
شرکت هایک ویژن، با اتکا به جلب اعتماد کاربران در ارائه دوربین مداربسته و به واسطه توصیه های استفاده کنندگان از دوربین مداربسته هایک ویژن به بکدیگر، توانسته به فروش بسیار بالا برسد و با تولیدات باکیفیت خود به جوایز بسیار زیادی رسیده است. از مهمترین این جوایز می‌توان به جایزه ملی ZUBR روسیه و جایزه طراحی محصول RED DOT اشاره کرد. در حال حاضر دوربین مداربسته هایک ویژن در سراسر دنیا به عنوان بهترین دوربین مداربسته شناخته می‌شود و دارای نمایندگی‌های رسمی فراوانی است. در کشور ایران و شهر تهران، فروشگاه کمیران، نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن است که با سابقه بیش از 10 سال، در فروش تجهیزات دوربین مداربسته هایک ویژن فعالیت می‌کند.