صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز نظامی

هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز نظامی

1400/05/04 | بازدید 382

5.0 از 6 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز نظامی است. این موضوع پس از تجربه کاری بسیاری از نهادهای نظامی با برند هایک ویژن به اثبات رسیده است. ما در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز نظامی به شمار می رود.

همکاری مراکز نظامی با مجموعه کمیران

فروشگاه کمیران با سه شعبه در خیابان جمهوری فعالیت می کند. شعبه نخست و مرکزی که از سال 1386 فعالیت می کند در پاساژ نادری عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن را با خود به یدک می کشد. پس از گذشت مدتی، مجموعه کمیران دو شعبه دیگر را در خیابان جمهوری راه اندازی کرد. یکی در پاساژ علاالدین 2 و دیگری در پاساژ امجد.

در طول سالیان متمادی و فعالیت مجموعه کمیران در زمینه تجهیزات نظارت تصویری، بسیاری از نهادهای معتبر با این مجموعه همکاری داشته اند و اقدام به اعطای گواهی حسن انجام کار کرده اند. یکی از این نهادهای معتبر نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران(نزاجا) است که در بخش رزومه مجموعه کمیران در صدر لیست قرار گرفته است.

هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز نظامی به شمار می رود و از تمام کارگزاران این نهادها تقاضا می شود برای ثبت پروژه های خود با شماره های زیر در تماس باشند:

  • 021-66764266

  • 021-66761236

شماره همراه و راه ارتباطی از طریق پیام رسان واتس اپ به شرح زیر است:

  • 09901200130

نشانی فروشگاه کمیران به شرح زیر است:

  • تهران - خیابان جمهوری - پس از تقاطع حافظ - مرکز خرید نادری - طبقه یکم - پلاک 1

چرا هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز نظامی است؟

شرکت هایک ویژن که از سال 2001 فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود، یک برند چینی به شمار می رود اما رد پای آمریکایی ها در ساخت آن دیده می شود و نماد ایالات متحده آمریکا در برندینگ این شرکت به وضوح مشخص است. هایک ویژن پس از یک دهه فعالیت توانست خود را به سطح اول تولیدات تجهیزات نظارتی برساند و اکنون بیش از 5 سال است که به عنوان بهترین شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته رسیده است.

دلیل این برتری و کسب رتبه نخست در جدول رده بندی تجهیزات نظارتی موارد زیر است:

  • افت تصویر حداقلی در محصولات هایک ویژن به مرور زمان
  • خرابی حداقلی در محصولات هایک ویژن و بازگشت اندکی از محصولات این برند به واحد گارانتی
  • تنوع حداکثری و برآورده کردن نیاز کاربران در هر زمینه ای
  • قیمت مناسب محصولات هایک ویژن به نسبت کیفیت بالای آن

قابلیتهای ویژه برای استفاده هایک ویژن در مراکز نظامی

هایک ویژن به عنوان بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان، دارای دوربینهای مداربسته و تجهیزات وابسته ای هستند که با قابلیتهای ویژه برای استفاده در مراکز نظامی کاربرد دارند. یکی از این قابلیتها مقاومت بالای دوربینهای مداربسته در محیطهای نظامی است که در اثر اصابت گلوله توان مقابله کردن را داشته باشد.

افزون بر آن دستگاه های هایک ویژن با تعداد کانالهای بسیار زیاد می توانند به طور سری تمام دوربینهای مداربسته را به صورت یکپارچه به یکدیگر متصل کنند. این قابلیت مهمی است که در نهادهای نظامی موردتوجه همگان قرار می گیرد.

سازمان آتشنشانی هم از هایک ویژن استفاده می کند

در بند آخر از این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز نظامی می خواهیم اشاره به سازمان آتشنشانی کنیم که یک نهاد نیمه نظامی به شمار می رود و در این نهاد هم از محصولات هایک ویژن استفاده می شود. 

دوربینهای مداربسته پروژه ای هایک ویژن با مقاوم بسیار بالا به درد محیطهای نظامی و همچنین صنعتی می خورد که در آینده در یک مقاله مجزا این مورد را بررسی خواهیم کرد. 

امیدواریم مطالعه این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب مراکز نظامی مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از آن استفاده کافی را برده باشید.