صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب رستورانها

هایک ویژن بهترین انتخاب رستورانها

1400/06/29 | بازدید 335

5.0 از 7 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب رستورانها به شمار می رود. این موضوع را صاحبان رستورانها که سابقه کار با هایک ویژن را دارند، حس می کنند. مدتهاست مجموعه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در بازار تجهیزات نظارتی فعالیت می کند و در این مدت بسیاری از رستورانها از محصولات هایک ویژن استفاده می کنند. استفاده از دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن در رستورانها با استفاده از دو تکنولوژی HD و IP مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب رستورانها می خواهیم ابعاد گوناگون این موضوع را بررسی کنیم.

امنیت رستوران

در وهله نخست این نکته را یادآور می شویم که رستوران هم مثل هر فضای دیگری نیاز به نظارت دارد و باید امنیت آن تامین شود. حال دلیل بر اینکه رستورانها می توانند بهترین خرید خود را از هایک ویژن داشته باشند، در این مقاله با عنوان هایک ویژن بهترین انتخاب رستورانها برای شما معرفی می کنیم:

  • نظارت بر فعالیت آشپزخانه ها به لحاظ رعابت نکات بهداشتی
  • امنیت صندوق و فرایند دریافت وجه از مشتریان
  • امنیت دارایی و اموال رستورانها

فعالیت آشپزخانه ها

هایک ویژن بهترین انتخاب رستورانها به شمار می رود؛ چرا که این برند بهترین شرکت تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان است و جدا از فضای رستوران یا غیر رستوران بهترین انتخاب برای کاربران استفاده از این برند است. آشپزخانه های رستورانها فضاهای حساسی هستند که رعایت نکات بهداشتی در آن بسیار الزامی است. از این رو نظارت از این فضا بسیار توصیه می شود و هایک ویژن با بالاترین سطح دقت، بهترین پیشنهاد برای مدیریت رستورانها به لحاظ زیر نظر گرفتن فعالیت آشپزهاست.

امنیت صندوق

یکی دیگر از نکاتی که در نظارت رستورنها موردتوجه است، فرایند حساب و کتاب با مشتریان و اشتباهاتی که ممکن است در این بین رخ دهد است. از این رو داشتن دوربین مداربسته قدرتمند بالای صندوق و کارتخوان از واجبات است. مورد داشتیم که موقع حساب و کتاب اشتباهی از سوی مشتری یا صندوقدار مشتری رخ دهد و بعدها نیاز مبرم به رجوع آن صحنه وجود دارد. هایک ویژن بهترین انتخاب رستورانهاست تا در صورت لزوم داشتن یک دوربین مداربسته قدرتمند از هایک ویژن توان زوم کردن و خوانش عددهای روی کارتخوان و نوشته های صندوق را داشته باشد.

امنیت اموال

رستورانها دارای اموال گرانقیمتی هستند. یخچالها، فرهای تهیه غذا و میزو صندلی جزوئ اموالی است که نظارت از آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در رستورانها مدیریت آن مجموعه از داشتن یک سری تجهیزات باکیفیت استقبال می کنند تا امنیت اموال رسورانها تامین شود. هایک ویژن به لحاظ داشتن یک تکنولوژی قوی و به روز، توان تامین امنیت آن اموال را به عهده دارد.