صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب راهنمایی و رانندگی

هایک ویژن بهترین انتخاب راهنمایی و رانندگی

1401/03/04 | بازدید 353

5.0 از 3 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب راهنمایی و رانندگی است. این اصل را مدیران نظامی و پیمانکارانی می گویند که تجربه کار با هایک ویژن را دارند. با این مقاله همراه باشید تا به این موضوع پی ببرید که هایک ویژن بهترین انتخاب راهنمایی و رانندگی است. البته که دوربین مداربسته هایک ویژن انواع و اقسام گوناگون دارد اما مراد ما در این مقاله استفاده از محصولات با قدرت خوانش بالا و فریم زیاد است.

مجموعه کمیران در کنار شماست

در این بند می خواهیم به عنوان یک همراه همیشگی در کنار کاربران، خود را معرفی کرده و بیان کنیم همانقدر که راهنمایی و رانندگی موضوع نظارت از خیابانها را جدی می داند، مجموعه کمیران هم مجری مهم اینگونه پروژه ها خواهد بود و در صورت نیاز این نهاد بزرگ، مجموعه کمیران بهترین قیمت را به آنها ارائه خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که هایک ویژن بهترین انتخاب راهنمایی و رانندگی است و مجموعه کمیران در صورت استقبال نهاد بزرگ نظامی کشور، بهترین کالاهای خود و بهترین برند مجموعه خود یعنی هایک ویژن را معرفی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر با کارشناسان مجموعه کمیران در ارتباط باشید:

  • 02166764266 - 02166764236 این دو شماره شماره های تماس مجموعه کمیران است.
  • 099012001300 این شماره همراه مجموعه و پیام رسان واتس اپ است.

هایک ویژن معتبرترین انتخاب

اینکه ما اذعان داریم هایک ویژن بهترین انتخاب راهنمایی و رانندگی است، به این دلیل است که در این شرکت محصولات مهمی مبتنی بر هوش مصنوعی را به بازار عرضه کرده تا بتواند با نظارت هرچه بهتر از معابر، افزون بر ثبت تخلف رانندگان، امنیت خیابانها را هم برقرار کند. برای این نهاد نظامی کشور پیشنهادهای زیر را در دستور کار داریم تا در صورت نیاز از موارد زیر دوربین مداربسته هایک ویژن خریداری کنند.

  • دوربین مداربسته کیس بزرگ
  • دوربین مداربسته با قابلیت WDR
  • دوربین مداربسته مبتنی بر هوش مصنوعی
  • دوربین مداربسته با فریم 60 در هر ثانیه

دوربین مداربسته کیس بزرگ

از آنجا که اندازه دوربین مداربسته مستقیما با میزان دید در شب آن برابری می کند، برای بهره مندی از میزان دید در شب بالاتر به پیمانکاران نهاد راهنمایی و رانندگی پیشنهاد می شود از دوربینهای مداربسته با کیس بزرگ پروژه را ثبت کنند؛ چرا که دوربینهای مداربسته با کیس بزرگ عموما محصولات بهتر و با کیفیت تری هستند.

قابلیت WDR

پس از انتخاب دوربین مداربسته کیس بزرگ نوبت به قابلیت WDR می رسد که مهمترین فاکتور در خوانش پلاک است؛ چرا که اگر در شب و هنگام روشن بودن چراغهای خودرو، دوربین مداربسته ثبت کننده فاقد قابلیت WDR باشد، پلاک خودرو به طور کامل سفید می افتد. پس داشتن قابلیت WDR رکن اصلی برای خوانش اعداد روی پلاک خودروهاست.

هوش مصنوعی

مواردی که گفته شد در دوربینهای مداربسته فاقد هوش مصنوعی هم یافت می شود اما اگر نهاد بزرگ راهنمایی و رانندگی قصد تجزیه و تحلیل اطلاعات را داشته باشد، باید برای بهره مندی از قابلیت های پیشرفته، حتما از دوربینهای مداربسته دارای هوش مصنوعی بهره ببرد تا بتواند برای کاربر لیست سیاه و سفید تهیه کند یا پلاکها را با اتکا بر قدرت ثبت، تصویربرداری کند.

شصت فریم

در حال حاضر بیشترین فریمی که می تواند در دوربین مداربسته جای باز کند، قالبیت شصت فریم است که یک تصویر با کیفیت و رله را به کاربر یا پیمانکار یا کارفرما عرضه می کند. در دوربینهای مداربسته 60 فریم تصاویر به قدری دقیق است که سرعت خودرو هر چند هم که باشد، قابلیت ثبت شدن دارد. کاربرد دوربینهای مداربسته با فریم بالا دقیقا همین موارد است.