صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب برای منازل

هایک ویژن بهترین انتخاب برای منازل

1398/10/19 | بازدید 420

5.0 از 7 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب برای منازل است. این موضوع را کاربران و استفاده کنندگان این برند می گویند که تجربه کار با هایک ویژن را دارند. با این مقاله همراه باشید تا با نظر یکی از کاربران که از محصولات هایک ویژن استفاده می کند، آشنا شوید و به این موضوع پی ببرید که هایک ویژن بهترین انتخاب برای منازل است.

مشاوره از مجموعه کمیران

کاربران سیستم های نظارتی برای دریافت مشاوره، می توانند با شماره 02166764266(واحد فروش) تماس بگیرند تا از همکاران مجموعه کمیران مشاوره رایگان بگیرند. فقط کافی است فضای موردنظرتان را توصیف کنید تا راهنمایی شوید. در صورت لزوم کارشناس نصب هم از مجموعه کمیران به محل اعزام خواهد شد تا اطلاعات داده شده به کاربر دقیق تر شود. 

هایک ویژن یک انتخاب معتبر

 کاربر سیستم نظارتی و مشتری مجموعه کمیران، در ابتدا بهترین برند موجود در دنیا را از کارشناسان این مجموعه سوال کرد و در پاسخ با برند هایک ویژن رو به رو شد. هایک ویژن چندین سال پیاپی است که به عنوان بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در دنیا شناخته شده است و به همراه شاخه معتبر و قوی خود به نام هایلوک بازار دوربین مداربسته را در دنیا تسخیر کرده است.

قیمت مناسب هایک ویژن

یکی از نکاتی که باعث می شود کاربران سیستم های نظارتی برای خرید محصولات هایک ویژن ترغیب شوند، قیمت مناسب هایک ویژن است. هایلوک که به مراتب قیمت پایین تری هم دارد. این برند که دارای فناوری آمریکایی است، ساخت کشور چین است و با توجه به اینکه بالاترین کیفیت موجود در بازار را ارائه می کند، قیمت چندان بالایی ندارد و خیلی از برندهای دیگر دارای قیمت به مراتب گران تر هستند. 

انتخاب محصول

پس از مشاوره و پیشنهاد موارد مختلف، کاربر محصولات موردنظر را بر اساس تعداد مورد نیاز انتخاب می کند. تکنولوژی های به کار رفته در دوربین مداربسته هایک ویژن به شرح زیر است:

  •  تحت شبکه
  • توربو اچ دی

دستگاه های موجود در شرکت هایک ویژن به شرح زیر است:

  • دستگاه ضبط و پخش NVR(مناسب برای تکنولوژی تحت شبکه)
  • دستگاه ضبط و پخش DVR(مناسب برای تکنولوژی توربو اچ دی)

تعداد کانال دستگاه های هایک ویژن به شرح زیر است:

  • 4 تا 32 کانال(در دستگاه های DVR)
  • 4 تا 128 کانال(در دستگاه های NVR)

علاوه بر دوربین مداربسته و دستگاه، کاربر نیاز به یک هارد هم دارد تا وقایع را بر روی آن ذخیره کند. هارد وسترن بنفش بهترین هارد موجود در بازار برای سیستم های نظارتی است.

*عکس بالا، نمونه تصاویر دوربین های مداربسته 2 مگاپیکسل تحت شبکه هایک ویژن است

کابل کشی مناسب با تکنولوژی دوربین مداربسته

بعضی از کاربران هنگام خرید، اعلام می کنند که ساختمانشان دارای سیم کشی شبکه است. در این صورت تنها تکنولوژی مناسب برای آنها، تکنولوژی تحت شبکه است. به این صورت دیگر نیاز به کابل کشی از رو نیست و همان سیم کشی داخلی کار را راه می اندازد. نکته قابل توجه کابل کشی مناسب برای تکنولوژی توربو اچ دی استفاده از کابل ترکیبی است.

آی پی ثابت برای تکنولوژی تحت شبکه هایک ویژن

اگر از دوربین مداربسته و دستگاه تحت شبکه هایک ویژن استفاده می کنید، باید در نظر داشته باشید که حتما IP اختصاصی داشته باشید. این IP اختصاصی در شرکت های سرویس دهنده اینترنت متفاوت است و سیاست کاری بعضی ها به این صورت است که فقط این IP اختصاصی را برای سازمان ها و نهادهای تجاری در نظر گرفته اند اما اینترنت مخابرات، شاتل و مبین نت، این آی پی را به تمام کاربران می دهند.