صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بهترین انتخاب برای معابر شهری

هایک ویژن بهترین انتخاب برای معابر شهری

1399/03/25 | بازدید 388

5.0 از 5 رای

هایک ویژن بهترین انتخاب برای معابر شهری است. این موضوع را تصمیم گیرندگان برای تجهیز فضاهای شهری می گویند که تجربه کار با هایک ویژن را دارند. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا به بررسی چرایی این موضوع بپردازیم که هایک ویژن بهترین انتخاب برای معابر شهری است.

با مجموعه کمیران پروژه های خود را پیش ببرید

پروژه های بزرگ نیازمند یک پیمانکار حرفه ای است. قطعا پیمانکار حرفه ای به جست و جوی بهترین تولیدکننده و فروشنده می گردد تا پروژه خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارد. رزومه کمیران پر است از پروژه های بزرگ در سرتاسر شهر که به نحوه احسن انجام شده اند. پیمانکاران و مسئولان و تصمیم گیرندگان تجهیز پروژه های بزرگ قطعا با خواندن رزومه پربار کمیران، ترغیب می شوند تا با این مجموعه همکاری داشته باشند. ساده ترین راه ارتباطی با مجموعه کمیران شماره تماس زیر است:

  • 02166764266 - 02166764236
  • 09901200130

هایک ویژن ؛ انتخاب اول

پروژه های بزرگ با برندهای بزرگ و خوشنام تجهیز می شوند. هایک ویژن برترین برند در جهان در زمینه تجهیزات نظارتی است. البته برندهای معتبر دیگر مثل داهوا، یونی ویو و... هم یک انتخاب خوب محسوب می شوند اما همانطور که می دانید، تمام برندهای خوشنام در جدول رده بندی، پایین تر از هایک ویژن قرار دارند. قطعا تمام کاربران به دنبال تجهیز فضا با بهترین برند هستند و بدون شک هر کسی به دنبال این برند است.

قابلیت های ویژه هایک ویژن

اینکه چرا خریداران و کاربران هایک ویژن را انتخاب اول خود قرار می دهند، قابلیت های ویژه این برند است. در معابر شهری و انتخاب کاربران، موضوعات زیر مطرح است:

  • تشخیص چهره
  • خوانش پلاک خودرو
  • عبور از خط
  • شمارش افراد

انتخاب یک محصول برای تشخیص چهره

در اماکن عمومی و جاهای پرتردد که جزو فضاهای مهم و پراهمیت به شمار می رود، انتخاب یک محصول که دارای قابلیت هوشمند است، از ملزومات پروژه به شمار می رود. هایک ویژن به عنوان برترین تولیدکننده دوربین مداربسته دارای قابلیت هوشمند تشخیص چهره است. این قابلیت در دوربینهای مداربسته به اصطلاح FACE DETECTION وجود دارد.

دوربین های مداربسته پلاکخوان

معمولا تصمیم گیرندگان راهنمایی رانندگی برای شناسایی خودروهای متخلفان از دوربین مداربسته پلاکخوان استفاده می کنند. این دوربین های مداربسته که از قابلیت WDR بسیار قوی برخوردارند، نور محیط را تفکیک می کنند و به سادگی پلاک خودرو را می خواند. علاوه بر قابلیت WDR باید 60 فریم باشند تا بتواند به درستی پلاک و عددهای آن را تشخیص دهد.

قابلیت شناسایی عبور از خط

یکی دیگر از ویژگی هایی که راهنمایی و رانندگی در چهار راه ها و برای چراغ قرمز مدنظر خود قرار می دهد، استفاده از دوربینهای مداربسته با قابلیت عبور از خط است. این محصولات بر روی چراغ راهنمایی و رانندگی نصب می شود تا کار شناسایی را به درستی انجام دهد.

شمارش افراد توسط دوربین مداربسته

شمارش افراد یک ویژگی مهم در دوربین مداربسته محسوب می شود. این کار توسط دوربینهای مداربسته پروژه ای هایک ویژن انجام می شود. یکی از قابلیتهای دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن همین شمارش افراد است؛ علاوه بر آن، قابلیت تشخیص تب افراد و اینکه آیا فرد از ماسک استفاده کرده یا نه، در این محصولات وجود دارد.