صفحه اصلی مقالات هایک ویژن بالاترین سطح تشخیص

هایک ویژن بالاترین سطح تشخیص

1399/06/16 | بازدید 344

5.0 از 5 رای

هایک ویژن از بالاترین سطح تشخیص در زمان پوشش افراد به ماسک در زمان شیوع وروس کرونا را برخوردار است. در این مقاله این موضوع بررسی می شود. یکی از مواردی که در زمان شیوع کرونا مورد توجه قرار می گیرد، استفاده از ماسک برای تمام افراد جامعه است. در این زمان سارقان می توانند به راحتی پشت پوشش متداول ماسک پنهان شده و به جرم خود مرتکب شوند. به این ترتیب وجود یک سیستم نظارتی به کیفیت از واجبات است. دوربین مداربسته هایک ویژن، با بالاترین سطح کیفیت مسئولیت برای کشف جرایم و شناسایی مجرمان را برعهده دارد. کشف جرایم توسط دوربین مداربسته هایک ویژن، سرقت و جنایات را کم کرده و استفاده از این برند، جان و مال خیلی‌ها را نجات داده است.

افزایش امنیت فضا با هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن، با سطح تشخیص بسیار بالا به سادگی مجرمان را به دردسر می اندازد. وضوح تصویر بسیار بالای محصولات هایک ویژن باعث شده تا در بازبینی اطلاعات امکان تشخیص به سادگی وجود داشته باشد. برای تشخیص چهره در بازبینی نیاز به یک دستگاه پرقدرت وجود دارد که بتواند کیفیت تصاویر را با همان مگاپیکسل واقعی حفظ کند.

در ایام کرونا احتمال سرقت افزایش می یابد

همانطور که اشاره شد در حال حاضر استفاده از ماسک یک اتفاق مرسوم است. پیشترها اگر کسی در طول روز و در سطح شهر از ماسک استفاده می کرد، توجه خیلی ها را به خود جلب می کرد و باعث جلب توجه آحاد جامه می شد. این اتفاق باعث می شد خیلی ها به فرد مظنون شده و این ضریب احتمال سرقت را کاهش می داد. الان اما به دلیل همه گیر شدن ماسک زدن در سطح شهر، هیچ گاه ماسک زدن باعث جلب توجه نمی شود. در این مواقع، احبار برای استفاده از دوربین مداربسته بیشتر از پیش احساس می شود.

مقاله سال گذشته در خصوص سرقت

سال گذشته وقتی ویروس کرونا شایع نبود و چیزی تحت این عنوان در جامعه وجود نداشت، وبسایت کمیران در طی یک مقاله از لزوم استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن برای حراست از محیط سخن به میان برد. در مقاله سال گذشته به دلیل جزئی نگری بالای محصولات و طول عمر بسیار زیادی که دارد، استفاده از هایک ویژن به عنوان یک کالای بسیار اساسی پیشنهاد شد و حال به دلیل شیوع ویروس کرونا و استفاده از ماسک، این لزوم بیشتر هم حس می شود. برای اطلاع از یک پیشنهاد خوب برند هایک ویژن، می توانید با شماره 09901200130 تماس حاصل فرمایید.