صفحه اصلی مقالات هایک ویژن آغاز سال 2021

هایک ویژن آغاز سال 2021

1399/10/10 | بازدید 351

5.0 از 6 رای

هایک ویژن آغاز سال 2021 میلادی را با قدرت سپری می کند؛ در حالی که در سال گذشته اتفاقات زیادی در جهان رخ داد و می خواهیم در این مقاله با عنوان هایک ویژن آغاز سال 2021 این اتفاقات را بررسی کرده و چشم انداز شرکت هایک ویژن در سال جدید میلادی را از نظر بگذرانیم. با ما همراه باشید با آخرین مقاله در وبسایت کمیران در سال 2020 میلادی.

اتفاقات سال 2020 میلادی در جهان

در سالی که گذشت، کل جهان درگیر ویروس کوید19 بود و تمام اتفاقات اعم از سلامتی آدمها، اوضاع اقتصادی آنها و روابط بین انسانها تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت. در ابتدای سال 2020 بشر در کل جهان به قرنطینه رفت و پیشبینی می شد مدت زمان دوری از کسب و کار بسیار طول بکشد اما پس از مدتی همه آدمها در سراسر کره خاکی تصمیم گرفتند با این ویروس کنار بیایند و با رعایت پروتکلهای بهداشتی به زندگی عادی خود ادامه دهند.

در سالی که گذشت بیش از یک میلیون نفر از همنوعانمان در سرتاسر جهان جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و همین امر باعث شد تا پس از گذشت یک سال واکسن ویروس کرونا کشف شود و تزریق آن در کل جهان صورت بگیرد. حال پیشبینی می شود سال 2021 سال ریشه کش شدن این ویروس و مصونیت انشانها با تزریق واکسن باشد.

همانطور که در ابتدای این بند به آن اشاره شد، پیشبینی می شد برندهای معتبر دنیا در سال 2020 دچار لغزش و تعلیق شوند اما برند هایک ویژن برخلاف تصورات توانست به خوبی قدرت خود را به جهانیان نشان دهد و در سالی که گدشت همچون 4 سال گذشته اش توانست در صدر جدول رده بندی محصولات نظارتی تصویری جای خود را تثبیت کند.

برند هایک ویژن در سال 2020 میلادی برای پنجمین سال پیاپی عنوان توانست عنوان بهترین بودن در جهان را از آن خود کند.

فروشگاه کمیران؛ مرجع رسمی فروش هایک ویژن

تمام محصولات هایک ویژن شامل دوربین مداربسته و دستگاه از هر دو تکنولوژی HD و IP در فروشگاه کمیران عرضه می شود. گارانتی این محصولات گارانتی اصلی پارس ارتباط است و هم به صورت حضوری هم غیرحضوری عرضه می شود. سال گذشته همین موقع پیش از شیوع ویروس کرونا پیشبینی می شد تحول بزرگی در این زمینه رخ دهد و همین اتفاق محقق شد و حتی شیوع ویروس کرونا مانع از این تحول در برند هایک ویژن نشد. در بندهای بعدی تحول در نسل دوربینهای مداربسته در سالی که گذشت بررسی می شود.

نسل جدید دوربینهای مداربسته

در سالی که گدشت بسیاری از دوربینهای مداربسته عرضه شد. این دوربینهای مداربسته به شرح زیر معرفی شدند:

  • دوربینهای مداربسته دام Turbo HD سری 76
  • اسپیددام های 25x توربو اچ دی و تحت شبکه
  • دوربین مداربسته دام وندال Turbo HD با وضوح 5 مگپیکسل
  • دوربینهای مداربسته بولت Turbo HD دید در شب هیدن
  • دوربینهای مداربسته دام و بولت توربو اچ دی و تحت شبکه با میکروفون داخلی
  • دوربین مداربسته بولت IP با قابلت WiFi
  • دستگاه DVR با 16 کانال تصویر سری HG
  • دستگاه های NVR سری Q با 16 و 32 کانال تصویر و قابلیت اتصال 4 هارد

افزایش اعتبار محصولات هایلوک

شرکت هایک ویژن به منظور افزایش اعتبار محصولات هایلوک در سال 2020 اقدام به تولید محصولات متنوع از این برند کرد تا با قیمت مناسب به بازرا عرضه شود. یکی از دلایل موفقیت هایک ویژن در سالهای اخیر وجود برند خوشنام هایلوک به عنوان شاخه معتبر این برند است که فروش این شرکت را در وضع مطلوبی قرار داد. هایک ویژن آغاز سال 2021 قصد دارد عنوان نخست خود را باز هم از آن خود نگه دارد و با اتکا به تنوع محصولات هایلوک این عنوان را حفظ کند.

تماس با فروشگاه کمیران

فروشگاه کمیران در سال 2021 قصد دارد نمایندگی محصولات هایک ویژن را حفظ کند و تمام کاربران را به خرید از این برند دعوت می کند. شما کاربران و مشتریان گرامی می توانید تمام اخبار به محصولات هایک ویژن را از طریق همین وبسایت پیگیری کنید. هر کالایی که برای اولین بار وارد بازار ایران شود، از طریق همین وبسایت به شما معرفی خواهد شد.