صفحه اصلی مقالات هایک ویژن 2620 دیگر تولید نمی شود

هایک ویژن 2620 دیگر تولید نمی شود

1400/01/19 | بازدید 314

5.0 از 8 رای

هایک ویژن DS-2CD2620F-IZ دیگر تولید نمی شود و از سال گذشته شرکت هایک ویژن موارد جایگزین را به کاربران معرفی کرده است. این دو مدل دوربین مداربسته به اصطلاح Discontinue شده اند و فروشگاه کمیران به عنوان اصلی ترین نماینده فروش محصولات هایک ویژن آخرین فروشنده این سری محصولات بود و در حال حاضر موجودی مدل موتورایز آن به طور کامل به پایان رسیده اما نمونه وریفوکال آن همچنان به فروش می رسد.

شرکت هایک ویژن با عنوان بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان از سال گذشته نمونه های جدید را برای جایگزینی این سری دوربینهای مداربسته معرفی کرده است که در این مقاله می خواهیم آنها را معرفی کنیم.

از تمام متقاضیان دوربین مداربسته هایک ویژن سری 2620 تقاضا داریم برای خرید این محصولات به موارد جایگزین رجوع کنند.

دوربین مداربسته با لنز متغیر

از سال 2015 شرکت هایک ویژن اقدام به تولید دوربین مداربسته با لنز متغیر کرد و نخستین سری محصولات با این قابلیت همین سری 2620 است که پس از 5 سال عرضه دیگر خط تولید آن متوقف شد و نمونه های تازه تر با ظاهر زیباتر، ابعاد استانداردتر و قابلیتهای جدیدتر به بازار جهانی معرفی شد.

دوربین مداربسته با لنز متغیر در هر دو تکنولوژی HD TVI و IP در شرکت هایک ویژن ساخته می شود و همچنان به تولید موارد متنوع با ین قابلیت ویژه اقدام می کند. دوربین مداربسته هایک ویژن با لنز متغیر دو نوع دارد:

  • موتورایز که لنز آن از طریق دستگاه به صورت اپتیکال قابل تغییر است.
  • وریفوکال که لنز آن به صورت دستی از طریق پیچ زیر لنز دوربین مداربسته قابل تغییر است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، ظاهر این سری دوربینهای مداربسته قدیمی است و نمونه های زیبایی نیستند. مدلهای جایگزین این سری دوربینهای مداربسته بسیار زیباتر و استانداردتر هستند. 

افزون بر ویژگی های ظاهری نمونه های جدیدتر دوربینهای مداربسته با لنز متغیر در شرکت هایک ویژن ویژگی های دیگری هم وجود دارد که به شرح زیر معرفی می شود:

  • قابلیت فشرده سازی در سری جدید دوربینهای مداربسته بسیار بیشتر از محصولات سری 2620 است.
  • مقاومت بیشتر در دوربینهای مداربسته سری جدید هایک ویژن بسیار بیشتر از دوربین مداربسته قدیم سری 2620 است.

در حال حاضر دوربینهای مداربسته 2، 4، 6 و 8 مگاپیکسل در شرکت هایک ویژن با لنز متغیر در تکنولوژی تحت شبکه تولید می شود.

در حال حاضر دوربینهای مداربسته 2 مگاپیکسلی با لنز متغیر در تکنولوژی HD-TVI تولید می شود.

دوربینهای مداربسته دام و بولت با لنز متغیر

لنز متغیر در دوربینهای مداربسته بولت با سری 2620 تولید می شد که در حال حاضر بهترین و کاملترین نمونه سری 26 با وضوح 4 و 6 و 8 مگاپیکسل تولید می شود. 

برای مشاهده این سری دوربینهای مداربسته اینجا کلیک کنید.

در لیست منتشر شده از سوی شرکت هایک ویژن از سمت کشور مبدا دوربینهای مداربسته سری 27 هم که پیشترها با پارتنامبر 2720 تولید می شد، در حال حاضر دوربینهای مداربسته دام با لنز متغیر را در این سری 27 با وضوح 4 و 6 و 8 تولید می کند.

برای مشاهده این سری دوربینهای مداربسته اینجا کلیک کنید.

برای خرید دوربینهای مداربسته با لنز متغیر و وضوح تصویر 2 مگاپیکسل می توانید اقدام به خرید محصولات سری 16 و 17 کنید که از سال 2018 جایگزین سری 2620 و 2720 شده اند.

تماس با مجموعه کمیران

ما در وبسایت مجموعه کمیران قصد داریم، تمام اخبار روز دوربین مداربسته و شرکت هایک ویژن را منعکس کنیم. تمام کاربران گرامی می توانید در بخش مقالات این وبسایت هرگونه اخبار مبنی بر تولید پارتنامبر جدید یا از رده خارج شدن یک پارتنامبر را مشاهده کرده یا از طریق تماس تلفنی با شماره 02166764266 هر سوالی در این زمینه دارید را مطرح کنید. همچنین شماره تماس 09901200130 و پیام رسان واتس اپ با همین شماره، پاسخگوی شما خواهد بود.