صفحه اصلی مقالات هایلوک پیشرفت بالا در تجهیزات نظارتی

هایلوک پیشرفت بالا در تجهیزات نظارتی

1399/05/27 | بازدید 329

5.0 از 4 رای

هایلوک پیشرفت بالایی در تجهیزات نظارتی داشته است. شاید در سالهای اول و دوم فعالیت این برند، پیشبینی چنین پیشرفتی در این بازار نمی شد. در حال حاضر هایلوک سومین سال فعالیت خود را طی می کند. سال 2018 وقتی برای اولین بار این برند توسط شرکت هایک ویژن به بازار عرضه شد، بسیاری از همکاران نظارت تصویری موضع نه چندان مثبتی در قبال این برند اعمال کردند اما رفته رفته خیل عظیم مشتریان به سمت این محصولات سرازیر شد.

دلایل پیشرفت هایلوک در بازار تجهیزات نظارتی

اگر بخواهیم دلایل موفقیت هایلوک در بازار تجهیزات نظارتی را برشماریم، باید به موارد زیادی اشاره کنیم. در این بند می خواهیم این موارد را نام ببریم:

  • داشتن پشتوانه معتبری به نام هایک ویژن
  • قیمت مناسب
  • ظاهر جذاب و زیبا
  • تبلیغات صحیح
  • بهره مندی از دو تکنولوژی HD و IP و تنوع بالای محصولات

پشتوانه معتبر

هایک ویژن دارای رتبه یکم محصولات در تجهیزات نظارتی است. از آنجا که هایک ویژن در رده بندی محصولات با کیفیت رتبه یک را به خود اختصاص داد، قیمت آن در بازار به شکل فزاینده ای زیاد شد و بسیاری از مشتریان به سمت محصولات دیگر که قیمت مناسبتری دارند، سوق پیدا کردند. از این رو شرکت هایک ویژن برای آنکه بازار را به دلیل بالا بودن قیمت به رقبا واگذار نکند، اقدام به عرضه محصولات هایلوک کرد.

قیمت مناسب

روزهای نخستی که برند هایلوک به بازار تجهیزات نظارتی عرضه شد، قیمت محصولات آن بسیار پایین بود و با محصولات بدون نام رقابت می کرد. در حال حاضر به دلیل بالا بودن درخواست ها برای تهیه این محصولات و همچنین کیفیت بسیار بالای هایلوک، قیمت آن کمی افزایش داشته اما همچنان از هایک ویژن ارزانتر است. در حال حاضر رقابت قیمت محصولات هایلوک با برند داهوا است و تقریبا قیمت این دو محصول نزدیک به هم است.

جذابیت ظاهری

محصولات هایلوک دارای قاب و بدنه زیبا با ظاهری جذاب هستند. کیس محصولات هایلوک منحصر به فرد هستند و در هیچ برند دیگری وجود ندارد. این ظاهر منحصر به فرد از فاصله دور مشخص می کند این دوربین مداربسته متعلق به این برند است. ظاهر زیبا و استفاده از طرح های جذاب باعث می شود کاربر حس خوبی نسبت به محصولی که خریداری می کند داشته باشد. 

تبلیغات صحیح

از همان روز اول که نام هایلوک بر سر زبانها افتاد، سیاست کاری این محصولات بر اساس معرفی در کنار نام هایک ویژن است. تمام فروشندگان تجهیزات نظارتی هنگام توصیف محصولات هایلوک، به این موضوع اشاره می کنند که هایلوک ساخت همان هایک ویژن است، فقط قیمت آن پایینتر است. دلیل این پایین بودن قیمت هم کم بودن آپشن ها و قابلیت های محصولات آن است. تبلیغات صحیح برند هایلوک باعث شده است تا در مدت زمان بسیار کوتاه، طرفداران زیادی جذب کند.

تنوع محصولات

تنوع بالای محصولات هایلوک باعث شده تا کاربر بنا به نیاز خود از هر تکنولوژی و با هر وضوح تصویری از برند هایلوک دوربین مداربسته و دستگاه انتخاب کند. هایلوک با گارانتی درسا از سوی فروشگاه کمیران عرضه می شود. این محصولات دارای کیفیت بسیار بالا هستند و یک انتخاب ایدئال برای کسانی است که دنبال تهیه یک تجهیزات نظارتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند.