صفحه اصلی مقالات هایلوک یا داهوا؟ کدام را انتخاب کنیم؟

هایلوک یا داهوا؟ کدام را انتخاب کنیم؟

1399/12/27 | بازدید 817

5.0 از 5 رای

هایلوک یا داهوا؟ کدام را انتخاب کنیم؟ در این مقاله قصد داریم دو برند هایلوک و داهوا را به شما معرفی کنیم تا در نهایت مشخص شود کدام برند بهتر است. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که هنگام خرید دوربین مداربسته کدام برند را انتخاب کنید و تردید داشته باشید کدام انتخاب برای شما بهتر است. حال تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا برای شما مشخص شود هایلوک یا داهوا؟ کدام را انتخاب کنیم؟

معیارهای انتخاب

همانطور که می دانید و بارها در وبسایت فروشگاه کمیران به آن اشاره شده است، هایک ویژن بهترین انتخاب برای کاربران در سرتاسر جهان است. فرقی نمی کند دنبال تهیه پروژه های بزرگ باشید یا می خواهید فضاهای کوچک خود را مجهز به سیستم نظارتی کنید. هایک ویژن تنها برندی است که در هر دو نوع ثبت پروژه انتخاب یکم کاربران است. پس در این بند مشخص شد که هایک ویژن نسبت به بقیه برندها تمیز دارد.

حال بحث هزینه مطرح می شود. اگر قصد ندارید به اندازه برند هایک ویژن هزینه کنید، گزینه های بعدی پیش روی شماست:

پیشنهاد مجموعه کمیران به کاربران وبسایت و مشتریان فروشگاه این است که اگر قصد خرید برند هایک ویژن را ندارید، حتما یا از برند هایلوک استفاده کنید یا داهوا. این دو برند پس از هایک ویژن در مقام های بعدی قرار دارند و از لحاظ کیفیت در مقام دم قرار دارند. حال می خواهیم در بندهای بعدی این دو برند را با یکدیگر مقایسه کنیم تا مشخص شود هایلوک یا داهوا؟ کدام را انتخاب کنیم؟

داهوا

داهو یک برند بسیار پرقدرت در زمینه تجهیزات نظارتی است سالیان سال است که پس از هایک ویژن در رتبه دوم رده بندی تجهیزات نظارتی قرار دارد. این برند در ایران فروش بسیار بالایی دارد؛ چرا که به دلیل قابلیت انتقل تصویر رایگان آن و فریند P2P بسیاری از مشتریان را به سمت خود کشانده است. هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن است و به دلیل تحریم های موجود علیه ایران، فرایند انتقال تصویر با مشکل رو به رو است و فقط باید با داشتن سرویس IP استاتیک این کار صورت بگیرد.

داهوا همچون هایک ویژن دارای قابلیتهای ویژه و دوربینهای مداربسته پروژه ای است که یک انتخاب خوب و مطمئن برای پروژه های بزرگ شما به شما می رود. پس اگر به دنبال تهیه تجهیزات حرفه ای با قابلیتهای ویژه هستید و نمی خواهید هایک ویژن را انتخاب کنید؛ همچنین انتقال تصویر گرفتن بدون داشتن IP استاتیک برایتان مهم است، باید از برند داهوا استفاده کنید.

هایلوک

زیرمجموعه و شاخه معتبر برند هایک ویژن برند هایلوک است که یک سطح از خود هایک ویژن پایینتر است. اگر می خواهید پروژه های کوچک خود را مجهز به یک تجهیزات نظارتی با کیفیت و قیمت مناسب کنید و دریافت انتقال تصویر با IP استاتیک برایتان مساله ای نیست، هایلوک برایتان بهترین انتخاب است. شما کاربران گرامی می توانید دوربینهای مداربسته هایلوک را با کیفیت بسیار بالا از کمیران خرید کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02166764266 و 09901200130 در ارتباط باشید.