صفحه اصلی مقالات معرفی هایک ویژن HD سری IT3ZE

معرفی هایک ویژن HD سری IT3ZE

1399/03/17 | بازدید 439

5.0 از 4 رای

جدیدترین دوربین مداربسته دام و بولت موتورایز دارای وضوح تصویر 2 مگاپیکسل با قابلیت PoC  وارد بازار ایران شد. در حال حاضر از طریق فروشگاه کمیران 3 دوربین مداربسته با وضوح تصویر 2 و 5 مگاپیکسل و قابلیت لنز متغیر و بهره مندی از ویژگی PoC با 40 متر دید در شب عرضه می شود که دو مورد از این محصولات از گذشته در فروشگاه موجود بود اما به تازگی یک دوربین مداربسته 5 مگاپیکسلی با قابلیتهای ذکرشده وارد بازار ایران شده است.

بررسی ویژگی های دوربین مداربسته موتورایز با قابلیت PoC

وضوح تصویر در دوربین های مداربسته هایک ویژن HD با قابلیت موتورایز و ویژگی PoC به شرح زیر تقسیم می شود:

  • 2 مگاپیکسل
  • 5 مگاپیکسل

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی از سری محصولات IT3ZE وضوح تصویر پایینتری دارد اما دارای ویژگی WDR است و از سری محصولات D8T به شمار می رود. محصولات 5 مگاپیکسل با آنکه وضوح تصویر بالاتری دارند اما کمی ارزانتر هستند؛ چرا که از قابلیت WDR بهره نمی برند. این محصولات از سری محصولات H1T هستند. در این سری محصولات نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • در فروشگاه کمیران فقط از برند هایک ویژن دوربین مداربسته با قابلیت PoC موجود است.
  • ویژگی PoC فقط مختص تکنولوژی HD است.
  • دوربین مداربسته دام و بولت موتورایز با این قابلیت موجود است.
  • در انتهای پارتنامبر دوربین های مداربسته PoC دار حرف E و در انتهای پارتنامبر دستگاه های PoC دار حرف P وجود دارد.

ساز و کار دوربینهای مداربسته PoCدار

مزیت این دروبینهای مداربسته این است که شما می توانید بدون نیاز به کابل برق و منبع تغذیه تصویر را دریافت کنید؛ به شرطی که دستگاه DVR شما هم از این قابلیت بهره مند باشد. برای نظارت از یک فضای مهم که نباید آن فضا زیاد کابلکشی شود، می توان از این محصولات استفاده کرد. این دوربینهای مداربسته تنظیمات خاصی ندارند و تنها موردی که برای بهره مندی از این قابلیت به آن نیاز دارید، علاوه بر دوربین مداربسته، دستگاه و هارد، اتصالات(BNC) است.

معرفی محصولات سری IT3ZE در فروشگاه کمیران

3 دوربین مداربسته فوق دارای ویژگی های مشترک فراوانی هستند و فقط میزان وضوح تصویر آنها با یکدیگر متفاوت است. در این بند به ویژگی های مشترک این سه دوربین مداربسته اشاره خواهیم کرد:

  • این سه دوربین مداربسته ساخت شرکت هایک ویژن هستند که باکیفیت ترین محصولات را در زمینه تجهیزات نظارت تصویری عرضه می کند.
  • این سه دوربین مداربسته هایک ویژن دارای تکنولوژی Turbo HD هستند.
  • این سه دوربین مداربسته HD هایک ویژن از قابلیت PoC بهره می برند و با دستگاه های PoC دار ست می شوند.

دستگاه های PoCدار

ویژگی های محصولات

دوربین های مداربسته گفته شده، هم بولت و هم دام دارای 40 مترمربع دید در شب هستند. لنز هر سه دوربین مداربسته متغیر بوده و با فاصله کانونی 2.8 میلیمتر به 12 میلیمتر هم برای مشاهده جزئیات کاربرد دارد هم کلیات. هر سه محصول دارای مقاومت بالا و از قابلیت IP67 بهره می برند.