صفحه اصلی مقالات معرفی هایک ویژن HD-TVI سری S

معرفی هایک ویژن HD-TVI سری S

1400/07/08 | بازدید 323

5.0 از 5 رای

معرفی هایک ویژن HD-TVI سری S معرفی دوربین مداربسته دام و بولت دارای میکروفون داخلی با وضوح 2 و 5 مگاپیکسل است که در ماه خیر وارد بازار ایران شد. به تازگی از طریق فروشگاه کمیران 2 دوربین مداربسته جدید با قابلیت میکروفون داخلی و ضبط صدای محیط که با تصویر سینک می شود، عرضه می شود که به سه مورد قبلی به این قابلیت افزوده شده است. این محصولات با ویژگی هایشان در این مقاله با عنوان معرفی هایک ویژن HD-TVI سری S معرفی می شود. این سری محصولات با پارتنامبر انتهایی FS عرضه می شوند.

مقاله معرفی هایک ویژن TurboHD سری S

سال گذشته همین موقع هایک ویژن در یک تحول اساسی، اقدام به تولید دوربینهای مداربسته با قابلیت میکروفون داخلی کرد که در این وبسایت به بررسی آن به طور کامل پرداختیم. حال پس از گذشت یک سال، بار دیگر دو دوربین مداربسته جدید از طریق شرکت پارس ارتباط افزار وارد بازار ایران شده است که در این مقاله آنها را معرفی خواهیم کرد.

درواقع تکنولوژی Turbo HD و HD-TVI هر دو یک معنی می دهند و در حال حاضر 5 دوربین مداربسته با این قابلیت در این خانواده قرار گرفته است که همانطور که گفته شد تحت عنوان محصولات FS عرضه می شود.

میکروفون داخلی

آنچه که پیشبینی می شود، در آینده تمام محصولات در قالب دوربین مداربسته مجهز به سیستم برد صدا خواهند شد. این قابلیت در حال حاضر جدید و خاص به نظر می رسد و در بعضی از محصولات وجود دارد که در هر دو تکنولوژی تحت شبکه و HD-TVI دیده می شود. در محصولات تحت شبکه آن دسته از دوربینهای مداربسته دارای میکروفون داخلی با پارتنامبر IU در انتها دیده می شوند و در محصولات HD-TVI آن دسته از محصولات با میکروفون داخلی با پارتنامبر انتهایی FS دیده می شوند.

استفاده از دوربین مداربسته با میکروفون داخلی

برای استفاده از این دوربینهای مداربسته و بهره بردن از صدای محیط بستگی به تکنولوژی دوربین مداربسته دارد. در تکنولوژی IP نیازی به نمونه خاصی از NVR نیست و متصل کردن دوربین مداربسته بعه دستگاه، مستلزم انتقال همزمان صدا و تصویر است اما در دوربینهای مداربسته HD-TVI باید از دستگاه هایی استفاده کنید که توان پشتیبانی کردن از صدا را داشته باشند.

معرفی جدیترین دوربینهای مداربسته هایک ویژن HD-TVI سری S

در این بند می خواهیم دو دوربین مداربسته صدا دار HD-TVI را که به تازگی وارد بازار ایران شده است نام ببریم:

 

2 دوربین مداربسته فوق دارای ویژگی های مشترک فراوانی هستند و فقط میزان وضوح تصویر آنها با یکدیگر متفاوت است.

دوربین مداربسته بولت دارای وضوح 5 مگاپیکسل و دوربین مداربسته دام دارای وضوح 2 مگاپیکسل است. در این بند به ویژگی های مشترک این سه دوربین مداربسته اشاره خواهیم کرد:

  • این دو دوربین مداربسته ساخت شرکت هایک ویژن هستند که باکیفیت ترین محصولات را در زمینه تجهیزات نظارت تصویری عرضه می کند.
  • این دو دوربین مداربسته هایک ویژن دارای تکنولوژی Turbo HD هستند.
  • این دو دوربین مداربسته HD هایک ویژن از قابلیت میکروفون داخلی بهره می برند و با دستگاه های سری S ست می شوند.
  • هر دو دوربین مداربسته دارای 30 متر دید در شب هستند.
  • هر دو دوربین مداربسته از مقاومت IP67 بهره می برند.