صفحه اصلی مقالات معرفی هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITPFS

معرفی هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITPFS

1401/03/23 | بازدید 357

5.0 از 2 رای

معرفی هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITPFS معرفی دوربین مداربسته بولت دارای میکروفون داخلی با وضوح 2 مگاپیکسل است که در ماه اخیر وارد بازار ایران شد. به تازگی از طریق فروشگاه کمیران یک دوربین مداربسته جدید با قابلیت میکروفون داخلی و ضبط صدای محیط که با تصویر سینک می شود، عرضه می شود که به موارد قبلی محصولات دارای این قابلیت افزوده شده است. این محصول با ویژگی هایش در این مقاله با عنوان معرفی هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITPFS به شما عرضه می شود. این سری محصول مثل موارد مشابه دیگر در انتهای پارتنامبرش حرف S دیده می شود که نشان از دارا بودن دوربین مداربسته به میرکوفون داخلی است.

نسل جدید محصولات هایک ویژن

از سال 2020 میلادی تحول بزرگی در تولیدات محصولات هایک ویژن در جهان رخ داد که یکی از آنها عرضه دوربین مداربسته در هر دو تکنولوژی با میکروفون داخلی است که بتواند صدای محیط را همزمان با تصویر دریافت کند. پیشترها برای دریافت صدای محیط باید از برد صدا استفاده می شد ولی با پیشرفت تکنولوژی، راهکار جدیدی از سوی شرکت هایک وین به بازار عرضه شد که به صورت بسیار زیبا و تمیز دوربین مداربسته را مجهز به میکروفون داخلی کرد.

در حال حاضر از هر دو تکنولوژی TVI و IP دوربین مداربسته صدادار وجود دارد و به بازار عرضه می شود. به این دوربینهای مداربسته اصطلاحا نسل جدید محصولات هایک ویژن گفته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره همراه زیر تماس حاصل کرده یا با کلیک روی لینک آن مستقیما وارد صفحه چت مجموعه کمیران در پیام رسان واتس اپ شوید:

میکروفون داخلی

آنچه که پیشبینی می شود، در آینده تمام محصولات در قالب دوربین مداربسته مجهز به سیستم برد صدا خواهند شد. این قابلیت در حال حاضر جدید و خاص به نظر می رسد و در بعضی از محصولات وجود دارد که در هر دو تکنولوژی تحت شبکه و HD-TVI دیده می شود. در محصولات تحت شبکه آن دسته از دوربینهای مداربسته دارای میکروفون داخلی با پارتنامبر IU در انتها دیده می شوند و در محصولات HD-TVI آن دسته از محصولات با میکروفون داخلی با پارتنامبر انتهایی FS دیده می شوند.

در حال حاضر قصد داریم به معرفی هایک ویژن DS-2CE16D0T-ITPFS بپردازیم که نمونه کاملا مشابه با DS-2CE16D0T-ITFS است فقط از لحاظ جنس بدنه با یکدیگر متفاوت هستند.

معرفی محصول DS-2CE16D0T-ITPFS

در این بند به عنوان معرفی جدیدترین دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل صدادار در وبسایت کمیران، نشانه های این محصول را برمی شماریم. این نشانه ها به شرح زیر است:

  • دوربین مداربسته مدل DS-2CE16D0T-ITPFS یک دوربین مداربسته بولت است.
  • دوربین مداربسته بولت مدل DS-2CE16D0T-ITPFS یک دوربین مداربسته ساخت شرکت هایک ویژن است که باکیفیت ترین و مرغوب ترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود.
  • دوربین مداربسته بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITPFS دارای تکنولوژی Turbo HD است که در تجهیزات نظارتی دارای قیمت ارزانی است و از تکنولوژی تحت شبکه قدیمتر بوده و خواهان بیشتری دارد.
  • دوربین مداربسته بولت هایک ویژن توربو اچ دی مدل DS-2CE16D0T-ITPFS از وضوح تصویر 2 مگاپیکسل بهره می برد که در حال حاضر وضوح بالایی در بین تمام محصولات نظارتی محسوب نمی شود.
  • دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی بولت هایک ویژن تحت شبکه مدل DS-2CE16D0T-ITPFS با تمام دستگاه های DVR هایک ویژن که توان پشتیبانی از دوربین مداربسته صدادار را داشته باشند، ست می شود.
  • ویژگی های محصول DS-2CE16D0T-ITPFS

در این بند پس از معرفی محصول فوق، به ویژگی های این محصول اشاره می شود تا بیشتر با آن آشنا شوید. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • این دوربین مداربسته صدادار 2 مگاپیکسلی بولت هایک ویژن توربو اچ دی مدل DS-2CE16D0T-ITPFS که با تمام دستگاه های DVR هایک ویژن ست می شود، دارای 25 مترمربع دید در شب است.
  • لنز ثابت این دوربین مداربسته هم برای نظارت از کلیات کاربرد دارد با فاصله کانونی 2.8 میلیمتر.
  • این دوربین مداربسته دارای DWDR است.
  • این دوربین مداربسته دارای بدنه تمام پلاستیک است.
  • مقاومت بالا و بهره مندی از قابلیت IP67 یک ویژگی مهم این محصول است.
  • 160 گرم سنگینی این دوربین مداربسته است.
  • قیمت این دوربین مداربسته در وبسایت فروشگاه کمیران 8,110,000 ریال برآورد شده است.