صفحه اصلی مقالات معرفی دستگاه داهوا DHI-HCVR4216A-S2

معرفی دستگاه داهوا DHI-HCVR4216A-S2

1400/05/06 | بازدید 553

5.0 از 17 رای

معرفی دستگاه داهوا DHI-HCVR4216A-S2 در وبسایت فروشگاه کمیران به عنوان قدیمترین کالای موجود در حال حاضر مطرح است. داهوا که به عنوان دومین شرکت تامین کننده تجهیزات نظارتی در جهان مطرح است و پس از هایک ویژن بهترین محصولات را در بازار عرضه می کند از این رو با توجه به نیاز کاربر و بودجه موردنظر، فروشگاه کمیران همواره مشتریان خود را به سمت انتخاب هایک ویژن، هایلوک یا داهوا می برد تا بهترین و باکیفیت ترین تجهیزات در جهان را داشته باشند.

برندهای نام برده به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات بی نام و نشان در بازار تجهیزات نظارتی نیستند و آن دسته از کاربرانی که دنبال تهیه تجهیزات با کیفیت با طول عمر بالا بدون خرابی و ات تصویر محسوس هستند، حتما از محصولات هایک ویژن، داهوا یا هایلوک استفاده می کنند و به هیچ وجه سمت محصولات NONAME با کیفیت پایین و غیرقابل قبول نمی روند.

خرید از فروشگاه کمیران

فروشگاه کمیران به عنوان نمایندگی رسمی هایک ویژن و هایلوک و از اصلی ترین فروشندگان محصولات داهوا در ایران، تمام محصولات برندهای نام برده را با ضمانت اصالت کالا در سریعترین زمان ممکن عرضه می کند. دستگاه داهوا DHI-HCVR4216A-S2 هم به عنوان قدیمترین کالای موجود در حال حاضر توسط مجموعه کمیران به فروش می رسد. شما کاربران می توانید علاوه بر استعلام گرفتن قیمت از طریق وبسایت کمیران، با کارشناسان مجموعه کمیران هم در ارتباط باشید تا بالاترین میزان تخفیف را برای شما در نظر بگیرند. البته در نظر داشته باشید برای درصد بیش از 7 درصد باید حتما از همکاران نظارت تصویری باشید و به کارشناسان مجموعه ما کارت همکاری خود را ارئه کنید.

بررسی دستگاه DVR داهوا

دستگاه DVR داهوا برخلاف برند هایلوک و هایک ویژن عمل می کند و اساسا به دو دسته تقسیم می شود:

  • DVR
  • XVR

دستگاه XVR داهوا به محصولاتی گفته می شود که توان ست شدن با دوربینهای مداربسته با هر تکنولوژی را دارند که در برندهای هایک ویژن و هایلوک این قابلیت در کلیه دستگاه های DVR هم وجود دارد و افزون بر دوربینهای مداربسته با ماهیت آنالوگ توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته تحت شبکه را هم دارند. در برند داهوا اما اوضاع به این شکل نیست و دستگه های DVR توان پشتیبانی از دوربینهای مداربسته IP را ندارند و برای بهره بردن از دوربینهای مداربسته تحت شبکه باید حتما از دستگاه NVR استفاده کنید.

معرفی محصول DHI-HCVR4216A-S2

در این بند به عنوان دستگاه قدیمی داهوا این دستگاه را در وبسایت کمیران به نشانه های زیر معرفی برمی کنیم. این نشانه ها به شرح زیر است:

  • دستگاه مدل DHI-HCVR4216A-S2 یک دستگاه XVR است که با دوربینهای مداربسته آنالوگ، HD و تحت شبکه سازگاری دارد.
  • دستگاه XVR مدل DHI-HCVR4216A-S2 یک دستگاه ساخت شرکت داهوا (دومین رتبه تجهیزات نظارتی) است که باکیفیت مرغوب تجهیزات نظارتی را در جهان عرضه می کند.
  • دستگاه XVR داهوا مدل DHI-HCVR4216A-S2 دارای تکنولوژی با ماهیت آنالوگ است که به آن HD-CVI هم گفته می شود و تکنولوژی قدیمتری نسبت به ماهیت IP دارد.
  • دستگاه XVR داهوا مدل DHI-HCVR4216A-S2 دارای 16 کانال تصویر است.
  • دستگاه XVR شانزده کانال داهوا مدل DHI-HCVR4216A-S2 با تمام دوربین های مداربسته آنالوگ یا HD با وضوح یک ممیز 3 مگاپیکسل فقط داهوا ست می شود. همچین افزون بر این شانزده کانال توان پشتیبانی از 2 عدد دوربین مداربسته تحت شبکه با وضوح تصویر 2 مگاپیکسل را دارد.

ویژگی های محصول DHI-HCVR4216A-S2

حال که این محصول معرفی شده است، باید در این بند به ویژگی های این محصول اشاره کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید. این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • دستگاه XVR شانزده کانال داهوا مدل DHI-HCVR4216A-S2 که با تمام دوربین های مداربسته یک ممیز سه مگاپیکسلی داهوا ست می شود، دارای فرمت ضبط H.264 است.
  • این دستگاه از دو عدد هارد تا ظرفیت 4 ترابایت پشتیبانی می کند.
  • این دستگاه از خروجی های HDMI، VGA، CVBS بهره می برد.
  • این دستگاه دارای یک کانال صدا است.
  • این دستگاه از جنس فلز بهره می برد و در ابعاد متوسط ساخته شده است.
  • قیمت این دستگاه در وبسایت فروشگاه کمیران 16,600,000 ریال برآورد شده است.