صفحه اصلی مقالات مشاوره خرید دوربین مداربسته

مشاوره خرید دوربین مداربسته

1399/10/04 | بازدید 403

5.0 از 5 رای

مشاوره خرید دوربین مداربسته در فروشگاه کمیران، به کاربر کمک می کند برای تهیه یک سیستم نظارتی چه محصولاتی را خریداری کنند. در نظر داشته باشید شماره تماس های زیر پاسخگوی همیشگی شما خواهند بود تا در صورت بروز هرگونه سوال یا ابهام با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید. شماره های تلفن ثابت و همراه(پیام رسان واتس اپ) به شرح زیر به شما معرفی می شود:

  • 02166764266 و 02166764236 شماره های تلفن ثابت فروشگاه کمیران
  • 09901200130 شماره تلفن همراه و ارتباط از طریق پیام رسان واتس اپ

چه اطلاعاتی از دوربین مداربسته دارید؟

اگر اطلاعات زیادی از دوربین مداربسته ندارید و نمی دانید کدام محصولات را با یکدیگر هماهنگ کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا مشخص شود چه دوربین مدارسته و دستگاهی مناسب نیاز شما خواهد بود. فروشگاه کمیران بهترین مشاور، بهترین فروشنده و بهترین نصب کننده تجهیزات نظارتی برای شما خواهد بود. این مقاله مشاوره خرید دوربین مداربسته برای شماست.

مراجعه حضوری به فروشگاه کمیران

یکی از نکات پرکاربرد در خرید دوربین مداربسته، دیدن وضوح تصویر در نمایشگر از نزدیک است. خریداران گرامی می توانند برای آنکه وضوح تصویر کالای مورد نظر خود را ببینند، به فروشگاه مراجعه کرده و تصاویر را ببینند. تفاوت در وضوح تصویر مگاپیکسلهای متفاوت با هیچ توصیفی قابل بیان نیست و تنها راه آن دیدن وضوح تصویر از نزدیک است تا بتوانید وضوح های متفاوت از برندهای متفاوت را با یکدیگر مقایسه کنید. برای مراجعه حضوری می توانید به نشانی زیر تشریف بیاورید:

  • تهران، خیابان جمهوری اسلامی، پس از تقاطع حافظ، رو به روی مرکز خرید چارسو، پاساژ نادری، طبقه یکم، پلاک 1

دوربین مداربسته می خواهید؟

در این بند به عنوان اصلی ترین محصول فروشگاه کمیران می خواهیم این بررسی را انجام دهیم که اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید، چه وضوح تصویری و کدام تکنولوژی مناسب شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا به شما بهترین مشاوره خرید دوربین مداربسته را بدهیم:

  • اگر قصد دیدن جزئیات را ندارید و می خواهید دوربین مداربسته را در ارتفاع نه چندان بالا نصب کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دوربین مداربسته با مگاپیکسل پایین از تکنولوژی HD است.
  • اگر قصد دیدن جزئیات را دارید و مجبور هستید دوربین مداربسته را در ارتفاع بالا نصب کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دوربین مداربسته تحت شبکه با مگاپیکسل بالاست.
  • برند هایک ویژن و هایلوک برندهایی است که در فروشگاه کمیران از هر دو تکنولوژی و از هر دو مگاپیکسل پایین و بالا دوربین مداربسته عرضه می کند.

دستگاه می خواهید؟

در نظر داشته باشید خرید دوربین مداربسته به تنهایی نمی تواند کار شما را راه بیندازد. حتما باید یک دستگاه مناسب دوربین مداربسته خریداری کنید تا بتوانید سیستم تجهیزات نظارتی خود را تکمیل تر کنید. برای ست کردن دوربینهای مداربسته HD باید از دستگاه های DVR استفاده کنید و برای ست کردن دوربینهای مداربسته IP باید از دستگاه های NVR بهره ببرید. در نظر داشته باشید تعداد دوربینهای مداربسته ای که انتخاب می کنید مستقیما بر تعداد کانالهای دستگاه تاثیر خواهد گذاشت.

تکمیل تجهیزات نظارتی

برای تکمیل تجهیزات نظارتی خود حتما به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

  • هارد برای ذخیره اطلاعات و وقایع ارسال شده از سوی دوربین مداربسته به دستگاه
  • منبع تغذیه برای برق رسانی به دوربین مداربسته
  • کابل برای اتصال بین دوربین مداربسته و دستگاه
  • اتصالات برای پیوند کابل با دوربین مداربسته، آداپتور و دستگاه
  • لوازم جانبی برای بهتر کاماتر شدن تجهیزات