صفحه اصلی مقالات لیست هایک ویژن آغاز تابستان401

لیست هایک ویژن آغاز تابستان401

1401/03/31 | بازدید 352

4.8 از 4 رای

لیست هایک ویژن آغاز تابستان401 منتشر شد. در ابتدای تابستان سال 401 شرکت پارس ارتباط افزار بار دیگر قیمت محصولات هایک ویژن را تغییر داد. همانطور که در مقالات گذشته وبسایت کمیران به آن اشاره شده بود، قیمت محصولات هایک ویژن در بهار سال جاری خورشیدی یک بار کاهش داشت و حال با آغاز تابستان، شاهد تغییر دوباره لیست قیمت محصولات بهترین تجهیزات نظارتی در جهان هستیم.

این تغییرات هم به صورت کاهشی و هم به صورت افزایشی است و قیمت محصولات هایک ویژن بعضا با افزایش قیمت و بعضا با کاهش قیمت نسبت به لیست قبلی خود . آخرین تغییرات قیمت محصولات هایک ویژن توسط شرکت پارس ارتباط افزار در آغاز سال 401 بود که قیمت هر دلار به 25هزار تومان رسیده بود.

در آغاز تابستان 401 شاهد تعدیل قیمتهای هایک ویژن هستیم تا رکوردشکنی قیمت محصولات هایک ویژن همچنان در اختیار لیستی باشد که در دی ماه سال گذشته منتشر شده بود. در حال حاضر قیمت بسیاری از محصولات هایک ویژن حتی از لیستی که در مهرماه سال 1400 منتشر شده بود، ارزانتر است.

با توجه به رسیدن قیمت هر دلار به حدود 32هزار تومان، شاهد گران شدن قیمت بعضی از محصولات هایک ویژن در ایران هستیم و این لیست تا زمانی که قیمت دلار تغییر محسوس دیگری نداشته باشد، ثابت خواهد ماند.

برای خرید محصولات هایک ویژن با گارانتی اصلی پارس ارتباط می توانید به فروشگاه کمیران مراجعه کنید و از طریق زیر خرید خود را ثبت کنید:

  • خرید غیرحضوری: از طریق وبسایت یا اینستاگرام کمیران یا واتس اپ

  • خرید حضوری: از طریق مراجعه به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم

پیشبینی ثبات قیمتها

در حال حاضر بازار تجهیزات نظارتی با موجودی بسیار فراوانی رو به رو است و تنوع کالاهای بسیار زیادی را در ایران شاهد هستیم. این امر باعث می شود تا رقابت در قیمتگذاری بسیار زیاد شود و انحصار عرضه در اختیار یک نهاد نباشد. در حال حاضر در ایران انحصار ورود کالای هایک ویژن از اختیار شرکت پارس ارتباط خارج شده و رقیبی به نامهای شرکت ماد طلایی و تدبیراندیشان درسا، همراه شرکت پارس ارتباط کالاهای هایک ویژن را در ایران عرضه می کنند. این رقابت در قیمتگذاری تاثیر می گذارد و پیشبینی می شود در تابستان سال جاری ثبات قیمتهای هایک ویژن را تجربه کنیم.

در اواخر خرداد ماه سال 401، برای دمین بار در سال قیمت هایک ویژن توسط شرکت پارس ارتباط تغییر کرد که در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن می توانید تعدیل تازه ای را مشاهده بفرمایید. با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر، می توانید به لیست جامع محصولات هایک ویژن در 2 سری تکنولوژی HD و تکنولوژی IP دست پیدا کنید:

نکته مهم در لیست قیمتی که در وبسایت مشاهده می کنید وجود دارد، مشخص کردن کالاهای هایک ویژن در فروش ویژه است. این محصولات نسبت به سایر کالاها دارای درصد تخفیف بهتری هستند.


محصولات جدید در لیست قیمت هایک ویژن

در تازه ترین لیست قیمت ارائه شده از سوی شرکت پارس ارتباط محصولات جدید بسیاری به چشم می خورد و به لحاظ تنوع کالاهای جدید و ورود محصولات سال 2022 ادامه دهنده راه ورود محصولات پیشین شرکت است که در حال حاضر 6 محصول جدید در لیست قیمت جدید به چشم می خورد. این محصولات به شرح زیر معرفی می شوند:

 

  • DS-2CD2021G1-I با قیمت 3,018,000 تومان

  • DS-2CD2347G2-L با قیمت 4,765,000 تومان

  • DS-2CD1057G0-L با قیمت 4,111,000 تومان

  • DS-2CD1357G0-L با قیمت 4,111,000 تومان

  • DS-2CE16D0T-EXIPF با قیمت 644,000 تومان

  • DS-7104HGHI-K1 با قیمت 2,400,000 تومان

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان لیست هایک ویژن آغاز تابستان401 استفاده کافی را برده باشید.