صفحه اصلی مقالات لیست قیمت هایلوک به روزرسانی شد

لیست قیمت هایلوک به روزرسانی شد

1400/01/07 | بازدید 871

5.0 از 5 رای

لیست قیمت هایلوک به روزرسانی شد. در ایام نوروز سال 1400 هجری شمسی لیست جدیدی از محصولات هایلوک با فرمت تاره منتشر شد. در این لیست تمام قیمتهای محصولات قدیم مثل گذشته باقی مانده ولی محصولات جدید هم به آن اضافه شده است. در هفته اول سال 1400 فروشگاه کمیران تمام محصولاتی که تا آخرین روزهای سال گذشته وارد بازار ایران شده بود را تجمیع کرده و در لیست قیمت هایلوک به کاربران گرامی ارائه کرده است.

در نظر داشته باشید تمام این محصولات یا با گارانتی پارس ارتباط یا گارانتی درسا توسط فروشگاه کمیران عرضه می شود.

بدین وسیله به استحضار شما مشتریان ارجمند، کاربران بزرگوار و همکاران گرامی می رسانیم که لینکهای زیر به عنوان تازه ترین لیست محصولات هایلوک در اختیار شما قرار گرفته است. این لیستها به طور رسمی نخستین لیست قیمت هایلوک در سال 1400 محسوب می شود.

تفاوت لیست پارس ارتباط و درسا

محصولات هایلوک در ایران به طور رسمی با دو گارانتی اصلی وارد بازار ایران می شود.

  • گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار
  • گارانتی شرکت تدبیر اندیشان درسا

 

هر دو گارانتی نام برده شده مرجع اصلی محصولات رند هایلوک در ایران هستند و فروشگاه کمیران به عنوان نمایندکی رسمی برند هایلوک در ایران به تبعیت از این مرجع اصلی تمام قیمتهای خود را بر اساس لیستهای ارائه شده این دو شرکت عرضه می کند.

آنجه که در فروشگاه کمیران و وبسایت این مجموعه به عنوان قیمت محصولات هایلوک از آن یاد می شود، قیمتهای شرکت تدبیراندیشان درسا است. معمولا قیمت لیست شرکت تدبیراندیشان درسا برای مصرف کنندگان کمی بالاتر از شرکت تدبیراندیشان درساست اما درصد تخفیف شرکت تدبیراندیشان درسا نیز بالا از شرکت پارس ارتباط است. به طور مثال اگر کالایی با قیمت لیست 900هزار تومان در لیست شرکت تدبیراندیشان درسا عرضه شود، برای همکاران حدود 30 درصد تخفیف اعمال می شود که قیمت آن حدود 630 هزار تومان می شود.

از طرفی همان کالا در لیست پارس ارتباط افزار تقریبا با قیمت 720 هزار تومان برای مصرف کننده عرضه می شود که پس از کسر 12درصد تخفیف همکاری به همان حدود 630هزار تومان می رسد.

به طور کلی محصولات هایلوک در لیست پارس ارتباط بیشتر به نفع مصرف کننده نهایی است ولی برای همکاران تفاوت آنچنانی وجود ندارد.

ثبات 6 ماهه لیست قیمت هایلوک

قیمتهای محصولات هایلوک از نیمه دوم مهرماه سال 99 تا کنون تغییر نکرده است و اگر این تغییر نداشتن را تا پایان تعطیلات نوروزی در نظر بگیریم، قطعا به ثبات 6 ماهه قیمتهای هایلوک خواهیم رسید. هرچه این ثبات مدت زمان بیشتری طول بکشد، مدت زمان ثبات هم بیشتر خواهد شد.

همه چیز در خصوص قیمتهای محصولات هایلوک به قیمت دلار در کشور بستگی دارد. در حال حاضر قیمت هر دلار با حدود 25هزار تومان به فروش می رسد و اگر نوسانات قیمت زیاد نباشد، احتمالا تغییر قیمتها هم وجود نخواهد داشت.

راه های اطلاع از قیمتهای جدید

فروشگاه کمیران به عنوان یک نهاد پیشگام در اعلام قیمتهای جدید، از راه های گوناگون اقدام به اطلاع رسانی می کند. مشتریان این فروشگاه با نزدیک به 15 سال تجربه در عرصه تجهیزات نظارتی، لیست قیمتها را به صورت فایل PDF می توانند در اختیار داشته باشند. کافی است در پیام رسان واتس اپ به شماره 09901200130 پیغام دهید و تقاضای ارسال لیست کنید. افزون بر آن کانال تلگرام مجموعه تازه ترین لیست را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. نشانی تلگرام به ID زیر است:

  • hikcamera

وبسایت فروشگاه کمیران هم تمام محصولات را به صورت آپدیت کرده و با قیمت جدید عرضه می کند.

محصولات جدید در لیست جدید

کاربران گرامی که در حال مطالعه این مقاله هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که محصولات جدید در این لیست بدون هیچ علامت خاصی وارد شده اند. برای آنکه بدانید تغییرات این لیست با آخرین لیست منتشرشده، کدام محصولات بوده است، این بند را مطالعه کنید: