صفحه اصلی مقالات لیست جدید محصولات هایک ویژن منتشر شد

لیست جدید محصولات هایک ویژن منتشر شد

1399/10/13 | بازدید 357

5.0 از 7 رای

لیست جدید محصولات هایک ویژن منتشر شد. در این لیست تمام قیمتهای محصولات قدیم ثابت مانده و فقط محصولات جدید به آن افزوده شده است. در نخستین روز کاری در سال میلادی 2020 تمام فروشگاه کمیران از طریق وبسایت خود اقدام به ارائه لیست قیمت محصولات هایک ویژن با گارانتی پارس ارتباط کرده است که از طریق لینکهای زیر قابل مشاهده است:

در این لیست هیچ لوازم جانبی جدیدی دیده نمی شود و آخرین به روزرسانی این لیست به 3 ماه پیش باز می گردد. 3 ماه پیش آخرین تغییرات قیمت در محصولات هایک ویژن رخ داد و برای نخستین بار در سال 99 است که شاهد این مدت زمان ثبات قیمت هستیم.

قیمت محصولات هایک ویژن تا پایان دی ماه تغییر نمی کند

قیمت محصولات هایک ویژن در 7 ماه نخست سال 99 چندین بار مشمول تغییر شد اما از تاریخ 12 مهرماه تا کنون هیچ تغییر نکرده است. دلیل اصلی تغییرات قیمت محصولات هایک ویژن افزایش قیمت ارز در 7 ماه نخست سال جاری بود. به یکباره اما قیمت ارز از مهر ماه به بعد با کاهش قیمت رو به رو شد و همین امر باعث شد تا از آن تاریخ به بعد دیگر قیمت محصولات هایک ویژن افزایش پیدا نکند. پیشبینی می شود اگر تا پایان دی ماه قیمت ارز ثابت بماند، از ابتدای بهمن ماه لیست قیمت جدیدی منتشر شود و در آن شاهد کاهش چند درصدی قیمت محصولات هایک ویژن باشیم.

قیمتهای به روز شده در وبسایت کمیران

علاوه بر قیمت محصولات در وبسایت کمیران و لیست قیمت متشر شده در بخش لیست قیمت، می توانید در لحظه استعلام قیمت محصولات هایک ویژن را از کارشناسان فروش این فروشگاه بگیرید. شماره های زیر در دسترس شما قرار دارند تا علاوه بر اعلام قیمت لیست محصولات به شما تخفیف ویژه همکاری محصولات را اعلام کنند:

  • شماره تلفن ثابت فروشگاه کمیران : 02166764266
  • شماره تلفن همراه فروشگاه کمیران : 09901200130

محصولات جدید در لیست جدید

کاربران گرامی که در حال مطالعه این مقاله هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که محصولات جدید در این لیست بدون هیچ علامت خاصی وارد شده اند. برای آنکه بدانید تغییرات این لیست با آخرین لیست منتشرشده در ماه مهر، کدام محصولات بوده است، این بند را مطالعه کنید: