صفحه اصلی مقالات قیمت هایک ویژن تیر1400 تغییر نخواهد کرد

قیمت هایک ویژن تیر1400 تغییر نخواهد کرد

1400/04/12 | بازدید 398

5.0 از 6 رای

قیمت هایک ویژن تیر1400 تغییر نخواهد کرد. از ابتدای سال 1400 تا کنون شرکت پارس ارتباط افزار تنها در اردیبهشت ماه قیمت محصولات هایک ویژن را تغییر داد. به طور کلی روند تغییرات قیمت محصولات هایک ویژن از ابتدای سال 1400 تاکنون به شرح زیر است:

  • فروردین ماه بدون تغییر
  • اردیبهشت ماه یک بار تغییر
  • خرداد ماه بدون تغییر
  • تیر ماه تغییر نخواهد کرد
  • مرداد ماه قابل پیشبینی نیست!

برای مشاهده لیست قیمت تمام محصولات هایک ویژن بر روی هر کدامیک از لینکهای زیر کلیک کنید:

از ابتدای سال 1400 تا کنون در 4 ماهه نخست، یک بار تغییر کرده است. همان یک بار تغییر قیمت به این شکل بوده است که قیمت محصولات هایک ویژن حدود 15 درصد ارزان شد. ارزان شدن محصولات هایک ویژن پس از گذشت حدود یک سال و نیم رخ می داد و از آذر ماه سال 1398 تا اردیبهشت سال 1400 روند تغییرات همواره صعودی بوده است.

در نظر داشته باشید، اگر کالایی از برند هایک ویژن پیش از نوروز 1400 حدود یک میلیون تومان بود، در حال حاضر با قیمت حدود 850 هزار تومن عرضه می شود.

رابطه قیمت ارز با قیمت هایک ویژن

همانطور که در بند پیشین به آن اشاره شد، قیمت محصولات هایک ویژن در سال 1400 حدود 15 درصد ارزانتر نسبت به پیش از نوروز عرضه می شود و قیمت آن نسبت به سال گذشته همین موقع همچنان بالاتر است. حال باید دید تغییرات ارز چگونه بوده است.

قیمت دلار که نخستین پول رایج در سطح جهان به شمار می رود در تیرماه سال 1399 با قیمت هر دلار 19هزار تومان عرضه می شد و در حال حاضر در تیرماه سال 1400 قیمت هر دلار حدود 25هزار تومان است. دلیل کاهش قیمت محصولات هایک ویژن این است که در مهرماه سال 1399 قیمت هر دلار به بالای 30هزار تومان رسیده بود اما با کاهش آن و رسیدن به قیمت 25هزار تومان لیست محصولات هایک ویژن پس از ثبات چند ماهه قیمت دلار در کانال 25هزار تومان، با کاهش 15 درصدی رو به رو شد.

آخرین لیست منتشر شده روی دلار 25 هزار تومانی

در تاریخ مهرماه 1399 قیمت دلار با افزایش بی سابقه ای رو به رو شد و همین امر منجر به این شد که دو بار لیست قیمت محصولات هایک ویژن در این ماه عوض شود که این آخرین باری بود که قیمت محصولات هایکویژن گران شد. قیمتی که در لیست محصولات هایک ویژن در طول تاریخ در بالاترین سطح خود بوده است، منوط به همین مهرماه بود که پس از آن روند تغییرات قیمت ارز رو به کاهش بود و با ثبات قیمت هر دلار حدود 25 هزار تومان، شرکت پارس ارتباط تصمیم به این گرفت که قیمت محصولات هایک ویژن را با کاهش 15 درصدی رو به رو کند.

آخرین لیست منتشر شده شرکت پارس ارتباط در اردیبهشت ماه سال 1400 بر مبنای دلار 25هزار تومانی منتشر شد و بعد از آن قیمت دلار تا 26 هزار تومان هم افزایش یافت ولی هیچ گاه در این بازه زمانی لیست جدید بر مبنای دلار بالای 25 هزار تومان عرضه نشد. اکنون در نیمه تیر ماه سال 1400 قیمت دلار با 26 هزار تومان معامله می شود و نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

تغییر قیمت در تیرماه ماه منتفی است

نکته ای که در این مقاله می خواهیم به آن اشاره کنیم، موضوع عدم تغییر قیمت ها در ماه تیر است. در نظر داشته باشید با توجه به انتخابات ریاست جمهوری کشورمان و مشخص شدن رئیس جمهوری جدید ایران احتمال تغییر قیمت دلار وجود دارد. در هر شرایطی تغییرات قیمت ارز بر روی لیست قیمت محصولات هایک ویژن تا پایان ماه تاثیری نخواهد داشت.

اگر قیمت دلار در طی روزهای آتی دوباره نزدیک به سی هزار تومان شود، احتمالا در مرداد ماه شاهد افزایش قیمت مجدد خواهیم بود و لیست قیمت محصولات هایک ویژن به قیمت سال گذشته باز خواهد گشت. اگر شرایط جوری رقم بخورد که قیمت ارز تا زیر 25 هزار تومان کاهش پیدا کند، احتمالا پس از شروع کار دولت جدید، لیست قیمت جدیدی از سوی شرکت پارس ارتباط منتشر خواهد شد که در آن قیمت محصولات هایک ویژن با کاهش قیمت رو به رو خواهد شد.

این اتفاق اگر رخ دهد برای دومین بار در سال 1400 خواهد بود که لیست قیمت محصولات هایک ویژن ارزان می شود.