صفحه اصلی مقالات قیمت هایک ویژن آغاز سال2022 افزایش یافت

قیمت هایک ویژن آغاز سال2022 افزایش یافت

1400/10/13 | بازدید 342

5.0 از 5 رای

قیمت هایک ویژن آغاز سال2022 افزایش یافت. در ابتدای زمستان سال 1400 شرکت پارس ارتباط افزار بار دیگر قیمت محصولات هایک ویژن را تغییر داد. همانطور که در مقالات گذشته وبسایت کمیران به آن اشاره شده بود، قیمت محصولات هایک ویژن تا پایان سال 2021 میلادی گران نخواهد شد و حال با آغاز سال 2022 میلادی شاهد تغییر لیست و افزایش قیمت محصولات بهترین برند تجهیزات نظارتی در جهان هستیم.

این تغییرات تماما افزایشی است و قیمت محصولات هایک ویژن بیش از 10 درصد نسبت به لیست قبلی خود گران شدند. آخرین تغییرات قیمت محصولات هایک ویژن توسط شرکت پارس ارتباط افزار در اوایل مهرماه سال 1400 بود که قیمت هر دلار به 28هزار تومان رسیده بود.

در آغاز سال 2022 میلادی بار دیگر شاهد رکوردشکنی قیمت محصولات هایک ویژن هستیم و در طول تاریخ عرضه این برند در ایران، هیچ گاه قیمت این محصولات به این حد نرسیده بود.

با توجه به رسیدن قیمت هر دلار به 30هزار تومان، شاهد گران شدن قیمت محصولات هایک ویژن در ایران هستیم و این لیست تا زمانی که قیمت دلار افزایش بیشتری نداشته باشد، همچنان ثابت باقی خواهد ماند.

برای خرید محصولات هایک ویژن با گارانتی اصلی پارس ارتباط می توانید به فروشگاه کمیران مراجعه کنید و از طریق زیر خرید خود را ثبت کنید:

  • خرید غیرحضوری: از طریق وبسایت یا اینستاگرام کمیران

  • خرید حضوری: از طریق مراجعه به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم

پیشبینی افزایش قیمت در دی ماه

همانطور که می دانید در این وبسایت در مقالات پیشین اشاره به آن شده بود که در دی ماه سال 1400 قیمت محصولات هایک ویژن گران می شود و این پیشبینی درست از آب درآمد و قیمت هایک ویژن آغاز سال2022 افزایش یافت.  در حال حاضر همه چیز به قیمت دلار بستگی دارد. اگر دلار در کانال 30هزار تومان باقی بماند، دیگر به مدت طولانی تغییری در لیست اعمال نخواهد شد.

افزایش قیمت محصولات هایک ویژن

در دی ماه سال 1400، برای نخستین سومین بار در سال قیمت هایک ویژن تغییر پیدا کرد. در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن می توانید این افزایش تازه را مشاهده بفرمایید. با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر، می توانید به لیست جامع محصولات هایک ویژن در 3 سری تکنولوژی HD، تکنولوژی IP و لوازم جانبی دست پیدا کنید:

در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن شاهد افزایش 10 تا 30 درصدی اکثر محصولات هستیم.

محصولات جدید در لیست قیمت هایک ویژن

در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن محصولات مهمی از هر دو تکنولوژیHD و IP برای فروش عرضه شده است. این محصولات که دستگاه و دوربین مداربسته هستد، به شرح زیر اعلام شده است:

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان قیمت هایک ویژن آغاز سال2022 افزایش یافت استفاده کافی را برده باشید.