صفحه اصلی مقالات قیمت هایک ویژن آغاز سال1401 کاهش یافت

قیمت هایک ویژن آغاز سال1401 کاهش یافت

1401/01/02 | بازدید 298

5.0 از 5 رای

قیمت هایک ویژن آغاز سال1401 کاهش یافت. در انتهای زمستان سال 1400 شرکت پارس ارتباط افزار بار دیگر قیمت محصولات هایک ویژن را تغییر داد. همانطور که در مقالات گذشته وبسایت کمیران به آن اشاره شده بود، قیمت محصولات هایک ویژن تا پایان سال 1400 خورشیدی تغییر نخواهد کرد و حال با آغاز سال 1401 خورشیدی شاهد تغییر لیست و کاهش قیمت محصولات بهترین برند تجهیزات نظارتی در جهان هستیم.

این تغییرات تماما کاهشی است و قیمت محصولات هایک ویژن بیش از 15 درصد نسبت به لیست قبلی خود ارزان شدند. آخرین تغییرات قیمت محصولات هایک ویژن توسط شرکت پارس ارتباط افزار در اوایل دی ماه سال 1400 بود که قیمت هر دلار به 30هزار تومان رسیده بود.

در آغاز سال 1401 میلادی شاهد ارزان شدن محصولات هایک ویژن هستیم تا رکوردشکنی قیمت محصولات هایک ویژن همچنان در اختیار لیست قبلی قرار بگیرد. در حال حاضر قیمت بسیاری از محصولات هایک ویژن حتی از دو لیست قبلی که در مهرماه منتشر شده بود، ارزانتر است.

با توجه به رسیدن قیمت هر دلار به حدود 25هزار تومان، شاهد ارزان شدن قیمت محصولات هایک ویژن در ایران هستیم و این لیست تا زمانی که قیمت دلار تغییر محسوس دیگری نداشته باشد، ثابت خواهد ماند.

برای خرید محصولات هایک ویژن با گارانتی اصلی پارس ارتباط می توانید به فروشگاه کمیران مراجعه کنید و از طریق زیر خرید خود را ثبت کنید:

  • خرید غیرحضوری: از طریق وبسایت یا اینستاگرام کمیران یا واتس اپ

  • خرید حضوری: از طریق مراجعه به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم

پیشبینی کاهش قیمت در فروردین ماه

همانطور که می دانید در این وبسایت در مقالات پیشین اشاره به آن شده بود که در سال جدید قیمت محصولات هایک ویژن ارزان می شود و این پیشبینی درست از آب درآمد و قیمت هایک ویژن آغاز سال1401 کاهش یافت.  در حال حاضر همه چیز به قیمت دلار بستگی دارد. اگر دلار در کانال 25هزار تومان باقی بماند، دیگر به مدت طولانی تغییری در لیست اعمال نخواهد شد.

کاهش قیمت محصولات هایک ویژن

در فروردین ماه سال 1401، برای نخستین بار در سال قیمت هایک ویژن تغییر پیدا می کند. در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن می توانید این کاهش تازه را مشاهده بفرمایید. با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر، می توانید به لیست جامع محصولات هایک ویژن در 3 سری تکنولوژی HD، تکنولوژی IP و لوازم جانبی دست پیدا کنید:

در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایک ویژن شاهد کاهش 15 تا 30 درصدی اکثر محصولات هستیم.

محصولات جدید در لیست قیمت هایک ویژن

در تازه ترین لیست قیمت ارائه شده از سوی شرکت پارس ارتباط محصولات جدید بسیاری به چشم می خورد و به لحاظ تنوع کالاهای جدید و ورود محصولات سال 2022، یک رکورد دیده می شود و در طی سالهای متمادی فعالیت شرکت پارس ارتباط به عنوان متولی اصلی وارد کننده محصولات هایک ویژن، هیچ گاه 17 محصول یکجا معرفی نشده بود. حال در لیست جدید شرکت پارس ارتباط 17 محصول به شرح زیر معرفی می شود:

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان قیمت هایک ویژن آغاز سال1401 کاهش یافت استفاده کافی را برده باشید.