صفحه اصلی مقالات قیمت هایلوک شهریور1400 تغییر کرد

قیمت هایلوک شهریور1400 تغییر کرد

1400/06/09 | بازدید 410

5.0 از 11 رای

قیمت هایلوک شهریور1400 تغییر کرد. در انتهای تابستان سال جاری شرکت درسا قیمت های محصولات هایلوک را تغییر دادند. تغییر به وجود آمده هم به صورت کاهشی و هم به صورت افزایشی بوده، به طوری ک برخی از محصولات برند هایلوک نسبت به قیمت قبلی خود کاهش قیمت داشته و برخی دیگر نیز گران شده اند اما به طور کلی می توان این تغییر قیمت را افزایشی دانست؛ هرچند خیلی زیاد نیست اما فروشگاه کمیران به سرعت این تغییرات را در وبسایت خود اعمال کرده و از این پس تمام محصولات را با قیمت جدید به فروش می رساند.

آخرین لیست ارائه شده از سوی شرکت درسا، در تاریخ مهرماه 1399 بود و پس از آن شاهد 11 ماه ثبات قیمتها بودیم. به عبارتی می توان گفت در یک سال گذشته، این برای دومین بار است که قیمت محصولات هایلوک تغییر پیدا می کند.

پیش از این قیمت هایلوک مهر99 افزایش یافت و این قیمت ها بر مبنای دلار 28 هزار تومانی ثبت شده بود و پس از آن به دلیل کاهش قیمت ارز دیگر شاهد تغییرات کاهشی در قیمت محصولات هایلوک نبودیم تا اینکه دوباره در ماه اخیر با رسیدن مجدد قیمت دلار به 28هزار تومان، اصلاحاتی در قیمت محصولات هایلوک رخ داد که شاهد آن هستیم و در این مقاله با عنوان قیمت هایلوک شهریور1400 تغییر کرد، آن را بررسی می کنیم.

مشاهده لیست جدید محصولات هایلوک

شما کاربران گرامی و همکاران محترم، می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه کمیران به سرعت از قیمت جدید محصولات آگاه شوید. تمام قیمت ها در وبسایت به سرعت آپدیت می شود و لیست قیمت در قالب فایل JPEG در اختیار شما قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

محصول جدیدی معرفی نشده است

همواره در مقالات فروشگاه کمیران با عوان تغییرات قیمت لیست محصولات، جدیدترین کالاهایی که برای نخستین بار در لیست قرار می گیرند هم معرفی می شوند اما در این مقاله هیچ سورپرایز تازه ای نداریم و تمام کالاها همان مدلهای قدیم این برند هستند.

در سال جدید چند محصول تازه از هایلوک وارد کشور شد که آنها را پیشترها معرفی کردیم اما در حال حاضر هیچ موردی قابل ذکر نیست. امید است محصولات جدید دیگری از هایلوک هم در ماه های آتی وارد ایران شود تا بتواند تمام طیف های گوناگون از نیازها را برآورده کند.

تغییرات کمتر از 10 درصد است

شرکت درسا در اقدام اخیر خود بیشتر از آنکه قصد گران کردن داشته باشد، قصد اصلاح داشته و قیمت محصولات عرضه شده در ایران را با قیمت تولید شده در کشور مبدا همسو کرده است. هر آنچه که شما به عنوان قیمت هایلوک شهریور1400 می بینید، تغییرات کم یا زیاد نسبت به لیست قبلی با کمتر از 10 درصد است.

با فروشگاه کمیران در تماس باشید

کاربران گرامی و فروشندگان و همکاران محترم می توانند با شماره های زیر با فروشگاه کمیران در ارتباط باشند و از کارشناسان مجموعه درخواست دریافت لیست جدید کنند. این لست در قالب دو فابل PDF یکی HiLook HDTVI و HiLook IP به شما تقدیم می شود. این فایلها شامل ردیف، عنوان، عکس کالا، مشخصات کلیدی و قیمت به تومان است.

  • 02166764266
  • 09901200130

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان قیمت هایلوک شهریور1400 تغییر کرد استفاده کافی را برده باشید.