صفحه اصلی مقالات قیمت هایلوک اردیبهشت401 گران شد

قیمت هایلوک اردیبهشت401 گران شد

1401/02/10 | بازدید 431

5.0 از 4 رای

قیمت هایلوک اردیبهشت401 گران شد. در ابتدای سال جاری شرکت درسا قیمت های محصولات هایلوک را تغییر داد و آنها را گران کرد. اگرچه تاریخ دقیق تغییر قیمت محصولات هایلوک از سوی شرکت درسا، اردیبهشت ماه سال 401 است اما از آنجا که این تغییر قیمت برای نخستین بار در سال جاری انجام شده است، به گرانی اول سال و تغییر در سال جدید اشاره می شود. عملا به صورت رسمی تغییرات ایجاد شده از نخستین روز اردیبهشت سال 401 تمام محصولات با قیمت لیست جدید به کاربران عرضه خواهد شد.

در نظر داشته باشید فروشگاه کمیران با عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایلوک تمام این محصولات را با قیمت جدید و مصوب شرکت تدبیراندیشان درسا عرضه می کند.

تغییر به وجود آمده در لیست جدید به صورت افزایشی بوده، به طوری که اکثر قریب به اتفاق محصولات گران شده و بالاترین سطح قیمت در طول تاریخ عرضه این محصولات در ایران را تجربه می کنند. فروشگاه کمیران به سرعت این تغییرات را در وبسایت خود اعمال کرده و می توان گفت به طور کلی تغییرات قیمت نسبت به لیست قبلی، حدود 10 درصد است. یعنی اکثر محصولات نسبت به قیمت پیشین خود 10 درصد گران شدند.

آخرین لیست ارائه شده از سوی شرکت درسا، در تاریخ آذر ماه 1400 بود که پس از 5 ماه ثبات قیمتها تغییر کرد. به عبارتی می توان گفت پس از 5 ماه ثبات، قیمت محصولات هایلوک مشمول تغییرات شد.

پیش از این قیمت هایلوک آذر 1400 تغییر کرد و این قیمت ها بر مبنای دلار 30 هزار تومانی ثبت شده بود و پس از آن به دلیل ثبات قیمت، 5 ماه هیچ تغییری در قیمت محصولات هایلوک ایجاد نشد تا اینکه اخیرا به دلیل ورود به سال جدید و تورم ایجاد شده هر ساله قیمت محصولات هایلوک هم با تغییر و افزایش 10 درصدی همراه شده است.

مشاهده لیست جدید محصولات هایلوک

شما کاربران گرامی و همکاران محترم، می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه کمیران به سرعت از قیمت جدید محصولات آگاه شوید. تمام قیمت ها در وبسایت به سرعت آپدیت می شود و لیست قیمت در قالب فایل JPEG در اختیار شما قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

همچنین از شما کاربران تقاضا می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت تخفیف همکاری، در پیام رسان واتس اپ به شماره 09901200130 پیغام دهید. روی لینک زیر کلیک کنید و وارد صفحه چت واتس اپ فروشگاه کمیران شوید.

محصول جدید هایلوک

همواره در مقالات فروشگاه کمیران با عوان تغییرات قیمت لیست محصولات، جدیدترین کالاهایی که برای نخستین بار در لیست قرار می گیرند هم معرفی می شوند و در این مقاله با عنوانقیمت هایلوک اردیبهشت401 گران شد، محصول تازه ای داریم که آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

در سال جدید محصول تازه ای از هایلوک وارد کشور شد که برای نخستین بار وارد ایران شده تا بتواند تمام طیف های گوناگون از نیازها را برآورده کند. این محصول یک دستگاه NVR با قابلیت وای فای است.

در تازه ترین لیست قیمت محصولات هایلوک، یک محصول مهم از تکنولوژی IP برای فروش عرضه شده است. این محصولات به شرح زیر اعلام شده است:

ویژگی جدیدترین محصول هایلوک

این محصول با ویژگی های کاملا منحصر به فرد عرضه شده است و برای بهره مندی از دوربین مداربسته با قابلیت وای فای عرضه شده است. مابقی ویژگی های این دستگاه به شرح زیر است:

  • دستگاه NVR هایلوک دارای تکنولوژی تحت شبکه(دیجیتال)
  • دارای بدنه تمام فلزی
  • دارای 30 متر برد وای فای
  • بهره مندی از قابلیت اتصال تک هارد
  • بهره مندی از 8 کانال تصویر
  • بهره مندی از قابلیت فشرده سازی +H265

امیدواریم از مطالعه این مقاله با عنوان قیمت هایلوک اردیبهشت401 گران شد، استفاده کافی را برده باشید.