صفحه اصلی مقالات قیمت نگرون تابستان99 افزایش یافت

قیمت نگرون تابستان99 افزایش یافت

1399/04/14 | بازدید 328

5.0 از 4 رای

قیمت نگرون تابستان99 افزایش یافت. در ابتدای تابستان سال 1399 گروه فنی و حرفه ای مجموعه کمیران، قیمت محصولات نگرون را افزایش داد. این تغییر قیمت برای بار نخست است که در سال 1399 اتفاق می افتد. نگرون برند اختصاصی فروشگاه کمیران است و از سال 2014 به طور انحصاری از کشور چین وارد ایران می شود. در تازه ترین لیست ارائه شده از سوی شرکت کمیران، قیمت های نگرون نسبت به 6 ماه گذشته 15 درصد افزایش نرخ داشته است. این افزایش شامل هر دو محصول دوربین مداربسته و دستگاه در  تکنولوژی HD است. برای مشاهده تازه ترین لیست قیمت محصولات نگرونن، لینکهای زیر را مشاهده کنید:

نگرون با تنوع بالای محصولات در راه است

در آینده نزدیک محصولات نگرون از یک کالای وارداتی به یک کالای تولید ایران تبدیل می شود. این محصولات در حال حاضر از صفر تا صد در کشور چین ساخته، پرداخته و ارسال می شود. در آینده نزدیک تمام تجهیزات و اجزای تشکیل دهنده دوربین مداربسته و دستگاه به طور مجزا وارد ایران خواهد شد و به عنوان یک کالای ایرانی در کشور خودمان سر هم می شود. به اصطلاح کار اسمبل این محصولات در آینده با تنوع بالای محصولات در ایران انجام خواهد شد.

 

قیمت ها در وبسایت کمیران به روز شده است

نگرون از طریق فروشگاه کمیران وارد ایران شده و به دست مصرف کننده می رسد. طی سالهایی که محصولات نگرون عرضه می شود، این برند به موفقیتهای زیادی دست پیدا کرده و مشتریان فراوانی دارد. به طوری که این برند دارای نمایندگان فروش متعدد در استانهای مختلف کشور است. برای مشاهده لیست نمایندگان این برند، لینک زیر را باز کنید:

قیمت ها در وبسایت کمیران به روز شده و با توجه به موجودی کالاهای باقی مانده از بار قبلی این برند، در فروشگاه کمیران با قیمت جدید به فروش می رسد. این برند با نام و نشان درخشان در ایران به عنوان یک سری محصولات پرفروش به شمار می رود.

علاوه بر وبسایت کمیران، شماره تماس های 02166764266 و 09901200130 پاسخگوی مشتریان گرامی خواهند بود تا اطلاع رسانی را به نحو احسن انجام دهند.

تخفیف ویژه نگرون برای کاربران

تمام کاربران و همکاران محترم می توانند محصولات نگرون را با تخفیف ویژه دریافت کنند. ساکنان استانهایی که نزدیک نمایندگان فروش این برند هستند، به آن نمایندگان معرفی شده و ارجاع داده می شوند. همچنین کاربران وبسایت می توانند با خرید این محصولات از 3میلیون تومان به بالا، از هدایای ویژه وبسایت کمیران هم بهره مند شوند.