صفحه اصلی مقالات قیمت نگرون اردیبهشت 1400 افزایش یافت

قیمت نگرون اردیبهشت 1400 افزایش یافت

1400/01/31 | بازدید 333

5.0 از 9 رای

قیمت نگرون اردیبهشت 1400 افزایش یافت. در آغاز سال شمسی جدید مجموعه کمیران قیمت های محصولات نگرون را 10 درصد افزایش داد. مجموعه کمیران با عنوان واردکننده انحصاری محصولات نگرون در تازه ترین اقدام خود محصولات نگرون را برای عرضه به کاربران و همکاران گرامی 10 درصد افزایش داده است. قیمتهای محصولات نگرون در وبسایت فروشگاه کمیران به روز رسانی شده است و برای مشاهده لیست قیمت این محصولات می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و در یک تصویر یکپارچه تمام قیمتهای محصولات نگرون را مشاهده کنید:

نگرون دارای تجهیزات نظارتی باکیفیت

بازار تجهیزات نظارتی همواره یک آشفتگی خاصی دارد و محصولات AHD بدون برند دارای تنوع و گستردگی فراوانی است. اگر قصد خرید محصولات برند را دارید، بهترین انتخاب شما می تواند برند هایک ویژن باشد و در وهله دوم هایلوک و داهوا برای استفاده شما در دسترس است. حال اگر قصد استفاده از برند را ندارید و نمی خواهید هزینه کنید، باید سراغ تجهیزات noname بروید که برندهای شناخته شده و ثبت شده نیستند.

شما اگر قصد خرید دوربین مداربسته هرکجای جهان دارید، به سراغ هر فروشنده که بروید و بخواهید بهترین تجهیزات نظارتی را به شما معرفی کند، قطعا برند هایک ویژن را به شما معرفی می کند. درواقع هایک ویژن یک برند جهانی و شناخته شده و ثبت شده است. هایلوک و داهوا هم همین وضع را دارند و در سراسر جهان شناخته شده هستند.

برند نگرون اما یک برند جهانی نیست و به جز ایران در هیچ کشور دیگری شناخته شده نیست. مجموعه کمیران این محصولات را به کاربران عرضه می کند و یک سال خدمات پس از فروش هم برای آن ارائه می دهد. نگرون با کیفیت عالی یکی از بهترین انتخابهای کاربران برای خرید محصولات AHD و اصطلاحا noname است.

برای خرید این محصولات از طریق واردکننده انحصاری آن یعنی مجموعه کمیران اقدام کنید تا بی واسطه و با قیمت حداقلی آن را از آن خود کنید. نگرون نسبت به سایر محصولات noname در بازار تجهیزات نظارتی کیفیت بهتری دارد و نکته قابل توجه در آن، داشتن یک سال گارانتی است.

خرید محصولات از لیست جدید

فروشگاه کمیران در حالی لیست جدید محصولات نگرون را منتشر کرد که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا، کالاها فقط به صورت غیرحضوری به مشتریان گرامی و همکاران محترم به فروش می رسد. شما می توانید از راه های زیر با فروشگاه در ارتباط باشید و کالاهای خود را در محل دریافت کنید:

  • خرید از طریق وبسایت فروشگاه کمیران پس از عضویت
  • ارتباط از طریق تماس های تلفنی با شماره های 02166764266 و 02166764236
  • پیام از طریق پیام رسان واتس اپ یا تلفن همراه به شماره 09901200130

تخفیف 7 درصدی محصولات نگرون

اگر عضو سایت فروشگاه کمیران باشید، می توانید هنگام خرید از درگاه اینترنتی 7 درصد از قیمت درج شده در سایت کمتر پرداخت کنید. این تخفیف روی تعداد تک اعمال می شود و اگر از همکاران نظارت تصویری هستید و می خواهید در تعداد عمده محصولات نگرون را خریداری کنید، این درصد تخفیف افزایش هم داده می شود و می توانید با قیمت بسیار عالی آنها را از فروشگاه کمیران خریداری کنید.

تنوع محصولات نگرون

قیمت نگرون اردیبهشت 1400 افزایش یافت و در تازه ترین لیست قیمت ارائه شده، شما می توانید دوربین مداربسته و دستگاه این برند را خریداری کنید. تنوع محصولات نگرون در تازه ترین لیست محصولات این برند به شرح زیر است:

  • دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل بدنه فلزی با 40 متر دید در شب
  • دوربین مداربسته بولت 2 مگاپیکسل بدنه فلزی با 20 متر دید در شب
  • دوربین مداربسته دام 2 مگاپیکسل بدنه فلزی با 20 متر دید در شب
  • دستگاه DVR با 4 کانال تصویر پشتیبان از 4 عدد دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل با قابلیت رکورد کردن 2 مگاپیکسل
  • دستگاه DVR با 16 کانال تصویر پشتیبان از 16 عدد دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل با قابلیت رکورد کردن 1 ممیز 3 مگاپیکسل