صفحه اصلی مقالات قیمت داهوا دی1400 گران شد

قیمت داهوا دی1400 گران شد

1400/09/21 | بازدید 374

5.0 از 7 رای

قیمت داهوا دی1400 گران شد. در پی افزایش قیمت ارز و عبور قیمت دلار از مرز سی هزار تومان، در آغاز زمستان سال جاری شرکت پارس ارتباط قیمت های محصولات داهوا را تغییر داد و آنها را گران کرد. اگرچه تاریخ دقیق تغییر قیمت محصولات داهوا از سوی شرکت پارس ارتباط، بیستم آذر سال 1400 بود اما این مقاله با اشاره به قیمت داهوا دی1400 گران شد، عملا به صورت رسمی تغییرات ایجاد شده را از 10 روز دیگر اعمال خواهد کرد و تا پایان آذر ماه، تمام محصولات با قیمت لیست قدیم به کاربران عرضه خواهد شد.

در نظر داشته باشید محصولاتی که جزو موجودی فروشگاه کمیران باشد، شامل این طرح می شود و اگر محصولات باید از شرکت خریداری شود، با همان قیمت مصوب در لیست جدید، به فروش خواهد رسید.

شرکت پارس ارتباط حدود یک ماه است که اقدام به واردات محصولات داهوا و ارائه گارانتی برای این محصولات کرده است و حال در عرض این یک ماه، لیست قبلی خود را باطل و با تغییر افزایشی، لیست جدیدی را روانه بازار کرده است و تمام نمایندگان فروش محصولات داهوا با گارانتی پارس ارتباط در سراسر کشور موظفند محصولات داهوا را با قیمت جدید خریداری کنند.

به طور کلی می توان گفت اکثر محصولات نسبت به قیمت پیشین خود 10 درصد گران شدند و نکته جالب توجه در خصوص گران شدن محصولات داهوا برای آغاز زمستان سال 1400، این است که شرکتهای گارانتی دهنده دیگری هم اقدام به گران کردن محصولات خود کرده و در حال حاضر قیمت داهوا دی1400 گران شده است و افزون بر شرکت پارس ارتباط، شرکتهای فراگستر و ماد طلایی هم محصولات داهوا را گران کردند.

نخستین لیست ارائه شده از سوی شرکت پارس ارتباط، در ابتدای آذر ماه 1400 بود که در عرض کمتر از یک ماه ماه ثبات قیمتها شکست. به عبارتی می توان گفت پس از 20 روز ثبات، قیمت محصولات داهوا مشمول تغییرات شد؛ چرا که اخیرا به دلیل 30هزار تومان شدن قیمت هر دلار، قیمت داهوا دی1400 گران شد.

مشاهده قیمتهای داهوا

شما کاربران گرامی و همکاران محترم فروشگاه کمیران، می توانید با مراجعه به وبسایت www.camirancctv.com به سرعت از قیمت جدید محصولات آگاه شوید. تمام قیمت ها در وبسایت به سرعت آپدیت می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق محصولات بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

DAHUA HD CVI
DAHUA IP
DAHUA XVR
DAHUA NVR

محصولات جدید داهوا

همواره در مقالات فروشگاه کمیران با عوان تغییرات قیمت لیست محصولات، جدیدترین کالاهایی که برای نخستین بار در لیست قرار می گیرند هم معرفی می شوند و در این مقاله با عنوان قیمت داهوا دی1400 گران شد، هیچ محصول تازه ای برای معرفی در اختیارتان قرار نمی گیرد؛ چرا که شرکت پارس ارتباط موجودی محصولات خود را تغییر نداده است و اقدام به ورود کالای جدیدی نکرده است.

موجودی فروشگاه کمیران

شما کاربران گرامی می توانید با شماره تلفنهای 66764266 و 66764236 در تهران و شماره موبایل 09901200130 در سراسر ایران و ارتباط در واتس اپ با کارشناسان فروش مجموعه کمیران در ارتباط باشید تا از موجودی و درصد تخفیف دقیق محصولات داهوا مطلع شوید.