صفحه اصلی مقالات قیمت جهانی هایک ویژن افزایش یافت

قیمت جهانی هایک ویژن افزایش یافت

1400/01/28 | بازدید 300

5.0 از 14 رای

قیمت جهانی هایک ویژن افزایش یافت. در ابتدای ماه آوریل سال 2021 میلادی شرکت هایک ویژن از چین قیمت محصولات خود را گران کرد. این اتفاق برای در 3 سال گذشته برای نخستین بار است که رخ می دهد. آخرین باری که شاهد تورم در کشور مبدا بودیم، سال 2018 بود و اکنون پس از 3 سال یک بار دیگر در کشور چین اجناس هایک ویژن گران شده بود، بار دیگر شاهد افزایش قیمت محصولات هایک ویژن هستیم.

گران شدن محصولات در کشورهای خارجی ناشی از افزایش قیمت ارز در آن کشورها نیست و صرفا به دلیل پیشرفت در قیمتها و افزایش میزان درآمد و تولید ناخالص ملی کشور چین این اتفاقات رخ می دهد و معمولا هم هر چند سال یک بار رخ می دهد.

اکنون در ایران قیمت دلار در کانال 25هزار تومان معامله می شود. این در حالی است که نوسانات قیمت ارز در کشورمان بسیار زیاد است و در سال 1399 قیمت هر دلار با 15هزار تومان وارد بازار شد اما در عرض 6 ماه قیمت هر دلار به بیش از 30هزار تومان رسید و پس از آن وارد شیب نزولی شد و در 6 ماه دوم سال با کاهش 5 هزار تومانی قیمت دلار در کشور مواجه بودیم.

در حال حاضر قیمت ارز ثابت است اما به دلیل افزایش قیمت جهانی هایک ویژن بار دیگر شاهد بالا رفتن قیمت آن در ایران هم خواهیم بود.

به زودی لیست جدید شرکت پارس ارتباط منتشر خواهد شد و در پی آن دو حالت زیر وجود دارد:

  • افزایش قیمت لیست هایک ویژن با همین درصد تخفیف کنونی
  • کاهش قیمت لیست هایک ویژن با کاهش درصد تخفیف کنونی

راه های ارتباطی با نمایندگی رسمی هایک ویژن

برای استعلام از قیمت محصولات و اطلاع رسانی در خصوص افزایش یا کاهش قیمتها می توانید مقالات وبسایت کمیران را دنبال کنید. افزون بر آن می توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری محصولات هایک ویژن را از فروشگاه ما خریداری کنید:

  • خرید غیرحضوری: از طریق وبسایت یا اینستاگرام کمیران
  • خرید حضوری: از طریق مراجعه به فروشگاه واقع در خیابان جمهوری، پاساژ نادری، طبقه یکم

خرید از وبسایت کمیران از طریق لینک زیر با عنوان عضویت در سایت

خرید از طریق اینستاگرام به نشانی http://instagram.com/camirancctv

افزایش 10 درصدی قیمتهای جهانی

قیمت جهانی هایک ویژن افزایش یافته است و در ابتدای سال 2021 میلادی از کشور مبدا یعنی چین این خروجی صادر شده است که قیمت محصولات هایک ویژن 10 درصد افزایش پیدا کند. در این مقاله به طور کامل این موضوع بررسی می شود. در ادامه می خواهیم لینک لیست قیمتهای محصولات هایک ویژن در ابتدای سال 1400 را به اشتراک بگذاریم:

پیشبینی می شود در روزهای آتی شاهد تغییر قیمت محصولات هایک ویژن در ایران هم باشیم. با ما همراه باشید تا در ابتدای اردیبهشت ماه به محض تغییر لیست لینک آنها در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در وبسایت هم ثیمت تک تک محصولات به روزرسانی خواهد شد. قطعا این تاخیر در انتشار لیست از سوی شرکت پارس ارتباط به دلیل تمرکز روی قیمت جهانی هایک ویژن بوده و صبر و حوصله تصمیم گیرندگان به دلیل محاسبه بهای تمام شده محصولات در بازار ایران است.