صفحه اصلی مقالات قابلیت منحصر به فرد هایک ویژن

قابلیت منحصر به فرد هایک ویژن

1398/07/04 | بازدید 1647

5.0 از 10 رای

قابلیت منحصر به فرد هایک ویژن، بهره مندی از قابلیت Poc است. قابلیت PoC(مخفف Power Over Coax Receiver) همان قابلیت PoE است با این تفاوت که PoE در تکنولوژی دیجیتال قابل استفاده است و PoC در تکنولوژی توربو اچ دی مور استفاده قرار می گیرد. این قابلیت هرچند هزینه نسبتا زیادی در بر دارد اما فرایند نصب را در پروژه های شما تسهیل می کند. آنچه که شما برای تهیه یک سیستم نظارتی نیاز دارید، به شرح زیر است:

  • دوربین مداربسته
  • دستگاه
  • هارد
  • کابل
  • اتصالات
  • آداپتور

در این مقاله به بررسی چگونگی استفاده از این قابلیت منحصر به فرد هایک ویژن در موارد بالا و مزیت استفاده از آن می پردازیم.

پروژه های بزرگ هایک ویژن و مزیت PoC

معمولا در پروژه های بزرگ از محصولات هایک ویژن استفاده می شود که دلیل آن، دوام بالا و قابلیت منحصر به فرد هایک ویژن است. در پروژه های بزرگ برای جاهای پرتردد و پراستفاده، کابل کشی، امری مهم تلقی می شود و اگر از از دوربین مداربسته و دستگاه هایک ویژن با قابلیت PoC استفاده کنید، می توانید در کابل کشی، کارتان را ساده تر کنید. همانطور که قبلا اشاره شد، این قابلیت فقط در تکنولوژی اچ دی ارائه می شود. نمونه هایی از دوربین مداربسته و دستگاه DVR هایک ویژن با این قابلیت به شما معرفی می شود.

دوربین مداربسته هایک ویژن:

DS-2CE56D0T-IT1E

DS-2CE16H1T-IT3Z

دستگاه هایک ویژن:

DS-7216HUHI-K2/P

در نظر داشته باشید برای استفاده از این قابلیت منحصر به فرد باید حتما هم دوربین مداربسته و هم دستگاه شما مجهز به این قابلیت باشد. دوربین مداربسته و دستگاه هایی که دارای این قابلیت هستند، با قیمت حدود 30 درصد بالاتر از محصولاتی که این قابلیت را ندارند، عرضه می شود، پس باید حتما مراقب هزینه های ناشی از استفاده این قابلیت باشید.

مزیتی که این قابلیت با خود به همراه دارد، در فرایند کابل کشی در نصب سیستم نظارتی موردنظر شماست. در حالت عادی، در تکنولوژی HD شما به کابل برق و تصویر یا کابل ترکیبی که شامل هر دوی آن باشد، نیاز دارید اما با استفاده از این قابلیت منحصر به فرد هایک ویژن، برق مورد نیاز، از طریق خود دستگاه تامین می شود و شما فقط به یک کابل تصویر برای نصب نیاز دارید. به این ترتیب، نصب با هزینه کمتر و به سادگی انجام می گیرد.

هایلوک یک جایگزین مناسب برای شماست

شاید پس از برآورد هزینه های ناشی از استفاده از این قابلیت، شما متقاعد نشدید که از دوربین مداربسته و دستگاه هایی استفاده کنید که PoC داشته باشند، در این مواقع، حتما به دنبال تهیه یک سیستم نظارتی با قیمت مناسب می گردید. پیشنهاد ما به شما، استفاده از دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک است که با توجه به قیمت آن، کیفیت فوق العاده بالایی دارد. برند هایلوک، تولید باکیفیت شرکت هایک ویژن است و که یک سال از تاریخ عرضه آن به بازار می گذرد. دوربین مداربسته هایلوک و دستگاه هایلوک، از قابلیت PoC بهره مند نیستند و اگر قصد هزینه کردن کمتر دارید، حتما از محصولات این برند استفاده کنید.