صفحه اصلی مقالات سود هایک ویژن حرارتی از کرونا

سود هایک ویژن حرارتی از کرونا

1400/02/26 | بازدید 466

5.0 از 4 رای

سود هایک ویژن حرارتی از کرونا موضوعی است که در یک سال گذشته خیلی مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله می خواهیم به بررسی آنچه که به عنوان دوربین مداربسته حرارتی شناخته می شود بپردازیم. سال گذشته یک مقاله با موضوعیت معرفی دوربینهای مداربسته حرارتی هایک ویژن محصولات این برند با این ویژگی را معرفی کردیم و حال در این مقاله با عنوان سود هایک ویژن حرارتی از کرونا این نکته را یادآور شویم که این سری محصولات چقدر به شرکت هایک ویژن سودرسانی کرده است.

معرفی محصول

سال گذشته یک محصول با مدل DS-2TP31-3AUF به بازار معرفی شد که در داخل یک کیف قرار دارد و به همراه خود یک عدد پایه شارژر، یک عدد باتری یدک، یک عدد کابل شارژر، 4 عدد پریز شارژر و یک عدد کابل USBدار وجود دارد که یکجا به خریدار عرضه می شود. این دوربین مداربسته حرارتی یکی از خاص ترین مواردی است که شرکت هایک ویژن به خود دیده و عرضه می کند.

این مدل ارزانترین دوربین مداربسته حرارتی شرکت هایک ویژن است که پس از شیوع ویروس کرونا در کشور چین طرفداران زیادی پیدا کرد ورفته رفته به تمام جهان شناسانده شد. افزون بر این مدل که از آن به عنوان دوربین مداربسته دستی یاد می شود، دوربین مداربسته دام و بولت حرارتی هم وجود دارد که حالت متداولتری نسبت به مدل دستی دارد.

نحوه استفاده از دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن

همانطور که در بند بالا به آن اشاره شد، دوربین مداربسته حرارتی هایک ویژن دو نوع دستی و غیر دستی دارد که هر کدام از آنها ساز و کار متفاوتی دارند. دوربین مداربسته دستی هایک ویژن بدون نیاز به برق و دستگاه از طریق باتری خود، برق لازم را تامین می کند و به سادگی تصاویر را به شکل حرارتی و با درج دمای موجود ارائه می دهد.

در دوربینهای مداربسته دام و بولت حرارتی هایک ویَژن اما اوضواع کمی متفاوت است. این دوربینهای مداربسته با باتری کار نمی کنند و بیاز به برق دارند. برای تجزیه و تحلیل داده های آن هم نیاز به دستگاه هوشمند است تا بتواند اطلاعات دریافتی را متناسب با نیاز کاربر خارج کند.

ذخیره اطلاعات

اطلاعات و تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته در محصول دستی هایک ویژن روی رم SD ذخیره می شود و در دوربینهای مداربسته دام و بولت حرارتی هم که به دستگاه NVR هوشمند متصل می شود تمام اطلاعات روی هارد نصب شده روی دستگاه ذخیره می شود. برای ثبت تصاویر باید چند نکته را در نظر داشته باشید. یکی از آن موارد این است که باید مطمئن باشید حتما تمام افراد از جلوی دوربین عبور می کنند و فاصله همه افراد با یکدیگر باید حتما یک و نیم متر باشد.

سود شرکت هایک ویژن در کرونا

در ایام کرونا یکی از منفعتهایی که در شرکت هایک ویژن حاصل شد فروش دوربینهای مداربسته حرارتی بود. در گذشته این سری دوربینهای مداربسته بیشتر کاربرد صنعتی داشت و برای تشخیص حرارت محیطهای کارخانه ها کاربرد داشت. از سال 2020 میلادی به دلیل شیوع گسترده کرونا در جهان بسیاری از افراد اقدام به خرید دوربینهای مداربسته حرارتی کردند تا درجه دمای افراد را بسنجند تا در صورت داشتن تب که یکی از علایم ابتلا به کرونا در افراد است، شناسایی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

اگر قصد خرید دوربین مدربسته حرارتی داشته باشید، می توانید با شماره های زیر در تماس باشید و با کارشناسان مجموعه کمیران نظرات خود را در میان بگذارید.

  • شماره تماس تلفن ثابت فروشگاه : 02166764266 - 02166764236
  • شماره تماس در واتس اپ : 09901200130

یکی از راه های مهم برای برقراری ارتباط، ارسال پیام در واتس اپ و ثبت سفارش است.

در فروشگاه کمیرن سفارش شما در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.