صفحه اصلی مقالات رفع محدودیت انتقال تصویر هایک ویژن

رفع محدودیت انتقال تصویر هایک ویژن

1400/10/02 | بازدید 307

5.0 از 3 رای

رفع محدودیت انتقال تصویر هایک ویژن اتفاقی است که از سال 2022 میلادی برای مشترکان با IP کشور ایران اجرا می شود. همانطور که می دانید برند هایک ویژن در ایران یک نقطه ضعف داشت و از سال 2018 با اعمال تحریمهای ظالمانه علیه ایران، IPهای کشورمان برای سرویس انتقال تصویر محصولات هایک ویژن مسدود بود و این دلیل باعث می شد تا کمی از مشتریان تجهیزات نظارتی، هنگام خرید این برند دچار کمی تردید شوند.

در این مقاله با عنوان رفع محدودیت انتقال تصویر هایک ویژن می خواهیم این نکته را یادآور شویم که دیگر مشکل انتقال هایک ویژن به واسطه P2P رایگان رفع شده و شما کاربران از این پس می توانید محصولات این برد را با خیال راحت خریداری کنید و بدون هیچ محدودیتی با IP ایران انتقال تصویر فضای مجهزشده خود را روی گوشی تلفن همراه خود هر کجای این کره خاکی که باشید، بگیرید.

فروشگاه کمیران به عنوان نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران با داشتن یک گروه نصب قوی و کارشناسان فنی ماهر، فرایند انتقال تصویر را برای کاربران انجام می دهد. پس کاربران و مشتریان می توانند با خیالت راحت محصولات هایک ویژن را از فروشگاه کمیران بخرند و فرایند نصب و نتقال تصویر را با خیال راحت به مجموعه ما بسپارند.

انتقال تصویر هایک ویژن در گذشته

تا پیش از سال 2018 انتقال تصویر هایک ویژن به سادگی روی گوشی تلفن همراه کاربر انجام می شد و به صورت رایگان مثل بقیه برندها این فرایند اجرا می شد. در سال 2018 اقدامات تحریمی علیه ایران شدت گرفت و در زمینه سرویس انتقال تصویر هایک ویژن هم این اقدامات تسری پیدا کرد. بسته شدن IPهای ایران برای انتقال تصویر یک راه دور زدن با خودش به همراه داشت که در بند بعدی آن را شرح می دهیم.

حال می توان گفت پس از 4 سال بار دیگر با رفع محدودیت انتقال تصویر هایک ویژن کاربر می تواند تصاویر فضای موردنظر خود را به سادگی روی گوشی تلفن همراه خود در هر کجا که باشد داشته باشد.

در ادامه این مقاله با عنوان رفع محدودیت انتقال تصویر هایک ویژن با ما همراه باشید تا به شما شرح دهیم در گذشته که IPهای ایران برای سرویس انتقال تصویر بسته بود، این فرایند چگونه انجام می شد.

در حدفاصل سال 2018 تا 2022 میلادی، به مدت 4 سال IPهای ایران برای انتقال تصویر هایک ویژن مسدود بود که کاربر نمی توانست با IPداینامیک و متغیر این فرایند را انجام دهد و برای دریافت آن حتما باید سرویس IP استاتیک خود را از شرکت سرویس دهنده اینترنت دریافت می کرد. کاربر پس از دریافت IP استاتیک مراحل زیر را باید طی کند:

  • دانلود نرم افزار iVMS روی گوشی تلفن همراه
  • اتصال کابل LAN از مودم به پشت دستگاه
  • دریافت پورت و آی پی از منوی دستگاه
  • فعالسازی تنظیمات IP استاتیک
  • تنظیم مودم
  • تنظیم iVMS

داهوا جایگزین هایک ویژن

یکی از راهکارهایی که موقع خرید و بروز معضل دریافت IP استاتیک وجود داشت، جایگزین کردن دستگاه DVR یا NVR داهوا به جای هایک ویژن بود؛ چرا که برای انتقال تصویر فقط برند دستگاه مهم است و مهم نیست که دوربین مداربسته چه چیزی است. معمولا برای آن دسته از کاربرانی که مشکل دریافت انتقال تصویر داشتند و وان دریافت IP استاتیک نداشتند، پکیج دستگاه داهوا و دوربین مداربسته هایک ویژن پیشنهاد می شد.

حال با رفع محدودیت انتقال تصویر هایک ویژن دیگر لزوم جایگزین کردن برند دیگر وجود ندارد و از این پس می توانید بدون نیاز به IP استاتیک، فرایند انتقال تصویر را روی گوشی تلفن همراه خود داشته باشید.

آموزش P2P هایک ویژن

حال که شاهد رفع محدودیت انتقال تصویر هایک ویژن هستیم، باید آموزش این کار برای کاربران و کارشناسان نصب داده شود. برای دریافت فایل آموزشی انتقال تصویر هایک ویژن بدون محدودیت به کارشناسان فنی مجموعه کمیران در واتس اپ پیغام دهید. شماره 09901200130 پاسخگوی شما از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 تا 19 و پنجشنبه ها ساعت 10 تا 16 خواهد بود.

شماره های ثابت فروشگاه کمیران 02166764266 و 02166764236 هم شما را راهنمایی خواهد کرد.