صفحه اصلی مقالات دوربین های مداربسته با قابلیت موتورایز

دوربین های مداربسته با قابلیت موتورایز

1398/12/14 | بازدید 986

5.0 از 4 رای

دوربین های مداربسته با قابلیت موتورایز این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا سوژه موردنظر را به طور کامل بررسی کند و با عملکرد حرفه ای از طریق دستگاه به یک نظارت قوی دست پیدا کرد. هایک ویژن بهترین تولیدکننده دوربین مداربسته در دنیاست و 4 سال است که صدرنشین جدول رده بندی با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان محسوب می شود و در زمینه تولید دوربین های مداربسته با قابلیت موتورایز در جهان پیشگام است. در فروشگاه کمیران اگر قصد خرید دوربین مداربسته موتورایز دارید، می توانید محصولات زیر را خریداری کنید:

  • هایک ویژن (وریفوکال و موتورایز در هر دو تکنولوژی تحت شبکه و توربو اچ دی)
  • هایلوک(وریفوکال در تکنولوژی اچ دی و وریفوکال و موتورایز در هر دو تکنولوژی تحت شبکه و اچ دی)

​در فروشگاه کمیران، برندهای نگرون و نیکسون هم به فروش می رسد اما این دو برند فاقد قابلیت مذکور هستند.

نکته مهمی که هنگام تهیه دوربین مداربسته موتورایز باید به آن توجه کنید، این است که تمام دستگاه های با این دوربین های مداربسته ست می شود و حساسیتی برای انتخاب دستگاه وجود نخواهد داشت. تنها نکته توجه به میزان وضوح تصویر و تکنولوژی است تا متناسب با آن، دستگاه را انتخاب کنید.

چه برندی با قابلیت موتورایز تهیه کنیم؟

دوربین مدارسته با لنز متغیر، کاربردهای متفاوتی دارد. مهمترین کاربرد آن، مشاهده سوژه موردنظر از فاصله دور است بدون آنکه تصویر دریافتی افت کیفیت داشته باشد. مهمترین محصول در زوم کردن تصویر، دوربین های مداربسته اسپیددام هستند. برای مشاهده محصولات اسپیددام فروشگاه کمیران، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

محصولات اسپیددام با تکنولوژی تحت شبکه

در لینک بالا تمام محصولات موجود در فروشگاه کمیران از دو برند هایک ویژن و هایلوک را مشاهده می کنید.

فروش دوربین مداربسته موتورایز

اگر می خواهید سوژه مورد نظر خود را بدون افت تصویر مشاهده کنید باید از دوربین داربسته موتورایز استفاده کنید. کار فروش این محصولات در فروشگاه کمیران انجام می شود. اگر از دستگاه DVR استفاده می کنید، باید از دوربین های مداربسته با تکنولوژی TURBO HD استفاده کنید.اگر از دستگاه NVR استفاده می کنید، باید از دوربین های مدار بسته IP استفاده کنید.

موتورایز و وریفوکال با تکنولوژی HD

دوربین های مداربسته هایک ویژن با قابلیت موتورایز در تکنولوژی HD به آن محصولاتی گفته می شود که در انتهای پارتنامبرشان حرف Z وجود داشته باشد. محصولات موجود فروشگاه کمیران با این ویژگی به شرح زیر است:

اگر دنبال دوربین مداربسته با لنز متغیر هستید اما نمی خواهید زیاد هزینه کنید، می توانید از دوربین مداربسته وریفوکال استفاده کنید. تفاوت وریفوکال با موتورایز تنظیمات دستی این و از طریق دستگاه این محصولات است. هایک ویژن در گذشته اقدام به تولید این محصولات با تکنولوژی HD می کرد اما در حال حاضر تولیدات این محصولات متوقف شده و برای تهیه دوربین مداربسته وریفوکال با این تکنولوژی می توانید از محصولات هایلوک استفاده کنید. این محصولات به شرح زیر در فروشگاه کمیران عرضه می شود:

هایک ویژن و هایلوک با لنز متغیر با قابلیت IP

در محصولات هایک ویژن و هایلوک حرف Z در پارتنامبر نشان از موتورایز بودن دوربین مداربسته دارد و در محصولات هایلوک با تکنولوژی تحت شبکه حرف V نشان از وریفوکال بودن دوربین مداربسته است. محصولات تحت شبکه هایک ویژن که دارای قابلیت وریفوکال باشد، قابل تشخیص از روی پارتنامبر نیستند. محصولات هایک ویژن و هایلوک دارای این ویژگی به شرح زیر است:

ساز و کار محصولات با لنز متغیر

اگر می خواهید سوژه مورد نظر را از فاصله دور زیر نظر بگیرید، می توانید از محصولات با لنز متغیر استفاده کنید تا کار زوم را انجام دهد. دوربین های موتورایز اصطلاحا از طریق موتوری که داخل دوربین مداربسته تعبیه شده است، مدیریت می شود و می توان از طریق دستگاه، تنظیمات مربوطه را انجام داد. دوربین های مداربسته وریفوکال به صورت دستی این کار را انجام می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید قسمت لنز دوربین مداربسته مقاله آشنایی با اصطلاحات سیستم های امنیتی را مطالعه بفرمایید. لینک این مقاله در اینجا آمده است.